Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Vel jeg er flinkere enn henne da... så det er jeg som lager den beste maten 🤪 😁 Hun jobber ikke som kokk pga en skade hun fikk i lærlingetiden sin, så hun utdannet seg videre innen økonomi. Jeg liker å lage alt som er godt, spesiellt italiensk mat, og konfekt og kaker. Jeg er en skikkelig kakemons 😋 Jaja det vet jo ikke jeg 😂🏆 Viktig å tenke godt om seg selv 🏆. Italiensk mat er godt vettu 😉. Jeg er veldig glad jeg kjøpte pastamaskin💛. Så jeg har to stk av dem her da. En innsats til å kjevle ut og en til å lage tagliatelle pasta. Det er gøy synes jeg 👌. https://www.kitchenstore.no/products/ankarsrum-pastatilbehor-lasagnette-10-mm?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwztOwBhD7ARIsAPDKnkBj6rreX1frfu1VXmppBqMcQjmv5MPDc_brby4qJDM7YplF2G924xgaAoF7EALw_wcB https://www.godfisk.no/oppskrifter/laks/creamy-tagliatelle-med-laks/ Pasta med fisk er faktisk veldig godt 👌. Hva liker du best da av ostesaus eller tomatsaus til pastaen? 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Kan jeg kalle deg KAKE MONSTERET AS nå 😝 😁 Du kan kalle meg hva du vil så lenge det ikke er slemt ment 🤪🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Kan jeg kalle deg KAKE MONSTERET AS nå 😝 https://www.detsoteliv.no/oppskrift/kinderkake Jeg har laget denne tidligere 😋. Den er god den 🥳. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (Akkurat nå): 😁 Du kan kalle meg hva du vil så lenge det ikke er slemt ment 🤪🐶🥰 Er aldri slemt ment mye tull å da 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Jaja det vet jo ikke jeg 😂🏆 Viktig å tenke godt om seg selv 🏆. Italiensk mat er godt vettu 😉. Jeg er veldig glad jeg kjøpte pastamaskin💛. Så jeg har to stk av dem her da. En innsats til å kjevle ut og en til å lage tagliatelle pasta. Det er gøy synes jeg 👌. https://www.kitchenstore.no/products/ankarsrum-pastatilbehor-lasagnette-10-mm?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwztOwBhD7ARIsAPDKnkBj6rreX1frfu1VXmppBqMcQjmv5MPDc_brby4qJDM7YplF2G924xgaAoF7EALw_wcB https://www.godfisk.no/oppskrifter/laks/creamy-tagliatelle-med-laks/ Pasta med fisk er faktisk veldig godt 👌. Hva liker du best da av ostesaus eller tomatsaus til pastaen? Det er søsteren min som sier at jeg er flinkere enn henne til å lage mat... men jeg syns det selv også 🤣🤣🤣🤪 Begge deler er godt og jeg liker variasjon. Jeg er veldig glad i lasagne 😋 Og pizza. Og pesto. Og gnocchi. Og det meste egentlig 😁🐶🥰 Pastamaskin er morro 😃👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): https://www.detsoteliv.no/oppskrift/kinderkake Jeg har laget denne tidligere 😋. Den er god den 🥳. Namnam den så god ut 😋🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Er aldri slemt ment mye tull å da Jeg vet det, derfor tuller jeg tilbake med deg 🤪😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er søsteren min som sier at jeg er flinkere enn henne til å lage mat... men jeg syns det selv også 🤣🤣🤣🤪 Begge deler er godt og jeg liker variasjon. Jeg er veldig glad i lasagne 😋 Og pizza. Og pesto. Og gnocchi. Og det meste egentlig 😁🐶🥰 Pastamaskin er morro 😃👍 😂😂😂🏆🏆🏆 Haha ja det gjør du vel 😂😂😂 Lasagne er veldig godt 😋. Har en jeg bruker og lage med ostesaus og kjøttsaus. Den er veldig god synes jeg. Oppskriften fant jeg hos en influenser som kaller seg for Treningsfrue 👌. Ja pastamaskin er kjempe gøy 🥳 🥳 🥳. Lagde ravioli en gang... Så hadde jeg ikke peiling på hvordan jeg skulle gjøre det 😂. Jamie Oliver to the rescue 😂😂😂. Han her er god til å vise hvordan det kan gjøres synes jeg 👌. Jeg hadde aldri gjort det før. Klarte det takket være han 🏆🏆🏆🏆. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Jeg vet det, derfor tuller jeg tilbake med deg 🤪😁🐶🥰 👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Namnam den så god ut 😋🐶🥰👍 Pleier å bake kake i gave til de jeg er glad i 😉. Spesielt når de har bursdag ❤️. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Det er søsteren min som sier at jeg er flinkere enn henne til å lage mat... men jeg syns det selv også 🤣🤣🤣🤪 Begge deler er godt og jeg liker variasjon. Jeg er veldig glad i lasagne 😋 Og pizza. Og pesto. Og gnocchi. Og det meste egentlig 😁🐶🥰 Pastamaskin er morro 😃👍 Hva slags pizza liker du da? Hva vil du helst ha av tykk eller tynn bunn? Det er jo et hav av oppskrifter 😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april ☁️☁️☁️☁️☁️☁️ ☁️☁️☁️☁️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Se så fine jeg fikk av mammaen min ❤️. Alle her inne fortjener blomster ❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Her er det litt av hvert 😂😂😂 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Hva slags pizza liker du da? Hva vil du helst ha av tykk eller tynn bunn? Det er jo et hav av oppskrifter 😂 Jeg vil ha tynn bunn, crème fraîche saus med masse hvitløk, oregano og parmesan, fyll kan variere, men jeg liker hvitløksmarinert sopp, soltørkede tomater, oliven og gjerne trøffelolje på. Eller en enkel margherita med veldig god bøffelmozzarella, og tomatsaus som har stått og putret i mange timer 😋🐶🥰 Minner meg på at jeg må lage pizza igjen snart 😁 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (18 minutter siden): https://www.detsoteliv.no/oppskrift/kinderkake Jeg har laget denne tidligere 😋. Den er god den 🥳. Yumnumnum 🤤 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Pleier å bake kake i gave til de jeg er glad i 😉. Spesielt når de har bursdag ❤️. Det gjør jeg også, kaker eller konfekt. Og siden alle syns jeg er veldig flink til det blir jeg også ofte spurt om å bake til de. Jeg er veldig glad i hjemmelaget, litt grov edelmarsipan 🤩😋🥰 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg vil ha tynn bunn, crème fraîche saus med masse hvitløk, oregano og parmesan, fyll kan variere, men jeg liker hvitløksmarinert sopp, soltørkede tomater, oliven og gjerne trøffelolje på. Eller en enkel margherita med veldig god bøffelmozzarella, og tomatsaus som har stått og putret i mange timer 😋🐶🥰 Minner meg på at jeg må lage pizza igjen snart 😁 Hvit pizza er veldig godt 👌. Er veldig gla i spekeskinke på jeg da 😉. Trøffelolje har jeg ikke smakt faktisk.... Mozzarella er veldig godt 👌. Kjenner jeg blir sulten mens jeg skriver 😂😂😂. Tomatsausen blir veldig god hvis den får stå lenge. Blir god smak av det 👌. Soltørka tomater og oliven er godt det👌. Tar gjerne et glass rødvin inntil jeg da 😉. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå