Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Og den kan være ganske sterk 😜 Kan den? 😉 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Og den kan være ganske sterk 😜 Ja fiskesaus spesielt 😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Kan den? 😉 Ja de har en saus som er som saus versjonen av rakefisk 😁😆 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 Jeg ler så av tante Sofie 😂😂😂 Jeg elsker Tante Sofie! For en dame 🤩😍🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg elsker Tante Sofie! For en dame 🤩😍🥰 Ja hun er streng hun 😂😂😂 Å fysja meg altså 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (1 minutt siden): Ja de har en saus som er som saus versjonen av rakefisk 😁😆 Aner jeg ingenting om, for den har jeg aldri turt å smake på 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Morten Skogmus er veldig skjønn synes jeg ❤️ 💛. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Røyker du? 😂😂😂 Jepp 🚬 Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Ja hun er streng hun 😂😂😂 Å fysja meg altså 😂😂😂 Å fysja fysjameg 🤣 Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Aner jeg ingenting om, for den har jeg aldri turt å smake på 😂😂😂 Jeg er glad i rakefisk 🐟💙 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Leveranse på senga.. Jeg er heldig jeg 😉😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (6 minutter siden): Nixs har ikke spist da nooooooo Du trenger ikke å ha spise potetgullet akkurat når du poster bilder av det i Tråden til Cassidy Tvillingene. Du kan poste bilder av potetgull som du anbefaler også i tråden da.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (Akkurat nå): Jepp 🚬 Å fysja fysjameg 🤣 Jeg er glad i rakefisk 🐟💙 Aldri smakt rakfisk 😂 Bare lukta på det 😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Leveranse på senga.. Jeg er heldig jeg 😉😂 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (1 minutt siden): Jepp 🚬 Å fysja fysjameg 🤣 Jeg er glad i rakefisk 🐟💙 Cassidy Tvillingene er også veldig glade i rakfisk.😋😋 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Du trenger ikke å ha spise potetgullet akkurat når du poster bilder av det i Tråden til Cassidy Tvillingene. Du kan poste bilder av potetgull som du anbefaler også i tråden da.♥️♥️ Bare hvis spist det ikke ellers ❤️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er også veldig glade i rakfisk.😋😋 Rakfisk er så godt 💙💙 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Aldri smakt rakfisk 😂 Bare lukta på det 😂 Det smaker bedre enn det lukter 💙💙💙 Men ganske sterkt 😅 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Synes Bestemors Skogmus vise er så koselig ❤️ 💛. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Bare hvis spist det ikke ellers ❤️ OK, men når du har smakt nytt potetgull, så må du poste bilde av det i tråden til Cassidy Tvillingene og fortelle om det var godt eller dårlig.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (1 minutt siden): Rakfisk er så godt 💙💙 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå