Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Dere er altfor svarte bak øra 😂😂😂 Dokk træng en skrubb dokk, Dømma 😂😂😂 Og hvis dere ikke vil skrubbes så blir det fort hett rundt øra dokkers 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke tid, det skjer altfor mye her inne.🤣🤣👍👍 I'm too fast for u 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Dere er altfor svarte bak øra 😂😂😂 Dokk træng en skrubb dokk, Dømma 😂😂😂 Ja Seff er Cassidy Tvillingene svarte bak ørene, det er jo der vi oppbevarer reservematlageret vårt.🤣🤣👍👍 Trippelure skrev (4 minutter siden): Ja, jeg tenkte å foreslå det i stad, men så kom valpen med ballen sin så da måtte vi leke 🐶🥰 Så bra Cassidy Tvillingene fikk en forespørsel av @MR SPEED om han fikk lov å poste bilder av nøtter i tråden vår, så da forandret vi tittelen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): I'm too fast for u 😂😂😂😂 Skal Cassidy Tvillingene oppfatte dette som en utfordring eller hva??😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Og hvis dere ikke vil skrubbes så blir det fort hett rundt øra dokkers 😂😂😂 Bruker en høytrykk på deg da blir du rein 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april 😂😂😂😂 Norsk talsmann som ikke snakker norsk 😂😂😂 Likte stilen med hvit dressjakke og ski på beina da 😂😂😂 Hei hå hvor det går 😂😂😂 Bare ikkje det går utfor så 😂😂😂 For da blir du blå 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja Seff er Cassidy Tvillingene svarte bak ørene, det er jo der vi oppbevarer reservematlageret vårt.🤣🤣👍👍 Cassidy Tvillingene fikk en forespørsel av @MR SPEED om han fikk lov å poste bilder av nøtter i tråden vår, så da forandret vi tittelen. Og reservematlageret består av? Tror dere trenger helskrubb jeg 😂😂😂 Nok en Tyrkia historie... Jeg skulle på sånn skrubbespa og hadde aldri gjort det før 🫣🫣🫣 Stod ingenting om at det var bikini man skulle ha 😂😂😂 Så da ble jo undertøyet gjennomsiktig da 🫣🫣🫣. Ikke helt planlagt det der nei 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Bruker en høytrykk på deg da blir du rein På meg? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Skal Cassidy Tvillingene oppfatte dette som en utfordring eller hva??😉😉 Bare vent til sommeren... Jeg kan være lett på foten innimellom 😂😂😂. Synes jeg er ganske kjapp ja 😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): På meg? 😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Bare vent til sommeren... Jeg kan være lett på foten innimellom 😂😂😂. Synes jeg er ganske kjapp ja 😂 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Skal Cassidy Tvillingene oppfatte dette som en utfordring eller hva??😉😉 Det kan dere velge 😂😂😂 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Ja Seff er Cassidy Tvillingene svarte bak ørene, det er jo der vi oppbevarer reservematlageret vårt.🤣🤣👍👍 Cassidy Tvillingene fikk en forespørsel av @MR SPEED om han fikk lov å poste bilder av nøtter i tråden vår, så da forandret vi tittelen. Ja jeg så det og tenkte å skrive det da, men valpen insisterte på at jeg skulle kaste ball 🤣😅🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Og reservematlageret består av? Tror dere trenger helskrubb jeg 😂😂😂 Nok en Tyrkia historie... Jeg skulle på sånn skrubbespa og hadde aldri gjort det før 🫣🫣🫣 Stod ingenting om at det var bikini man skulle ha 😂😂😂 Så da ble jo undertøyet gjennomsiktig da 🫣🫣🫣. Ikke helt planlagt det der nei 😂😂😂 Reservelageret til Cassidy Tvillingene består av en salig blanding det.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 😉😉 Bare e ikkje får det midt i fleisen så 😂😂😂 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): På meg? Yes baby 🤪😝😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Det kan dere velge 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Bare e ikkje får det midt i fleisen så 😂😂😂 🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja jeg så det og tenkte å skrive det da, men valpen insisterte på at jeg skulle kaste ball 🤣😅🐶🥰 Cassidy Tvillingene er fornøyde med at vi endret tittelen på tråden vår. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja jeg så det og tenkte å skrive det da, men valpen insisterte på at jeg skulle kaste ball 🤣😅🐶🥰 Se her hvordan det kan gå 😂😂😂 Baller kan være skumle de og 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå