Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Nå som han har deg for seg selv kan det hende at han blomstrer opp og blir en helt annen og kosete pus, jeg håper i hvert fall det 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰

Nei jeg tror ikke det rart han ikke kom inn i stua når jeg kom inn inngangsdøra ? 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Ja det skjønner jeg at du gjerne vil ha. Håper bare Tuss syns det er OK og ikke blir slem mot en ny katt 😬🍀☘️😻🐶🥰

Ja en selskapskatt til han så han slipper å være alene når jeg jobber Tuss har jo vært her nå siden 2016-2017 så han er aldrende så det vil nok mest sannsynligvis gå bra tror jeg kan jo henne det at Frida er borte har gått inn på han hva han tenker er det bare han selv som vet 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Nei jeg tror ikke det rart han ikke kom inn i stua når jeg kom inn inngangsdøra ? 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰 

Det vil nok ta litt tid tror jeg. Han så jo at du tok med deg Frida og dro, og det er jo ikke noe han er vant med akkurat. Så det er nok veldig rart for han også 😊😻🐶🥰

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Ja en selskapskatt til han så han slipper å være alene når jeg jobber Tuss har jo vært her nå siden 2016-2017 så han er aldrende så det vil nok mest sannsynligvis gå bra tror jeg kan jo henne det at Frida er borte har gått inn på han hva han tenker er det bare han selv som vet 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰

Er han kastrert? Om han er det så går det sikkert bra 😊😻🐶🥰👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Det vil nok ta litt tid tror jeg. Han så jo at du tok med deg Frida og dro, og det er jo ikke noe han er vant med akkurat. Så det er nok veldig rart for han også 😊😻🐶🥰

Er han kastrert? Om han er det så går det sikkert bra 😊😻🐶🥰👍

Ja han så jo det nei det er han ikke vant med så ja rart er det nok :( det aner jeg ikke han var jo ikke min så han skal til Veterinæren for en helsesjekk i sommer så da får jeg vite om det er gutt og eller jente rense ører tannsjekk og litt sånn 😊😻🐶🥰👍 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...