Entern Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Så gøy 🥳 Ja 😊👍 Mens en onkel ga meg TO playmobil traktorer 🚜🚜 De var kjempedigre, type amerikanske 🚜🚜 Lekte mye med dem med en av bestevenninnene mine ☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Jeg elsker fyrverkeri ❤️ Sendte opp en rakett i stad 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker best å handle på fysiske butikker vi. Det kommer litt an på hva jeg skal ha.... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (18 minutter siden): CC NULL TAGING NÅ PÅ LEGO DA MÅ DERE LETTE etter Lego bilder her etter 👍👍👍👍 ♥️♥️ Maskinfører skrev (26 minutter siden): Ja samma her ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Entern skrev (23 minutter siden): Jeg og 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Det kommer litt an på hva jeg skal ha.... Cassidy Tvillingene liker å se varene og ikke bare bilder av varene.😊😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å se varene og ikke bare bilder av varene.😊😊 Enig ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Tror jeg må prøve å sove litt... Øya går litt i kryss her 😂😂😂 God natt dere ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april Blir full opprydding i skapet De 2 Nederste sikring nr 8 16 A skiftes ut med 1 stk Auto og de 2 store hovedsikringene skiftes ut med 1 Stk 63 Amp og sikring nr 2 komfyrkontakt 20 Amp skifes ut med 1 20 Amp Auto skal kun ha 2 rader med sikringer 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): ♥️♥️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 👨🦰👩🦰👍👍 Ja samma her ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april (endret) Automater montert på samleskinne ikke akkurat der de skal stå da i sofan 😉 Endret 10. april av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Maskinfører skrev (16 minutter siden): Blir full opprydding i skapet De 2 Nederste sikring nr 8 16 A skiftes ut med 1 stk Auto og de 2 store hovedsikringene skiftes ut med 1 Stk 63 Amp og sikring nr 2 komfyrkontakt 20 Amp skifes ut med 1 20 Amp Auto skal kun ha 2 rader med sikringer 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja samma her ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Automater montert på samleskinne ikke akkurat der de skal stå da i sofan 😉 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (25 minutter siden): Enig ❤️ ♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (23 minutter siden): Tror jeg må prøve å sove litt... Øya går litt i kryss her 😂😂😂 God natt dere ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Oxalidaceaee😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (2 timer siden): Ja det skulle jeg likt og visst... Det er sikkert og visst.. Det er mye dere også ikke vet 😂😂😂😂 Snikkert og Twist ? 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Maskinfører skrev (31 minutter siden): 👍👍 Maskinfører skrev (30 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april Etter 2 Timer er man endelig på nett igjen mon tro hva som har skjedd ?? Må være problemer med nettet til Ice ikke en gang 5G virket ☹️☹️😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør jeg også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Maskinfører skrev (32 minutter siden): Etter 2 Timer er man endelig på nett igjen mon tro hva som har skjedd ?? Må være problemer med nettet til Ice ikke en gang 5G virket ☹️☹️😀😀 Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut.☹️☹️ Maskinfører skrev (32 minutter siden): Ja det gjør jeg også ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå