Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Håper det går fort over da gullet 💛. Over nå bare litt ugen så å spise tikka masala NEI ikke nå Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene elsker sterk mat.🧄🧄🌶️🌶️😋😋 Ja det er godt 😋😋 Lurer på om jeg skal prøve å få spist indisk snart 😋😋 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (Akkurat nå): Enig 👍 Haha 😀 Jeg liker også sterk mat 😊👍 Elsker mat fra Thailand jeg 🌞. Så jeg lager litt derfra innimellom. En som masserer meg er thaidame så ho ga meg grønn curry sist. Slik at jeg kunne lage noe godt av det 👌. Elsker Tom Kha Gai 👌. Så har jeg Thai kokebok 👌. Der er det mye forskjellig der. Har ikke prøvd halvparten en gang 😂🫣. Så til å være så glad i pepper som jeg er, så har jeg faktisk ikke pepperkvern 😂😂😂. Er ikke det rart? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Over nå bare litt ugen så å spise tikka masala NEI ikke nå Cassidy Tvillingene elsker Tikka Masala.😋😋 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er godt 😋😋 Lurer på om jeg skal prøve å få spist indisk snart 😋😋 Ja det er godt 👌. Er ikke så god på å lage det selv da... Har tidligere vært på en restaurant i Arendal som heter Mother India 👌. Var god mat der 👌. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er godt 😋😋 Lurer på om jeg skal prøve å få spist indisk snart 😋😋 Cassidy Tvillingene pleier å spise en del indisk mat i Bergen det er kjempegodt.😋😋 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene elsker Tikka Masala.😋😋 Ja det er godt 👌. Det lager jeg stadig vekk 👌 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Over nå bare litt ugen så å spise tikka masala NEI ikke nå Det gjør du nok lurt i. Uggen er guggen 😂🫣. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Jeg liker både indisk og thai-mat. Men jeg syns faktisk vietnamesisk mat er noen hakk bedre enn thai-mat 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja det er godt 👌. Det lager jeg stadig vekk 👌 Cassidy Tvillingene elsker mat som vi kan h masse hvitløk og chili i.🧄🧄🌶️🌶️😋😋🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg liker både indisk og thai-mat. Men jeg syns faktisk vietnamesisk mat er noen hakk bedre enn thai-mat 😁 Cassidy Tvillingene elsker meksikansk mat vi.😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier å spise en del indisk mat i Bergen det er kjempegodt.😋😋 Dere burde gå på Zen i Bergen, de har vanvittig god vietnamesisk mat 🥰 https://zenbergen.com/ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Elsker mat fra Thailand jeg 🌞. Så jeg lager litt derfra innimellom. En som masserer meg er thaidame så ho ga meg grønn curry sist. Slik at jeg kunne lage noe godt av det 👌. Elsker Tom Kha Gai 👌. Så har jeg Thai kokebok 👌. Der er det mye forskjellig der. Har ikke prøvd halvparten en gang 😂🫣. Så til å være så glad i pepper som jeg er, så har jeg faktisk ikke pepperkvern 😂😂😂. Er ikke det rart? Thai mat er kjempegodt 😀 var en periode det var en sånn takeaway matvogn med thai mat i nærheten av der jeg bor, dessverre gikk det nedover med kvaliteten og så forsvant den 😭 Liker aller best Panang Kurry 🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker Tikka Masala.😋😋 Jeg og 😊😊 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ja det er godt 👌. Er ikke så god på å lage det selv da... Har tidligere vært på en restaurant i Arendal som heter Mother India 👌. Var god mat der 👌. Takk for tips 😊👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene pleier å spise en del indisk mat i Bergen det er kjempegodt.😋😋 Indisk er kjempegodt 😊😊👍👍 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ja det er godt 👌. Det lager jeg stadig vekk 👌 👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg liker både indisk og thai-mat. Men jeg syns faktisk vietnamesisk mat er noen hakk bedre enn thai-mat 😁 Enig, vietnamesisk mat er nydelig 🥰 særlig nudelsalat 🥰🥰🥰 Trippelure skrev (Akkurat nå): Dere burde gå på Zen i Bergen, de har vanvittig god vietnamesisk mat 🥰 https://zenbergen.com/ Takk for tips 😊👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Dere burde gå på Zen i Bergen, de har vanvittig god vietnamesisk mat 🥰 https://zenbergen.com/ Cassidy Tvillingene har vært der, de har skikkelig god mat.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ho her er vittig altså 😂😂😂. Jeg ler så av ho 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Det gjør du nok lurt i. Uggen er guggen 😂🫣. Del 1 potetgull nøtter ostepop 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Jeg liker både indisk og thai-mat. Men jeg syns faktisk vietnamesisk mat er noen hakk bedre enn thai-mat 😁 Vietnamesisk har jeg ikke smakt faktisk... Hva slags mat er det i forhold til anna asiatisk mat? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (Akkurat nå): Enig, vietnamesisk mat er nydelig 🥰 særlig nudelsalat 🥰🥰🥰 Takk for tips 😊👍 Entern skrev (Akkurat nå): Enig, vietnamesisk mat er nydelig 🥰 særlig nudelsalat 🥰🥰🥰 Takk for tips 😊👍 Cassidy Tvillingene liker både meksikansk, italiensk. kinesisk, indisk, gresk, vietnamesisk og thai mat vi.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå