Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Denne har jeg faktisk ikke fått med meg i dyreparken. Har liksom aldri passa seg sånn 😂. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Aldri smakt rakfisk 😂 Bare lukta på det 😂 Enig ikke spis det 🤨 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Enig ikke spis det 🤨 Cassidy Tvillingene elsker rakfisk, så vi sier: Spis det Spis det.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Elsker grusomme Gabriel 😂😂😂. Var på kaptein Sabeltann forestilling... Så brant det i noen tønner ved scenen av noe slag. Husker jeg kjente varmen helt dit jeg satt, så jeg var glad for at jeg ikke satt nærmere scenen😂😂😂. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene elsker rakfisk, så vi sier: Spis det Spis det.♥️♥️ Da tror jeg at jeg hadde spydd..... Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (14 minutter siden): Jeg elsker Tante Sofie! For en dame 🤩😍🥰 Tviler ikke 😂😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Da tror jeg at jeg hadde spydd..... Cassidy Tvillingene synes at du må prøve å smake rakfisk, før du bestemmer deg om det er godt eller dårlig. Det er det samme med ridderost den lukter jævlig men smaker digg.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker rakfisk, så vi sier: Spis det Spis det.♥️♥️ Lukter dritt å jevel skap 🤨🤨 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden): Morten Skogmus er veldig skjønn synes jeg ❤️ 💛. https://snl.no/Morten Jeg er veldig opptatt av navnets betydning 😂. Så slå dere løs hvis dere vil 😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Lukter dritt å jevel skap 🤨🤨 Cassidy Tvillingene synes at rakfisk er veldig godt, og vi synes at ridderost luter jævlig men det smaker digg. Så vi synes at det er viktig å smake mat før vi gjør oss opp en mening om det er godt eller ikke.😊😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at du må prøve å smake rakfisk, før du bestemmer deg om det er godt eller dårlig. Det er det samme med ridderost den lukter jævlig men smaker digg.😊😊 Ridderost er veldig godt og det liker jeg 👌. Har ikke smakt rakfisk så det vet jeg ikke noe om.... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at rakfisk er veldig godt, og vi synes at ridderost luter jævlig men det smaker digg. Så vi synes at det er viktig å smake mat før vi gjør oss opp en mening om det er godt eller ikke.😊😊 Ok gir meg gidder ikke krangle nå 😊 Endret 9. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Lukter dritt å jevel skap 🤨🤨 Så så... Ja det lukter ikke spesielt hyggelig... Kan være enig i det, men at det lukter dritt... Da må du lenger til skogs hvis det i det hele tatt er mulig 😂😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ridderost er veldig godt og det liker jeg 👌. Har ikke smakt rakfisk så det vet jeg ikke noe om.... Cassidy Tvillingene elsker både rakfisk og ridderost.😋😋 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Så så... Ja det lukter ikke spesielt hyggelig... Kan være enig i det, men at det lukter dritt... Da må du lenger til skogs hvis det i det hele tatt er mulig 😂😂😂 Eller komme deg ut av skogen, og ned til sivilisasjonen 😂😂😂😘😘😘 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ok gir gidder ikke krangle nå 😊 Cassidy Tvillingene er enige, vi gidder ikke å krangle for krangling er bare dumt og kjipt.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Så så... Ja det lukter ikke spesielt hyggelig... Kan være enig i det, men at det lukter dritt... Da må du lenger til skogs hvis det i det hele tatt er mulig 😂😂😂 Ok da sier vi det 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Så så... Ja det lukter ikke spesielt hyggelig... Kan være enig i det, men at det lukter dritt... Da må du lenger til skogs hvis det i det hele tatt er mulig 😂😂😂 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Eller komme deg ut av skogen, og ned til sivilisasjonen 😂😂😂😘😘😘 Cassidy Tvillingene hadde valgt å bo i skogen, hvis vi måtte velge mellom å bo i en hytte i skogen eller midt i Oslo. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april 😂😂😂😂😘😘😘😘 https://www.nrk.no/nordland/dagens-navn_-kari-1.90685 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er enige, vi gidder ikke å krangle for krangling er bare dumt og kjipt.♥️♥️ Lover skriving nytt spist potetgull er nøtter å ostepop lovlig i tråden deres ???? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå