Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april (endret) Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ka dokk mein? Så mykje rusk att augo 😂😂😂 Eg skjønne itte je.... Æ skjønne DeNada Bada 😂😂😂. Ka du vil, ka du tru 😂😂😂 Eg seie berre huttetu 😂😂😂 Cassidy Tvillingene vet heller ikke alltid hva vi mener. Endret 10. april av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Drops er godt for en hottentott 😆 Crush Rush 😉 Syrlig søt smak som tar de fleste bak 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Drops er godt for en hottentott 😆 Crush Rush 😉 Syrlig søt smak som tar de fleste bak 😂😂😂 Cassidy Tvillingene synes ikke at de der er så verst vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Kofferten med det rare i 😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes ikke at de der er så verst vi.🥰🥰 De er gode og søte 😉 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Og den som ape kan, han gjør apestreker han 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Jeg har i grunnen et ganske stort vindu 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Min følgesvenn overalt... Spiller det den blir fortalt 😂😂😂 Fortelle kan den ei... Så da synger jeg 😂😂😂 Synger så høyt jeg klarer.... Treffer toner så det svarer... Intet ekko kommer tilbake.... Så da får jeg legge ut en snare 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden): De er gode og søte 😉 Cassidy Tvillingene liker best lakrisdrops, når det kommer til drops vi.⚫⚫😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april N-4K0 skrev (41 minutter siden): Snurre Sussebass Er det bare jeg som syns smaksatt vann, type Bonaqua, Imsdal etc., har så lite smak at de like godt kunne droppet det? Vann fra springen er like godt etter jeg kjøpte den i bilde 👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker best lakrisdrops, når det kommer til drops vi.⚫⚫😋😋 Hva slags lakrisdrops da? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (14 minutter siden): Kofferten med det rare i 😉 Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): Og den som ape kan, han gjør apestreker han 😂😂😂 🤣🤣👍👍 Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Jeg har i grunnen et ganske stort vindu 😂😂😂 👨🦰👩🦰👍👍 Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden): Min følgesvenn overalt... Spiller det den blir fortalt 😂😂😂 Fortelle kan den ei... Så da synger jeg 😂😂😂 Synger så høyt jeg klarer.... Treffer toner så det svarer... Intet ekko kommer tilbake.... Så da får jeg legge ut en snare 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Vann fra springen er like godt etter jeg kjøpte den i bilde 👍 Det er jo bra det vettu 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hva slags lakrisdrops da? Cassidy Tvillingene liker helst halspastiller da, så vi liker best Doc Halslinser Lakris.⚫⚫🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finonsdag.♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden): Og den som ape kan, han gjør apestreker han 😂😂😂 Han er en veldig kjekk kar av en apekatt da 😉. Så da er det lov 😂😂😂. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Vann fra springen er like godt etter jeg kjøpte den i bilde 👍 Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Det er jo bra det vettu 😉 Cassidy Tvillingene har alltid likt vann fra springen best, når det kommer til vann.🥰🥰💧💧 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Tror jeg har vært veldig snill når jeg får middag på senga 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker helst halspastiller da, så vi liker best Doc Halslinser Lakris.⚫⚫🥰🥰 Den er bra for hoste da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå