Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene sier at: Både potetgull, baconsnacks, popcorn, peanøtter, chilinøtter, ostepopp, og alle nøtter og snacks er lov i tråden vår. Så svaret er JA!!♥️♥️

Da har dere mye godt i vente da men magen er ugen så spiste litt da har i vente 8 typer potetgull nøtter ostepop men som sagt ikke i dag eller i morgen er for strekt nå for maven da da spyr jeg da som sagt les plz ok fint ❤️👍😎😄😁😍😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Da har dere mye godt i vente da men magen er ugen så spiste litt da har i vente 8 typer potetgull nøtter ostepop men som sagt ikke i dag eller i morgen er for strekt nå for maven da da spyr jeg da som sagt les plz ok fint ❤️👍😎😄😁😍😊

Cassidy Tvillingene gleder oss til å se hva du poster i potetgulltråden vår fremover.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå):

Det er godt jeg ikke bor i Nord-Norge da, for da hadde dem vel ropt Kra-Kra etter meg hele tida 😂😂😂.

Mitt nye kallenavn 😂😂😂🫣🫣🫣

"Kom her Kraet mitt. Kra-Kra kom her og hjelp meg da". 😂😂😂

😂😂😂

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (6 minutter siden):

Da har dere mye godt i vente da men magen er ugen så spiste litt da har i vente 8 typer potetgull nøtter ostepop men som sagt ikke i dag eller i morgen er for strekt nå for maven da da spyr jeg da som sagt les plz ok fint ❤️👍😎😄😁😍😊

Du må ikke spy...

Det er ikke bra....

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (12 minutter siden):

Da har dere mye godt i vente da men magen er ugen så spiste litt da har i vente 8 typer potetgull nøtter ostepop men som sagt ikke i dag eller i morgen er for strekt nå for maven da da spyr jeg da som sagt les plz ok fint ❤️👍😎😄😁😍😊

Denne er fin vettu 😉 

Dix points 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

 

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har forandret navnet på tråden vår til Cassidy Tvillingene sin Potetgull og Snackstråd nå.♥️♥️

Dette er info til dere @MR SPEED og @Trippelure og @N-4K0 som har postet i tråden vår. Og alle andre er også velkommen til å poste i tråden vår.:thumbs::thumbs:

Ja, jeg tenkte å foreslå det i stad, men så kom valpen med ballen sin så da måtte vi leke 🐶🥰 Så bra :thumbs:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...