Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Den kuleste, mest romantiske og skjønne mannen jeg har hatt gleden av å skrive med er Bamseklemmer på KG. Føler meg heldig som har fått lov å bli litt kjent med ham. Det er takket være han at jeg fant denne sangen her, siden han nevnte noe om Reiki healing 💛. Tusen takk Bamseklemmer 💛. Du har et hjerte av gull 💛💛💛💛💛💛. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Så vil jeg bare si at selv om jeg har vært borte så har jeg lest alle postene her inne 💛. Jeg har i mellomtiden hørt på mye forskjellig musikk, og prøvd å spre glede der jeg kan. Jeg ser på meg selv som en gledesspreder og solstråle. Alle som vil kan få danse i mitt solskinn. I måneskinnet er det bare en jeg har aller mest lyst til å danse med. Håper han har lyst til å danse med meg💛. 💛💛💛💛💛💛 💛💛💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april 💛💛💛💛💛💛 https://sariel.no/butikk/artikler/beskrivelse-av-steiner/rosenkvarts-1 Stone of hearts ❤️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): 💛💛💛💛💛💛 https://sariel.no/butikk/artikler/beskrivelse-av-steiner/rosenkvarts-1 Stone of hearts ❤️ Så uansett hvor du er, så er du her hos meg min elskede ❤️. Jeg går aldri fra deg❤️. Jeg kan alltid skrive her inne❤️. Foretrekker å ha deg hos meg ❤️. Min kjærlighet er så dyp at hvis du kaster en stein i en brønn, så vil du aldri høre den falle ❤️. Noensinne ❤️. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden): Så uansett hvor du er, så er du her hos meg min elskede ❤️. Jeg går aldri fra deg❤️. Jeg kan alltid skrive her inne❤️. Foretrekker å ha deg hos meg ❤️. Min kjærlighet er så dyp at hvis du kaster en stein i en brønn, så vil du aldri høre den falle ❤️. Noensinne ❤️. Og kommer du til meg så kommer jeg til deg som jeg er ❤️. Velkommen hjem 💛💛💛💛💛💛. Håper du kommer til meg 💛💛💛💛. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Elsker denne sangen her ❤️. Jeg har ikke mista veien min da.... Liker å tro at jeg kan finne den sammen med deg ❤️. Jadda jadda jeg vet jeg er voldsom😂😂😂. Vet du hva? Jeg er stolt av det ❤️😂😉. Alt jeg eier og har kan du få lov å få hvis du vil ❤️. Og jeg har så MYE jeg har lyst til å gi deg 😉❤️😂🫣🏆🫧. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Kjærlighetsbombe er det jeg er 😉😂🫣🏆😍. Takket være deg ❤️. Elsker deg ❤️. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april God tirsdag alle sammen, håper alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️🐶🥰 Velkommen tilbake @Oxalidaceaee 💛🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (26 minutter siden): 💛💛💛💛💛💛 https://sariel.no/butikk/artikler/beskrivelse-av-steiner/rosenkvarts-1 Stone of hearts ❤️ Fin stein, jeg samler på steiner selv🤩🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Bedre og ha elsket og tapt, enn å ikke ha elsket i det hele tatt ❤️. Jeg venter jeg ❤️ Håper på et mirakel ❤️ At du vil ha meg like mye som jeg vil ha deg ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Fin stein, jeg samler på steiner selv🤩🐶🥰 Gjør du? Så gøy ❤️. Kan jeg få se dem? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Elsker denne sangen ❤️. Minner meg om noen 😉🫧❤️🔥 😘 🏆😍. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Gjør du? Så gøy ❤️. Kan jeg få se dem? Hehe jeg har flere tusen steiner så det blir vanskelig 😆 Men her er en ametyst jeg har funnet selv ute 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ +💛💛💛💛💛💛= ❤️❤️❤️❤️ + 💛💛💛💛 = Lurer på hva svaret her blir tro? Den som lever får se.... Du er ikke utbrent før du er kremert!!!! 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Hehe jeg har flere tusen steiner så det blir vanskelig 😆 Men her er en ametyst jeg har funnet selv ute 😂😂😂Ja det tviler jeg ikke på . Du altså 🤣 ❤️. Håper jeg får lov å se en gang da ❤️. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (1 time siden): Jeg er her jeg 💛. Jeg måtte bare ta meg en liten pause bare 💛. Kommer alltid tilbake jeg vettu 💛. Hvis jeg lover noe så holder jeg det 💛. Det er viktig for meg 💛. Så lover jeg ikke mer enn jeg kan holde 💛 Løfter er hellige for meg 💛 Vente i evigheten kan jeg ikke 💛 Her inne vil jeg være uansett 💛 Jeg venter alltid på noe godt jeg vettu 😉 💛 Men da MÅ jeg vite at jeg får det 💛 Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen tilbake.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen tilbake.♥️♥️ Tusen takk søte dere rampungene 😂. 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Hehe jeg har flere tusen steiner så det blir vanskelig 😆 Men her er en ametyst jeg har funnet selv ute Cassidy Tvillingene synes at den er nydelig.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå