MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Har du sjekket disse trådene her??♥️♥️ 1. Cassidy Tvillingene sin Potetgulltråd!! 2. Cassidy Tvillingene sin Brustråd!! Ja men ok skal skrive der nå CC 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Dobbeltrapportert Cassidy Tvillingene rapporterte en bruker i natt som var, som la ut akkurat det samme tullet i flere tråder. Det er bra at flere rapporterer sånne nettroll. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Ja men ok skal skrive der nå CC 👍👍 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene rapporterte en bruker i natt som var, som la ut akkurat det samme tullet i flere tråder. Det er bra at flere rapporterer sånne nettroll. Har vært veldig mye sånn her nå i det siste Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (Akkurat nå): Har vært veldig mye sånn her nå i det siste Ja Cassidy Tvillingene mistenker at det er Spamboter som er på ferde vi.☹️☹️👎👎 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene mistenker at det er Spamboter som er på ferde vi.☹️☹️👎👎 Det tror jeg og Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (13 minutter siden): Den grønne kommer med hva jeg liker etter på spiller litt og gomler mais hvil ha noe mild for mage nå 5 6 tiden på morgen ble jeg kvalm vet ikke hva da ses snart søta😎 Blir du kvalm? Hva er det du kjører i deg da? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (1 minutt siden): Det tror jeg og Cassidy Tvillingene blir oppgitte over brukere som spammer og ødelegger tråder på denne måten. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Rareste komboen ever tror jeg... Pasta blandet med majones og shiraza saus. Pepper på toppen som topping selvfølgelig 😂😂😂. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Blir du kvalm? Hva er det du kjører i deg da? Vet ikke hva som gjorde det så blir potetgull å baby mais 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene blir oppgitte over brukere som spammer og ødelegger tråder på denne måten. Jeg også Heldigvis fjerner moderatorene dem etterhvert 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Rareste komboen ever tror jeg... Pasta blandet med majones og shiraza saus. Pepper på toppen som topping selvfølgelig 😂😂😂. Kan godt hende det ikke er så verst 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Vet ikke hva som gjorde det så blir potetgull å baby mais Håper det går fort over da gullet 💛. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (Akkurat nå): Kan godt hende det ikke er så verst Alt med pepper på er godt skal jeg si deg 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene rapporterte en bruker i natt som var, som la ut akkurat det samme tullet i flere tråder. Det er bra at flere rapporterer sånne nettroll. Ja, jeg rapporterer de også hver gang jeg ser de 😉🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (1 minutt siden): Kan godt hende det ikke er så verst Bare litt hot på tunga 😂😂😂 Går så fint så 😂 Er vant til at det brenner i munnen jeg 🔥😂😉🫣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Alt med pepper på er godt skal jeg si deg 😂😂😂 Enig 👍 Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Bare litt hot på tunga 😂😂😂 Går så fint så 😂 Er vant til at det brenner i munnen jeg 🔥😂😉🫣 Haha 😀 Jeg liker også sterk mat 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg rapporterer de også hver gang jeg ser de 😉🐶🥰 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg også Heldigvis fjerner moderatorene dem etterhvert Cassidy Tvillingene rapporterer og ignorerer sånne nettroll med en gang, for sånne brukere vil vi ikke ha noe som helst med å gjøre.☹️☹️👎👎 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Rareste komboen ever tror jeg... Pasta blandet med majones og shiraza saus. Pepper på toppen som topping selvfølgelig 😂😂😂. Entern skrev (1 minutt siden): Enig 👍 Haha 😀 Jeg liker også sterk mat 😊👍 Cassidy Tvillingene elsker sterk mat.🧄🧄🌶️🌶️😋😋 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå