Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Cassidy Tvillingene blir sultne av all matpraten her inne.😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Lover skriving nytt spist potetgull er nøtter å ostepop lovlig i tråden deres ???? Cassidy Tvillingene sier at: Både potetgull, baconsnacks, popcorn, peanøtter, chilinøtter, ostepopp, og alle nøtter og snacks er lov i tråden vår. Så svaret er JA!!♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene er enige, vi gidder ikke å krangle for krangling er bare dumt og kjipt.♥️♥️ Er vel ingen som krangler her vel ❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir sultne av all matpraten her inne.😋😋 Få i dere noe mat da vel 😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Få i dere noe mat da vel 😂 Cassidy Tvillingene har ikke tid, det skjer altfor mye her inne.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (10 minutter siden): Ok da sier vi det Tøyse gutten 💛 Sola er god Sola er toppen Sola er varm når den bruner på kroppen Sola som skinner hver morgen for deg Sola på Ubergsmoen er best synes jeg 😂💛❤️😘😍🌞 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har ikke tid, det skjer altfor mye her inne.🤣🤣👍👍 😂😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Er vel ingen som krangler her vel ❤️ Nei, Cassidy Tvillingene trekker oss unna samtaler og diskusjoner før de utvikler seg til krangling.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier at: Både potetgull, baconsnacks, popcorn, peanøtter, chilinøtter, ostepopp, og alle nøtter og snacks er lov i tråden vår. Så svaret er JA!!♥️♥️ Da har dere mye godt i vente da men magen er ugen så spiste litt da har i vente 8 typer potetgull nøtter ostepop men som sagt ikke i dag eller i morgen er for strekt nå for maven da da spyr jeg da som sagt les plz ok fint ❤️👍😎😄😁😍😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Da har dere mye godt i vente da men magen er ugen så spiste litt da har i vente 8 typer potetgull nøtter ostepop men som sagt ikke i dag eller i morgen er for strekt nå for maven da da spyr jeg da som sagt les plz ok fint ❤️👍😎😄😁😍😊 Cassidy Tvillingene gleder oss til å se hva du poster i potetgulltråden vår fremover.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (13 minutter siden): 😂😂😂😂😘😘😘😘 https://www.nrk.no/nordland/dagens-navn_-kari-1.90685 😂😂😂 Det er godt jeg ikke bor i Nord-Norge da, for da hadde dem vel ropt Kra-Kra etter meg hele tida 😂😂😂. Mitt nye kallenavn 😂😂😂🫣🫣🫣 "Kom her Kraet mitt. Kra-Kra kom her og hjelp meg da". 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Det er godt jeg ikke bor i Nord-Norge da, for da hadde dem vel ropt Kra-Kra etter meg hele tida 😂😂😂. Mitt nye kallenavn 😂😂😂🫣🫣🫣 "Kom her Kraet mitt. Kra-Kra kom her og hjelp meg da". 😂😂😂 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (6 minutter siden): Da har dere mye godt i vente da men magen er ugen så spiste litt da har i vente 8 typer potetgull nøtter ostepop men som sagt ikke i dag eller i morgen er for strekt nå for maven da da spyr jeg da som sagt les plz ok fint ❤️👍😎😄😁😍😊 Du må ikke spy... Det er ikke bra.... Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke tid, det skjer altfor mye her inne.🤣🤣👍👍 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Cassidy Tvillingene har forandret navnet på tråden vår til Cassidy Tvillingene sin Potetgull og Snackstråd nå.♥️♥️ Dette er info til dere @MR SPEED og @Trippelure og @N-4K0 som har postet i tråden vår. Og alle andre er også velkommen til å poste i tråden vår. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (12 minutter siden): Da har dere mye godt i vente da men magen er ugen så spiste litt da har i vente 8 typer potetgull nøtter ostepop men som sagt ikke i dag eller i morgen er for strekt nå for maven da da spyr jeg da som sagt les plz ok fint ❤️👍😎😄😁😍😊 Denne er fin vettu 😉 Dix points 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har forandret navnet på tråden vår til Cassidy Tvillingene sin Potetgull og Snackstråd nå.♥️♥️ Dette er info til dere @MR SPEED og @Trippelure og @N-4K0 som har postet i tråden vår. Og alle andre er også velkommen til å poste i tråden vår. Ja, jeg tenkte å foreslå det i stad, men så kom valpen med ballen sin så da måtte vi leke 🐶🥰 Så bra 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke tid, det skjer altfor mye her inne.🤣🤣👍👍 Dere er altfor svarte bak øra 😂😂😂 Dokk træng en skrubb dokk, Dømma 😂😂😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå