MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Din ramp 😂😂😂 Jeg har og lyst på 😂😂😂 Er jeg slem mott deg ELSKING ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er jeg slem mott deg ELSKING ❤️❤️ Ja det er du ❤️❤️ Liker at du kaller meg det da ❤️. Så du er tilgitt ❤️ Jeg bare har det litt vanskelig akkurat nå kjenner jeg.... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hvilket potetgull er det? Gjett da 1. maarud potetgull paprika 2. kims Rich ranch potetgull 3. sørlands chips creme fraiche en av de er det 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ja det er du ❤️❤️ Liker at du kaller meg det da ❤️. Så du er tilgitt ❤️ Jeg bare har det litt vanskelig akkurat nå kjenner jeg.... Det går bra.... Håper det blir bra til slutt jeg vettu ❤️. Jeg savner jo han lille vennen min her vettu også.... Igår gikk jeg inn til hestene for å hilse på Brage, og da brast jeg i hylgråt.... Så ja det er litt tøft synes jeg.... Akkurat nå er det det.... Det går over... Skal ta akupunktur imorra så håper det hjelper litt ❤️. Jeg finner en løsning på det meste jeg vettu 😉. PXL_20230802_165124298.LS.mp4 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Gjett da 1. maarud potetgull paprika 2. kims Rich ranch potetgull 3. sørlands chips creme fraiche en av de er det Jeg gjetter nr 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Det går bra.... Håper det blir bra til slutt jeg vettu ❤️. Jeg savner jo han lille vennen min her vettu også.... Igår gikk jeg inn til hestene for å hilse på Brage, og da brast jeg i hylgråt.... Så ja det er litt tøft synes jeg.... Akkurat nå er det det.... Det går over... Skal ta akupunktur imorra så håper det hjelper litt ❤️. Jeg finner en løsning på det meste jeg vettu 😉. PXL_20230802_165124298.LS.mp4 Jeg kan snu på flisa hører du 😂😂😂😂. Huffa meg altså 😂 🫣 Heldigvis så ble han aldri tråkket på av noen av hestene dog så synes jeg at han var litt for eplekjekk innimellom 😂😂😂. Var jo redd det skulle skje han noe vondt vettu. Hester har jo store hover, og han var jo bare et lite knøtt på snaue fem kilo 😂😂😂. Ulykker kan skje.... Så jeg passa på han som en smed når han ville inn til hestene.... Så var han så snill 💛 Han fant seg i alt sammen 💛 Hjerte av gull fineste Leoen min 💛. Vet han har det bra der han er nå 💛 Fikk hjelp til å forstå det, så det vet jeg, men det hjelper ikke meg 💛. Selv om jeg vet at han ikke har det vondt lengre så savner jeg han jo så inderlig 💛. Han var min aller aller beste venn skjønner du 💛. Han sov i senga med meg hver eneste natt💛 Det er ikke det samme med en bamse akkurat.... Orker ikke ny hund heller.... Jeg elsker for høyt tror jeg, og da gjør det så vondt når han reiste fra meg 💛 Han ble bare seks år 💛 Han fortjente et bedre og lengre liv💛 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Jeg gjetter nr 1 Feil Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Feil Hvilken var det da av de? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Maskinfører skrev (4 timer siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Trippelure skrev (4 timer siden): Mye av det ligger pakket ned for å unngå at de blir fulle av støv og skitt. Men her er en bergkrystall jeg har funnet 🤩 Cassidy Tvillingene synes at denne der er nydelig.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (20 minutter siden): Gjett da 1. maarud potetgull paprika 2. kims Rich ranch potetgull 3. sørlands chips creme fraiche en av de er det Dette er mine favoritter, men jeg kan spise det meste jeg... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Dette er mine favoritter, men jeg kan spise det meste jeg... Så kan du jo prøve å gjette hvilken av disse som er min favoritt da? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Dette er mine favoritter, men jeg kan spise det meste jeg... Alle de der er gode, vi vil bare minne på at vi har opprettet Cassidy Tvillingene sin Potetgulltråd her.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes at denne der er nydelig.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Cassidy Tvillingene ser at det har vært nok et nettroll og spammet her i tråden igjen, vi har rapportert brukeren, og vi har lagt han/henne til listen vår over ignorerte brukere.☹️☹️👎👎 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (17 minutter siden): Så kan du jo prøve å gjette hvilken av disse som er min favoritt da? Den grønne kommer med hva jeg liker etter på spiller litt og gomler mais hvil ha noe mild for mage nå 5 6 tiden på morgen ble jeg kvalm vet ikke hva da ses snart søta😎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Den grønne kommer med hva jeg liker etter på spiller litt og gomler mais hvil ha noe mild for mage nå 5 6 tiden på morgen ble jeg kvalm vet ikke hva da ses snart søta😎 Har du sjekket disse trådene her??♥️♥️ 1. Cassidy Tvillingene sin Potetgulltråd!! 2. Cassidy Tvillingene sin Brustråd!! Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at det har vært nok et nettroll og spammet her i tråden igjen, vi har rapportert brukeren, og vi har lagt han/henne til listen vår over ignorerte brukere.☹️☹️👎👎 Dobbeltrapportert 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå