Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker kosedyr.🥰🥰 Kosedyr eller dovendyr? 😂😂😂 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Snurre Sussebass Er det bare jeg som syns smaksatt vann, type Bonaqua, Imsdal etc., har så lite smak at de like godt kunne droppet det? 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Kosedyr eller dovendyr? 😂😂😂 Cassidy Tvillingene velger en kombo mellom de to vi.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Dette er den søteste jeg har ❤️. Kjøpte den siden jeg skulle i pysjparty i bhg der jeg var i praksis 😂. Så da kjøpte jeg meg en t-skjorte som matchet. Alle barna skulle komme i pysj, og de kunne ha med seg en bamse hver. Så var det en liten gutt fra Ukraina på fire år. Han hadde ikke bamse stakkars. Så jeg lot han låne min ❤️. Han ble veldig gla tror jeg. Det virka sånn. Han var skjønn han ❤️. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april N-4K0 skrev (3 minutter siden): Snurre Sussebass Er det bare jeg som syns smaksatt vann, type Bonaqua, Imsdal etc., har så lite smak at de like godt kunne droppet det? Cassidy Tvillingene har aldri likt kjøpevann på flaske.😉😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene velger en kombo mellom de to vi.🤣🤣👍👍 Ja det er nok lurt det 😂😂😂. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Dette er den søteste jeg har ❤️. Kjøpte den siden jeg skulle i pysjparty i bhg der jeg var i praksis 😂. Så da kjøpte jeg meg en t-skjorte som matchet. Alle barna skulle komme i pysj, og de kunne ha med seg en bamse hver. Så var det en liten gutt fra Ukraina på fire år. Han hadde ikke bamse stakkars. Så jeg lot han låne min ❤️. Han ble veldig gla tror jeg. Det virka sånn. Han var skjønn han ❤️. Cassidy Tvillingene synes at den der er nydelig søt.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja det er nok lurt det 😂😂😂. Cassidy Tvillingene protesterer ikke på det vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april N-4K0 skrev (4 minutter siden): Snurre Sussebass Er det bare jeg som syns smaksatt vann, type Bonaqua, Imsdal etc., har så lite smak at de like godt kunne droppet det? Ja den var fin da 😆. Tenker bare på hare hopp, hare hopp, hare hopp når jeg hører Snurre jeg da... Du vet den der haren som er så glad, og som hopper avgårde..... Vet du hvilken jeg mener? Lite smak? 🤔 Da begynner jeg å lure på hva du har kjørt i deg for noe i det siste 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den der er nydelig søt.♥️♥️ Takk takk ❤️. Har ikke noe navn da... Forslag? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene protesterer ikke på det vi.😉😉 Kan like dovendyr innimellom jeg da 😉 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Kan like dovendyr innimellom jeg da 😉 Eller dørmedyr 😆😆😆 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april N-4K0 skrev (9 minutter siden): Snurre Sussebass Er det bare jeg som syns smaksatt vann, type Bonaqua, Imsdal etc., har så lite smak at de like godt kunne droppet det? Hva liker du og putte i vannet da? Bensin? 😆😆😆 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Kan like dovendyr innimellom jeg da 😉 Cassidy Tvillingene digger Dovendyr, for de stresser aldri. De har lært hvordan man slapper av.👨🦰👩🦰👍👍 Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Takk takk ❤️. Har ikke noe navn da... Forslag? Cassidy Tvillingene foreslår navnet Little Blue.💙💙 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Eller dørmedyr 😆😆😆 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Hva liker du og putte i vannet da? Bensin? 😆😆😆 😉😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger Dovendyr, for de stresser aldri. De har lært hvordan man slapper av.👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene foreslår navnet Little Blue.💙💙 Ja det var et søtt navn 💙💙. Det likte jeg 💙💙. My Little something Blue 😂😂😂 Buhu 😂💙 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene har aldri likt kjøpevann på flaske.😉😉 Hva drikker dere da? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hva drikker dere da? Cassidy Tvillingene drikker springvann, saft, juice, brus, melk, kakao, varmsjokolade, te og kaffe.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Ja det var et søtt navn 💙💙. Det likte jeg 💙💙. My Little something Blue 😂😂😂 Buhu 😂💙 💙💙 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): 😉😉 Ka dokk mein? Så mykje rusk att augo 😂😂😂 Eg skjønne itte je.... Æ skjønne DeNada Bada 😂😂😂. Ka du vil, ka du tru 😂😂😂 Eg seie berre huttetu 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå