MR SPEED Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Skrive mere lover da flere bilder 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (9 timer siden): Hvil i fred da jenta mi Frida 23.07.2006-06.04.2024 ☹️☹️☹️☹️😻😻😻😻😻🌹🌹🌹🌹🌹🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️ Neeeeeeeeei 😢😭😱😿 Så utrolig trist!!! Nå gråter jeg, kondolerer @Maskinfører❤️😿🐶😢 Dette er ikke noe hyggelig, men om hun var syk og hadde det vondt var det kanskje best for henne. Stor trøsteklem fra valpen og meg til Tuss og deg ❤️❤️ Håper det går bra med dere begge 🍀☘️😥😻🐶😥 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er trist, våre tanker går til Frida nå.😢😢😻😻🥰🥰♥️♥️ Ja det er trist 😭😭😻😻🥰🥰❤️❤️💔💔 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Kondolerer, Cassidy Tvillingene sine tanker går til Frida, og vi sender klemmer til deg og til Tuss.🌹🌹😻😻🥰🥰♥️♥️ Tusen takk det varmer mine tanker går også til Frida tusen takk for klemmene 🌹🌹😻😻🥰🥰❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april MR SPEED skrev (3 timer siden): Konsoller @Maskinfører trist er bedre avlive en dyra lider vet det da trist😞 Tusen takk ja det er trist 😭 ja det er det ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (35 minutter siden): Neeeeeeeeei 😢😭😱😿 Så utrolig trist!!! Nå gråter jeg, kondolerer @Maskinfører❤️😿🐶😢 Dette er ikke noe hyggelig, men om hun var syk og hadde det vondt var det kanskje best for henne. Stor trøsteklem fra valpen og meg til Tuss og deg ❤️❤️ Håper det går bra med dere begge 🍀☘️😥😻🐶😥 Ja 😭😭😭😭😿 tusen takk for kondolanse er trist 😭 ❤️❤️😿😿😻😻🐶🐶😻😻 veterinæren sa kreft i kjeven eller noe sånn ja det var nok best jeg trodde det var øyebetennelse jeg tusen takk for klemmene av Alfred og deg nei det går ikke så bra ☹️ 😻 🍀🍀😭😭😻😻🐶🐶 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja 😭😭😭😭😿 tusen takk for kondolanse er trist 😭 ❤️❤️😿😿😻😻🐶🐶😻😻 veterinæren sa kreft i kjeven eller noe sånn ja det var nok best jeg trodde det var øyebetennelse jeg tusen takk for klemmene av Alfred og deg nei det går ikke så bra ☹️ 😻 🍀🍀😭😭😻😻🐶🐶 Det skjønner jeg godt! Jeg har jo selv mistet og avlivet dyr før, og du har jo hatt Frida i mange år, og da blir det veldig tungt og trist. Det er bare veldig vondt 😿😭💔 Jeg håper du får en ny pusekatt som gir deg like mye glede og kos som Frida gjorde 🍀☘️😻🐶🥰 Vi er her for deg alle sammen, klemme-klemme-klem 🐶🥰 Og du er heldig som fortsatt har Tuss, selvom det er litt stusselig å bare være karer i hus... Hvis hun hadde kreft i kjeven og smerter der, så forklarer jo det de periodene hvor hun ikke ville spise og gjemte seg litt vekk. Det forklarer også at Tuss var kjip mot henne på slutten, de blir ofte det mot dyr som er syke og svake. Uff, hun var så søt 😿😭 Men hun har hatt et godt liv hos deg og faren din, og jeg håper du kan minnes henne med glede når den værste sorgen har lagt seg 🍀☘️😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Det skjønner jeg godt! Jeg har jo selv mistet og avlivet dyr før, og du har jo hatt Frida i mange år, og da blir det veldig tungt og trist. Det er bare veldig vondt 😿😭💔 Jeg håper du får en ny pusekatt som gir deg like mye glede og kos som Frida gjorde 🍀☘️😻🐶🥰 Vi er her for deg alle sammen, klemme-klemme-klem 🐶🥰 Og du er heldig som fortsatt har Tuss, selvom det er litt stusselig å bare være karer i hus... Hvis hun hadde kreft i kjeven og smerter der, så forklarer jo det de periodene hvor hun ikke ville spise og gjemte seg litt vekk. Det forklarer også at Tuss var kjip mot henne på slutten, de blir ofte det mot dyr som er syke og svake. Uff, hun var så søt 😿😭 Men hun har hatt et godt liv hos deg og faren din, og jeg håper du kan minnes henne med glede når den værste sorgen har lagt seg 🍀☘️😻🐶🥰 Ja det er trist ☹️☹️ ja nesten 18 år ble det 😭 ja veldig vondt 😭😿💔 blir vel kanskje en med tiden men ikke nå 💔 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰 tusen takk for at dere er her tusen takk for trøste klemmer ja var nok kreft men var mye annet rart som skjedde før det så trodde det var øye nei altså hun spiste senest natt til Fredag i går kom hun bort til meg i sofaen og fikk litt vann hu nøs jo flere ganger au nei Tuss har ikke vært noe på henne de siste dagene i allefall (ikke brydd) noe som er trist ja Frida var søt 😻😻 😿😿😭😭 det siste jeg hadde igjen etter pappa ja hun har jo hatt det selvfølgelig de minnes alle med glede om ca 1 måned er urna tilbake 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er trist ☹️☹️ ja nesten 18 år ble det 😭 ja veldig vondt 😭😿💔 blir vel kanskje en med tiden men ikke nå 💔 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰 tusen takk for at dere er her tusen takk for trøste klemmer ja var nok kreft men var mye annet rart som skjedde før det så trodde det var øye nei altså hun spiste senest natt til Fredag i går kom hun bort til meg i sofaen og fikk litt vann hu nøs jo flere ganger au nei Tuss har ikke vært noe på henne de siste dagene i allefall (ikke brydd) noe som er trist ja Frida var søt 😻😻 😿😿😭😭 det siste jeg hadde igjen etter pappa ja hun har jo hatt det selvfølgelig de minnes alle med glede om ca 1 måned er urna tilbake 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰 Da får du lage en fin gravplass til henne i hagen 😻❤️ Og så kan det jo hende at en annen pus kommer og flytter inn til deg sånn som Tuss gjorde 🍀☘️😻🐶🥰 Men 18 år er lenge, så skjønner godt at det ikke er så lett å erstatte henne! Får du i deg mat og drikke, eller en dram? Husk å ta vare på deg selv i sorgen, det er ekstra viktig når du har opplevd så mange sorger i det siste! Vi tenker på deg og sender deg varme tanker og gode klemmer 🍀☘️😊😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (50 minutter siden): Ja det er trist 😭😭😻😻🥰🥰❤️❤️💔💔 Maskinfører skrev (48 minutter siden): Tusen takk det varmer mine tanker går også til Frida tusen takk for klemmene 🌹🌹😻😻🥰🥰❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på deg og Tuss.♥️♥️😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april MR SPEED skrev (3 timer siden): Skrive mere lover da flere bilder ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Da får du lage en fin gravplass til henne i hagen 😻❤️ Og så kan det jo hende at en annen pus kommer og flytter inn til deg sånn som Tuss gjorde 🍀☘️😻🐶🥰 Men 18 år er lenge, så skjønner godt at det ikke er så lett å erstatte henne! Får du i deg mat og drikke, eller en dram? Husk å ta vare på deg selv i sorgen, det er ekstra viktig når du har opplevd så mange sorger i det siste! Vi tenker på deg og sender deg varme tanker og gode klemmer 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja nei ikke no hage på henne hun skal stå sammen med Moren og søstrene på hylla 😻❤️ Hun døde 16 måneder etter Maja da Ja 18 år er lenge det bodd med henne i 16 år 0g sett henne hver dag flyttet hjem til mor og far i 2008 hun var født 23 Juli 2006 🍀☘️😻🐶🥰 Nei det blir ikke lett hehe jada spiste nettopp grillpølser hun spiste alt kebab pizza pølser hamburger nei dram har jeg ikke kjøper ei flaske i måneden og blir sjelden mere enn ett par dager gammel se tusen takk det varmer 🍀☘️😊😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg og Tuss.♥️♥️😻😻 Tusen takk det varmer ❤️❤️😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja nei ikke no hage på henne hun skal stå sammen med Moren og søstrene på hylla 😻❤️ Hun døde 16 måneder etter Maja da Ja 18 år er lenge det bodd med henne i 16 år 0g sett henne hver dag flyttet hjem til mor og far i 2008 hun var født 23 Juli 2006 🍀☘️😻🐶🥰 Nei det blir ikke lett hehe jada spiste nettopp grillpølser hun spiste alt kebab pizza pølser hamburger nei dram har jeg ikke kjøper ei flaske i måneden og blir sjelden mere enn ett par dager gammel se tusen takk det varmer 🍀☘️😊😻🐶🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk det varmer ❤️❤️😻😻 Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja nei ikke no hage på henne hun skal stå sammen med Moren og søstrene på hylla 😻❤️ Hun døde 16 måneder etter Maja da Ja 18 år er lenge det bodd med henne i 16 år 0g sett henne hver dag flyttet hjem til mor og far i 2008 hun var født 23 Juli 2006 🍀☘️😻🐶🥰 Nei det blir ikke lett hehe jada spiste nettopp grillpølser hun spiste alt kebab pizza pølser hamburger nei dram har jeg ikke kjøper ei flaske i måneden og blir sjelden mere enn ett par dager gammel se tusen takk det varmer 🍀☘️😊😻🐶🥰 Koselig med en egen hylle til pusekattene 🥰 Så bra du har fått i deg mat, og bra at du har begrensninger på drammene 😉😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Koselig med en egen hylle til pusekattene 🥰 Så bra du har fått i deg mat, og bra at du har begrensninger på drammene 😉😁🐶🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå