Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Wow, tusen❤️takk for god innføring i disse spillene! Nå får jeg nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke er så interessert i å spille sånt 😅😁 Men kanskje jeg titter på det en dag 😊👍

Ja, helt enig i det. Føler meg nesten litt gammel når jeg ser sånne ting og ser hvor unge folk ser ut og hvor mye eldre de faktisk er i dag. Får samme følelsen når de river og bygger nytt rundt om kring 😬 😅

Det var godt å høre 🐶🥰

♥️♥️

 

Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det er bra, for da kom du hit 😃🐶🥰

Det synes Cassidy Tvillingene også.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er mindre på KG nå enn vi var før, vi begynner å få litt nok av det forumet.:yes::yes:

Tussi var ikke i pratetrådene der inne, men her er det hyggelig å være ❤

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (4 minutter siden):

Det gjorde jeg 🥰 tror jeg liker meg bedre her inne 😆

 

Tussi skrev (3 minutter siden):

Tussi var ikke i pratetrådene der inne, men her er det hyggelig å være ❤

Det er koselig å høre, vi liker å ha deg her 🐶🥰 Jeg liker kattekull tråden din og syns du skriver mye bra og fornuftig mange andre steder også. Har gitt deg noen likes her og der 😉👍

Endret av Trippelure
Skriveleif
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har fått nok av pratetrådene på KG også, for det er så mye mobbing og utfrysninger der. Det er brukere som ignorerer andre brukere heletiden.:yes::yes:

Det er hovedproblemet med KG, folk.er stygge med hverandre bare for å være ekkel.... og så er Mod politiske 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

 

Det er koselig å høre, vibliker å ha deg her 🐶🥰 Jeg liker kattekull tråden din og syns du skriver mye bra og fornuftig mange andre steder også. Har gitt deg noen likes her og der 😉👍

Tusen takk ❤😸😺

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har fått nok av pratetrådene på KG også, for det er så mye mobbing og utfrysninger der. Det er brukere som ignorerer andre brukere heletiden.:yes::yes:

Fysj, sånt liker vi ikke ☹️👎 Det er godt vi passer på den hyggelige kroken vi har her 😊🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (24 minutter siden):

Det håper jeg også, han var jo i tråden din tidligere i kveld. Men han skrev her om dagen at hun jenta fra besnsinstasjonen skulle sende han en mld, så det kan jo være han har blitt opptatt?🤞😁🐶🐶 Eller at han sover litt? Håper uansett det går bra med deg @Maskinfører 🍀☘️😊😻🐶🥰

Joda @Tussi må jo ha sett meg ? ☹️😻 Nei har rydda yttergang idag pga min 83 årige elektrikker kommer idag og skal se på hva vi trenger av materiell inni det 😊 blir muligens henne i helgen @Trippelure 😉 👍😊😻😻🐶🐶 Joa det går i samme tralten det @Trippelure 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært på KG, men har hørt mye dårlig om stedet. Og så har jeg lest der et par ganger fordi det har kommet opp når jeg har gjort google-søk... Det er endel bra der og folk som har kunnskaper, men det drukner jo i masse dritt jo lenger ut i trådene jeg har lest. Så det er ikke et sted for meg 😉🐶🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...