Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april (endret) Trippelure skrev (3 minutter siden): Hun var veldig pen, og fine grønne øyne 😻🐶🥰 Ja Frida var nydelig øynene var nydelige 😻🐶🥰 Endret 6. april av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Nå som han har deg for seg selv kan det hende at han blomstrer opp og blir en helt annen og kosete pus, jeg håper i hvert fall det 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰 Nei jeg tror ikke det rart han ikke kom inn i stua når jeg kom inn inngangsdøra ? 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja det skjønner jeg at du gjerne vil ha. Håper bare Tuss syns det er OK og ikke blir slem mot en ny katt 😬🍀☘️😻🐶🥰 Ja en selskapskatt til han så han slipper å være alene når jeg jobber Tuss har jo vært her nå siden 2016-2017 så han er aldrende så det vil nok mest sannsynligvis gå bra tror jeg kan jo henne det at Frida er borte har gått inn på han hva han tenker er det bare han selv som vet 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): ♥️♥️😻😻 Cassidy Tvillingene tenker på deg vår gode venn @Maskinfører♥️♥️ Tusen takk det varmer tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (9 minutter siden): ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Cassidy Tvillingene tenker på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nei jeg tror ikke det rart han ikke kom inn i stua når jeg kom inn inngangsdøra ? 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰 Det vil nok ta litt tid tror jeg. Han så jo at du tok med deg Frida og dro, og det er jo ikke noe han er vant med akkurat. Så det er nok veldig rart for han også 😊😻🐶🥰 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja en selskapskatt til han så han slipper å være alene når jeg jobber Tuss har jo vært her nå siden 2016-2017 så han er aldrende så det vil nok mest sannsynligvis gå bra tror jeg kan jo henne det at Frida er borte har gått inn på han hva han tenker er det bare han selv som vet 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰 Er han kastrert? Om han er det så går det sikkert bra 😊😻🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tusen takk det varmer tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Skriver retur på den ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Skriver retur på den ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Det vil nok ta litt tid tror jeg. Han så jo at du tok med deg Frida og dro, og det er jo ikke noe han er vant med akkurat. Så det er nok veldig rart for han også 😊😻🐶🥰 Er han kastrert? Om han er det så går det sikkert bra 😊😻🐶🥰👍 Ja han så jo det nei det er han ikke vant med så ja rart er det nok det aner jeg ikke han var jo ikke min så han skal til Veterinæren for en helsesjekk i sommer så da får jeg vite om det er gutt og eller jente rense ører tannsjekk og litt sånn 😊😻🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg.♥️♥️ Skriver retur på den ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja han så jo det nei det er han ikke vant med så ja rart er det nok det aner jeg ikke han var jo ikke min så han skal til Veterinæren for en helsesjekk i sommer så da får jeg vite om det er gutt og eller jente rense ører tannsjekk og litt sånn 😊😻🐶🥰👍 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Skulle ønske Pappa levde nå ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Skriver retur på den ❤️❤️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Skulle ønske Pappa levde nå ❤️❤️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå