Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): GOOD NATT ALLE HER Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier genial posting. Ja jeg har mine øyeblikk jeg 😁😎 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (7 minutter siden): GOOD NATT ALLE HER God natta @MR SPEED håper du får sove godt og drømme no' flott om Jordan Katie Price 🍀☘️🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja jeg har mine øyeblikk jeg 😁😎 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja samme her ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Sånn da er hjemmelserklæringa puttet i konvolutt og klar til avsendelse i morgen 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Trippelure skrev (1 time siden): God natta @MR SPEED håper du får sove godt og drømme no' flott om Jordan Katie Price 🍀☘️🤩🐶🥰 Nei ikke etter 3 burn STORE BURN da slapp av jeg har topp de triste emoji er de dumme meg drakk 3 burn har ca 15 til skulle snu døgn rytmen men ble ugen i magen tok en slurk rein sitron saft da så må drikke de opp Emoji-ordbok Trist Erte tryne Er glad ❤️ elsker dere deg du 😇 kristen 👄 kiss 😁 godt humør 🥰 forelska 🐶 glad i hunder 😍 forelska i læren Super glad 🤔 tenker JKP 🤣 lol ;•) slutt på timen 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nei ikke etter 3 burn STORE BURN da slapp av jeg har topp de triste emoji er de dumme meg drakk 3 burn har ca 15 til skulle snu døgn rytmen men ble ugen i magen tok en slurk rein sitron saft da så må drikke de opp Emoji-ordbok Trist Erte tryne Er glad ❤️ elsker dere deg du 😇 kristen 👄 kiss 😁 godt humør 🥰 forelska 🐶 glad i hunder 😍 forelska i læren Super glad 🤔 tenker JKP 🤣 lol ;•) slutt på timen 🤣🤣🤣🐶🥰👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (8 minutter siden): Nei ikke etter 3 burn STORE BURN da slapp av jeg har topp de triste emoji er de dumme meg drakk 3 burn har ca 15 til skulle snu døgn rytmen men ble ugen i magen tok en slurk rein sitron saft da så må drikke de opp Emoji-ordbok Trist Erte tryne Er glad ❤️ elsker dere deg du 😇 kristen 👄 kiss 😁 godt humør 🥰 forelska 🐶 glad i hunder 😍 forelska i læren Super glad 🤔 tenker JKP 🤣 lol ;•) slutt på timen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (7 minutter siden): 🤣🤣🤣🐶🥰👍 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (9 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Trist at Postmester Frida er død ❤️❤️😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Tuss gikk og la seg på soverommet igjen 😕 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Nå må jeg legge meg, ble veldig trøtt og så ble diskusjon.no veldig treg 😁 God natta alle sammen, håper dere får en fin natt og sove godt og drømme no' flott når dere legger dere 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Trist at Postmester Frida er død ❤️❤️😻😻 😿 Trøsteklem til Maskinføreren vår fra valpen og meg ❤️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Tuss gikk og la seg på soverommet igjen 😕 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Maskinfører skrev (4 minutter siden): Trist at Postmester Frida er død ❤️❤️😻😻 😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Nå må jeg legge meg, ble veldig trøtt og så ble diskusjon.no veldig treg 😁 God natta alle sammen, håper dere får en fin natt og sove godt og drømme no' flott når dere legger dere 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå