Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (38 minutter siden): Så kult🤩 Du må bare fortsette å fikse opp ting hjemme og ta en ting og dag av gangen. Det får tankene over på andre ting, i det minste i mens du holder på 😊👍 Bare hyggelig det, vi sender de beste ønsker til deg og Tuss 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja får jo gjøre det da 🤩 ja en gjør jo det 😊👍 sende gode ønsker tilbake 🍀🍀😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️ ❤️ 👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (22 minutter siden): Ja får jo gjøre det da 🤩 ja en gjør jo det 😊👍 sende gode ønsker tilbake 🍀🍀😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Tusen❤️takk 😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Tusen❤️takk 😊😻🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (15 minutter siden): Tusen❤️takk 😊😻🐶🥰 Bare koselig ❤️ 😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja samma her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja samma her ❤️ ❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Hei @MR SPEED hva sier du til dette 😯 https://www.nrk.no/norge/overvaker-robotstovsugeren-deg_-1.16816544 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Hei @MR SPEED hva sier du til dette 😯 https://www.nrk.no/norge/overvaker-robotstovsugeren-deg_-1.16816544 Det dritter i sorry de orda er ikke til deg da Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Det dritter i sorry de orda er ikke til deg da 🤪🤪🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Hei @MR SPEED hva sier du til dette 😯 https://www.nrk.no/norge/overvaker-robotstovsugeren-deg_-1.16816544 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Det dritter i sorry de orda er ikke til deg da Cassidy Tvillingene synes at sånt er skumle greier vi.😱😱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (Akkurat nå): 🤪🤪🤪 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at sånt er skumle greier vi.😱😱 Jeg også, nå skal jeg i hvert fall aldri ha robotstøvsuger 🤨 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg også, nå skal jeg i hvert fall aldri ha robotstøvsuger 🤨 Cassidy Tvillingene kommer nok heller aldri til å kjøpe oss robotstøvsuger, for dette var skikkelig spooky.😱😱 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at sånt er skumle greier vi.😱😱 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer nok heller aldri til å kjøpe oss robotstøvsuger, for dette var skikkelig spooky.😱😱 🤗🤗🤗🤗 Vi har en på jobben, den er diger men ligner en koseligere R2-D2 fra Star Wars 💙 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (8 minutter siden): Jeg også, nå skal jeg i hvert fall aldri ha robotstøvsuger 🤨 Prøvde en, men den var upraktisk i leiligheten min 😞 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Entern skrev (1 minutt siden): 🤗🤗🤗🤗 Vi har en på jobben, den er diger men ligner en koseligere R2-D2 fra Star Wars 💙 ♥️♥️ Entern skrev (Akkurat nå): Prøvde en, men den var upraktisk i leiligheten min 😞 Cassidy Tvillingene er fornøyde med å ha vanlig støvsuger vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene er fornøyde med å ha vanlig støvsuger vi.😊😊 Jeg og, selv om jeg hater å støvsuge 🤪😆 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Entern skrev (Akkurat nå): Jeg og, selv om jeg hater å støvsuge 🤪😆 Cassidy Tvillingene synes at det er ganske koselig å støvsuge, så vi hadde tatt støvsugingen hvis vi var på besøk hos deg.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er ganske koselig å støvsuge, så vi hadde tatt støvsugingen hvis vi var på besøk hos deg.😉😉🥰🥰 Så koselig 😊😊☺️☺️takk😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå