Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja samma her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja samma her ❤️ ❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (37 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det gjør vi også ❤️ ❤️ Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ Samma her ❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (4 timer siden): Det høres veldig koselig ut 🐶🥰 Jeg ønsker å ha litt jord jeg kan dyrke grønnsaker på, noen epletrær og bærbusker, og plass til noen høner og kanskje et par sauer som Alfred kan passe på. Og en katt da 😃😻🐶🥰 Da må du kjøpe deg en gård da Gård til salg 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Samma her ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Da må du kjøpe deg en gård da Gård til salg Cassidy Tvillingene regner med at det blir låvedans og countrymusikk hver helg der da.🤠🤠🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja må jo det da 😀 kan ikke ha gammelt seigt kjøtt ☹️ hehe snakket med hun i stad og hun syns det med Pus var trist hun skulle sende meg sms i morgen ☹️ 🥰🥰 Ja han mjauet fælt i stad mens han lå på beinet mitt 😻😻🐶🐶🍀🍀🍀🍀 Du er jo ikke gammel @Maskinfører jeg er det ikke du 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene regner med at det blir låvedans og countrymusikk hver helg der da.🤠🤠🤣🤣👍👍 YEAH 🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Du er jo ikke gammel @Maskinfører jeg er det ikke du Cassidy Tvillingene synes ikke at du er gammel, vi synes at du er rene ungdommen.😉😉 MR SPEED skrev (3 minutter siden): YEAH 🤪 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (1 time siden): Du er jo ikke gammel @Maskinfører jeg er det ikke du Nja en føler seg jo gammel da ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå