Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene kan også opplyse om at Foreldreforum og Doktoronline har de samme moderatorene som KG har.:yes::yes:

Fysj og æsj, da er det ikke rart at det er så dårlig stemning der 🤮🤣🤣🤣😁

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har en bruker sammen både på Foreldreforum og på Doktoronline, vi har ikke postet noe på de forumene. Men vi har lest litt i trådene der, og vi synes at de to forumene virker nesten like ille som KG.:yes::yes:

Dere har det ja ja de gjør det 😀😀 Rhodiola er mod på en av de også ☹️☹️

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (18 minutter siden):

Alle damer liker en mann som kan fikse ting 😉 Tror nok hun ville blitt veldig imponert av alt du klarer å ordne selv 🍀☘️😉😻🐶🥰

Ja de gjør nok det om hun flytter inn til meg så får vi se hva faren sier om han blir imponert og ønsker at dattera blir sammen med en mann som har fikla te sikringsskapet sjøl :lol: huseier som fikler med mangt og tror han kan alt :lol: 🍀🍀😉😉😻😻🐶🐶🥰🥰 det ekke farlig og sette hårføner,n inn der sier hun da ? Ånei visst faen er jo jeg som har gjort det :lol: ska gjørra mye her når jeg får alt til innkjøpspriser vakke verst det 30,- kroner Automaten komplett nytt skap 9 000,- til 18 000,- hos meg 630,- 

Lenke til kommentar

Jeg skal gå en liten tissetur med valpen. Han sovnet da jeg spilte musikk i stad, og jeg vil ikke vekke han når han sover, men nå er han våken 🐶🥰

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Ja de gjør nok det om hun flytter inn til meg så får vi se hva faren sier om han blir imponert og ønsker at dattera blir sammen med en mann som har fikla te sikringsskapet sjøl :lol: huseier som fikler med mangt og tror han kan alt :lol: 🍀🍀😉😉😻😻🐶🐶🥰🥰 det ekke farlig og sette hårføner,n inn der sier hun da ? Ånei visst faen er jo jeg som har gjort det :lol: ska gjørra mye her når jeg får alt til innkjøpspriser vakke verst det 30,- kroner Automaten komplett nytt skap 9 000,- til 18 000,- hos meg 630,- 

Så lenge du har hatt elektriker som har godkjent det skulle vel alt være i orden 😊👍 det høres ut som en god pris det ja! Selvgjort er velgjort sies det 😃 Det er godt å høre du ser fremover og fikser opp huset. Ønsker deg masse lykke til med det 🍀☘️😊😻🐶🥰 Vi snakkes litt senere!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Jeg skal gå en liten tissetur med valpen. Han sovnet da jeg spilte musikk i stad, og jeg vil ikke vekke han når han sover, men nå er han våken 🐶🥰

Så lenge du har hatt elektriker som har godkjent det skulle vel alt være i orden 😊👍 det høres ut som en god pris det ja! Selvgjort er velgjort sies det 😃 Det er godt å høre du ser fremover og fikser opp huset. Ønsker deg masse lykke til med det 🍀☘️😊😻🐶🥰 Vi snakkes litt senere!

Cassidy Tvillingene ønsker dere en god tur.🥰🥰🐶🐶

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (18 minutter siden):

Jeg skal gå en liten tissetur med valpen. Han sovnet da jeg spilte musikk i stad, og jeg vil ikke vekke han når han sover, men nå er han våken 🐶🥰

Så lenge du har hatt elektriker som har godkjent det skulle vel alt være i orden 😊👍 det høres ut som en god pris det ja! Selvgjort er velgjort sies det 😃 Det er godt å høre du ser fremover og fikser opp huset. Ønsker deg masse lykke til med det 🍀☘️😊😻🐶🥰 Vi snakkes litt senere!

Ja du får gå på Tissetur 😀 🐶😀 ja det blir vel i orden (Ingen dokumentasjon) ja det er en god pris 😀😀 ja selvgjort er velgjort ja det er det tusen takk vi snakkes senere 🍀🍀😊😊😻😻🥰🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...