Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): Tullet ditt? Ka du mein du da? Jeg skøyar inte jag... 😂😂😂😂 Jeg tar deg jeg 😉 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Den ordboka har ikkje satt mæ inn i... Hva betyr det? 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Steady for who? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (5 minutter siden): I'm a steady rollin' man 😎 ♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Hæ? Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Den ordboka har ikkje satt mæ inn i... Hva betyr det? Cassidy Tvillingene kan fortelle at det er tittelen på en Robert Johnson sang.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Steady for who? Det er min hemmelighet... 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger den sangen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er min hemmelighet... 😎 😉😉👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er min hemmelighet... 😎 Liker ikke hemmeligheter jeg..... Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene digger den sangen.♥️♥️ Helt enig, jeg også 🥳 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Liker ikke hemmeligheter jeg..... Du vet i krig og kjærlighet er alt lov sies det, så det må få være min hemmelighet 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Jeg vil jeg vil, men jeg får det ikke til 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Du vet i krig og kjærlighet er alt lov sies det, så det må få være min hemmelighet 😁🐶🥰 Er alt lov? Hvordan da? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Liker ikke hemmeligheter jeg..... Cassidy Tvillingene synes at det er bra at vi alle har litt hemmeligheter vi.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig, jeg også 🥳 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Du vet i krig og kjærlighet er alt lov sies det, så det må få være min hemmelighet 😁🐶🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at vi alle har litt hemmeligheter vi.😉😉🥰🥰 Nei det er ikke lov det 😂😂😂 Hysj fysj hysj fysj på dere 😂😂😂 Naughty rakkerunger 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.👨🦰👩🦰👍👍 Ja selvsagt gjør dere det 😂😂😂 Dere er jo siamesiske tvillinger 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Du vet i krig og kjærlighet er alt lov sies det, så det må få være min hemmelighet 😁🐶🥰 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (10 minutter siden): Det er min hemmelighet... 😎 Og jeg som trudde du skulle falle for fristelsen og rime her..... Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (8 minutter siden): Du vet i krig og kjærlighet er alt lov sies det, så det må få være min hemmelighet 😁🐶🥰 Hva gjør man hvis det er krig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå