Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Entern skrev (Akkurat nå): Så koselig 😊😊☺️☺️takk😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene liker både å støvsuge og vaske opp vi.😊😊🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker både å støvsuge og vaske opp vi.😊😊🥰🥰 Jeg liker også det 😃 Men med all røytingen til valpen må jeg nesten støvsuge hver dag, og det begynner jeg å bli litt lei av 😔🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg liker også det 😃 Men med all røytingen til valpen må jeg nesten støvsuge hver dag, og det begynner jeg å bli litt lei av 😔🐶🥰 Det kan Cassidy Tvillingene forstå, vi støvsuger to ganger i uken. På torsdager og på lørdager.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er ganske koselig å støvsuge, så vi hadde tatt støvsugingen hvis vi var på besøk hos deg.😉😉🥰🥰 Hadde dere vert her da hadde dere hørt charging Endret 8. april av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Hadde dere vert her da hadde dere hørt charging Cassidy Tvillingene hadde gladelig støvsugd og vasket opp hos deg også SPEEDY.😊😊😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde gladelig støvsugd og vasket opp hos deg også SPEEDY.😊😊😉😉🥰🥰 Nei har MR SPEED SE BILDE 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Nei har MR SPEED SE BILDE Cassidy Tvillingene ser ikke helt hva dette er vi??🤔🤔 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ser ikke helt hva dette er vi??🤔🤔 Se på bilde over dere MR SPEED SEE ETTER MR SPEED DA DERE 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Se på bilde over dere MR SPEED SEE ETTER MR SPEED DA DERE 😀😀 Cassidy Tvillingene ser at det står MR SPEED der.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Det er Speeds robotstøvsuger MR SPEED og oversikt over hvor han ruller og går 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april N-4K0 skrev (5 minutter siden): Det er Speeds robotstøvsuger MR SPEED og oversikt over hvor han ruller og går Jeg skulle akkurat skrive det, men så skrev du det først 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april N-4K0 skrev (6 minutter siden): Det er Speeds robotstøvsuger MR SPEED og oversikt over hvor han ruller og går Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg skulle akkurat skrive det, men så skrev du det først 😁 Cassidy Tvillingene synes at robotstøvsugere er ganske spooky nå etter at vi leste om overvåkingen.😱😱 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at robotstøvsugere er ganske spooky nå etter at vi leste om overvåkingen.😱😱 Helt enig, jeg skal aldri ha sånn. I hvert fall ikke en kinesisk 😱🤬 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig, jeg skal aldri ha sånn. I hvert fall ikke en kinesisk 😱🤬 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april (endret) Trippelure skrev (9 minutter siden): Helt enig, jeg skal aldri ha sånn. I hvert fall ikke en kinesisk 😱🤬 Bare spærke hunden inn på romet å sett robot støvsuger igang enkelt triks dans naken topp DU GLANNER PÅ DA @Trippelure Endret 8. april av MR SPEED Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april (endret) Jeg driter i de spioner på meg hjemom robot støvsugeren VISER FINGEREN DRA TIL H———E Endret 8. april av MR SPEED Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Har en dritt i delta de spionere på viser fingeren DRA TIL H———e 🤬😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (8 minutter siden): 🤬😎 Cassidy Tvillingene sier genial posting. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (14 minutter siden): Bare spærke hunden inn på romet å sett robot støvsuger igang enkelt triks dans naken topp DU GLANNER PÅ DA @Trippelure MR SPEED skrev (13 minutter siden): Jeg driter i de spioner på meg hjemom robot støvsugeren VISER FINGEREN DRA TIL H———E 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå