Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere en god tur.🥰🥰🐶🐶

 

Maskinfører skrev (26 minutter siden):

Ja du får gå på Tissetur 😀 🐶😀 ja det blir vel i orden (Ingen dokumentasjon) ja det er en god pris 😀😀 ja selvgjort er velgjort ja det er det tusen takk vi snakkes senere 🍀🍀😊😊😻😻🥰🥰

Tusen❤️takk 😃 Vi hadde en fin tur ute. Jeg liker å gå ute på natta når det ikke er noen andre ute og det er helt stille 🐶🥰

Ønsker deg lykke til med sikringsskapet og elektriker i morgen 🍀☘️😊😻🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (31 minutter siden):

 

Tusen❤️takk 😃 Vi hadde en fin tur ute. Jeg liker å gå ute på natta når det ikke er noen andre ute og det er helt stille 🐶🥰

Ønsker deg lykke til med sikringsskapet og elektriker i morgen 🍀☘️😊😻🐶🥰

Bare koselig ❤️ det er bra at turen var fin 😉 ja trives best ute alene jeg også 🐶🥰 tusen takk det er bra neida er ikke noe farlig er 83 år han og pensjonist for lenge siden han er er Elektroingeniør som var drevet eget elektrikerfirma han har Skandinaviske papirer så han har lov hadde de vært Norske så ville han ikke hatt lov 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Bare koselig ❤️ det er bra at turen var fin 😉 ja trives best ute alene jeg også 🐶🥰 tusen takk det er bra neida er ikke noe farlig er 83 år han og pensjonist for lenge siden han er er Elektroingeniør som var drevet eget elektrikerfirma han har Skandinaviske papirer så han har lov hadde de vært Norske så ville han ikke hatt lov 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰

Det er bra med god kompetanse :dremel: Og du er jo veldig flink, så det blir nok bra. Jeg håper det går litt bedre med deg og Tuss fremover og at du klarer å holde motet oppe! Jeg ble så trøtt nå og holder på å sovne 🥱🤤😴 Så jeg ønsker dere en god natt og håper dere får sove godt og drømme no' flott 🍀☘️😊😻🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

 

Tusen❤️takk 😃 Vi hadde en fin tur ute. Jeg liker å gå ute på natta når det ikke er noen andre ute og det er helt stille 🐶🥰

Ønsker deg lykke til med sikringsskapet og elektriker i morgen 🍀☘️😊😻🐶🥰

Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere hadde en fin tur.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Det er bra med god kompetanse :dremel: Og du er jo veldig flink, så det blir nok bra. Jeg håper det går litt bedre med deg og Tuss fremover og at du klarer å holde motet oppe! Jeg ble så trøtt nå og holder på å sovne 🥱🤤😴 Så jeg ønsker dere en god natt og håper dere får sove godt og drømme no' flott 🍀☘️😊😻🐶🥰

Ja det er det  :dremel: ja jeg er flink det blir bra :D Ja vi får håpe det Tuss leter fælt etter Frida ja vi får se om jeg klarer og holde motet oppe akk nå er helsa dårlig rydda i yttergangen og dratt ned noen tonn med støv skulle hatt ei som holdt meg i øra nå vet jeg åssen det er å ha kols :( du holdt på og sovne ja 😕 god natt til deg og valpen ja får prøve og drømme 🍀☘️😊😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 timer siden):

Ikke tenk så mye på det, det får greit. Jeg har selv opplevd så mye dritt i livet at jeg tåler endel. Så lenge man kan være ærlig og komme til en vennskapelig løsning så er alt vel 💛😊🐶🥰👍

Ja det tror jeg på 👌. Jeg er alltid ærlig føler jeg. Men jeg lever kun en dag av gangen siden ingen vet hva morgendagen bringer. Så da kan man ikke love noe heller...

Man kan håpe da. Håper skjemmer jo ingen, selv om man har lyst til å vite helst. 

Jeg liker jo helst det, og vite ting. 

Er det ingen som sover her inne? 

Trenger søvn? 

Må jo bli fryktelig slitne? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...