Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Jeg ser jo at det legges ut poster hel tiden.... Man må vel bli fryktelig sliten? Eller? Nei, Cassidy Tvillingene er fortsatt unge og spreke. Så vi venter med å bli slitne til vi blir eldre.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Søvn er viktig for helsa. Cassidy Tvillingene har hatt en skakkjørtdøgnrytme begge to, helt fra vi var ferdige på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer og lese ❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Nei, Cassidy Tvillingene er fortsatt unge og spreke. Så vi venter med å bli slitne til vi blir eldre.😉😉 Når kommer dere på besøk til meg da? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har hatt en skakkjørtdøgnrytme begge to, helt fra vi var ferdige på ungdomsskolen. Såpass ja... Det høres vanskelig ut... Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Hvordan går det med angsten da @MR SPEED? Det lurer jeg litt på merker jeg.... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tusen takk det varmer og lese ❤️❤️ Og det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Når kommer dere på besøk til meg da? Cassidy Tvillingene er jo her nå da.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Såpass ja... Det høres vanskelig ut... Cassidy Tvillingene har blitt vandt til det vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Denne er så fin synes jeg ❤️ Slik har jeg tenkt om meg selv tidligere... Ikke at jeg er gutt da... Det er det jo du som er❤️ Du er ihvertfall ikke svak❤️ Hører du jeg synger for deg? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Denne er så fin synes jeg ❤️ Slik har jeg tenkt om meg selv tidligere... Ikke at jeg er gutt da... Det er det jo du som er❤️ Du er ihvertfall ikke svak❤️ Hører du jeg synger for deg? ♥️♥️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Hører du jeg synger for deg elskling? ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene er jo her nå da.😉😉 Hjem til meg på Sørlandet vel.... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hører du jeg synger for deg elskling? ❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hjem til meg på Sørlandet vel.... Cassidy Tvillingene liker å holde litt på mystikken rundt oss, så derfor besøker vi våre venner bare her på forumet.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå