Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (5 minutter siden): ♥️♥️😻😻 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker på deg vår gode venn @Maskinfører♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): @Tussi Frida gikk bort i går morgen klokken 08:50 nær 18 år gammel 😻😻❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Aner ikke åssen det er for han tror ikke han bryr seg for nå har han meg Alene jeg tror han er en ondskapsfull katt de som eide han tok seg ikke bryet med å hente han når de flyttet så noe må det jo være aner ikke om han trøstekoser dessverre Pappa bodde hjemme når vi slapp Tuss inn i huset pappa hevdet Tuss er en enmannskatt Uffda, håper han ikke er ondskapsfull 😥 Hvis han er en enmannskatt så kan det jo hende at han blir snillere nå som han har deg for seg selv. Vi krysser fingre og poter for det 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (5 minutter siden): 🍀☘️💚💚🐶🥰 Ååååhhh, kom han for å kose med deg nå?? 😃😍😻🐶🥰 💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Uffda, håper han ikke er ondskapsfull 😥 Hvis han er en enmannskatt så kan det jo hende at han blir snillere nå som han har deg for seg selv. Vi krysser fingre og poter for det 🍀☘️😊😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre for det også.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei han ligger bare ved siden og vasker seg 😃😍😻🐶🥰 Det er i det minste et godt tegn at han ligger ved siden av deg, og ikke bak en pappeske i et annet rom 😊😻🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre for det også.♥️♥️ ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍🤞💚💚🤞😊😻🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (1 minutt siden): ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍🤞💚💚🤞😊😻🐶🥰 ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Søte Frida er trøtt og søvnig bilde tatt 7 Februar 2023 ❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Søte Frida er trøtt og søvnig bilde tatt 7 Februar 2023 ❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Søte Frida er trøtt og søvnig bilde tatt 7 Februar 2023 ❤️❤️ Gikk bort 14 måneder etter bilde ble tatt Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (Akkurat nå): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻🐶🥰 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (10 minutter siden): Det er i det minste et godt tegn at han ligger ved siden av deg, og ikke bak en pappeske i et annet rom 😊😻🐶🥰👍 Ja det er jo det 😊😻🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (13 minutter siden): Uffda, håper han ikke er ondskapsfull 😥 Hvis han er en enmannskatt så kan det jo hende at han blir snillere nå som han har deg for seg selv. Vi krysser fingre og poter for det 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja jeg også men han ville ikke opp på fanget mitt uansett hvor mye jeg klappet på lårene mine han vil være i fred ja vi får krysse de men jeg må ha en katt til 😊😻🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er jo det 😊😻🐶🥰👍 Nå som han har deg for seg selv kan det hende at han blomstrer opp og blir en helt annen og kosete pus, jeg håper i hvert fall det 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Gikk bort 14 måneder etter bilde ble tatt Hun var veldig pen, og fine grønne øyne 😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender deg våre tanker og klemmer.🥰🥰♥️♥️ Maskinfører skrev (5 minutter siden): Søte Frida er trøtt og søvnig bilde tatt 7 Februar 2023 ❤️❤️ ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sender deg våre tanker og klemmer.🥰🥰♥️♥️ ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også men han ville ikke opp på fanget mitt uansett hvor mye jeg klappet på lårene mine han vil være i fred ja vi får krysse de men jeg må ha en katt til 😊😻🐶🥰👍 Ja det skjønner jeg at du gjerne vil ha. Håper bare Tuss syns det er OK og ikke blir slem mot en ny katt 😬🍀☘️😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå