Trippelure Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker best John Denver sin versjon, men den versjonen hennes er også veldig bra.♥️♥️ Det morsomme er at John Denver syns at hennes versjon var best 🤣🤣🤣 Jeg digger koret på versjonen hennes da, det er helt perfekt 🤩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Det morsomme er at John Denver syns at hennes versjon var best 🤣🤣🤣 Jeg digger koret på versjonen hennes da, det er helt perfekt 🤩 Cassidy Tvillingene liker helst best originalversjonene, utenom når det kommer til The Beatles for deres coverlåter er bedre enn originalene.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker helst best originalversjonene, utenom når det kommer til The Beatles for deres coverlåter er bedre enn originalene.♥️♥️♥️♥️ Ja, uten orginalen hadde det ikke blitt coverversjoner 😆 Jeg liker å lage spillelister med orginalen først, og så coverversjoner og remixer i kronologisk rekkefølge. Og så høre hvordan låta har utviklet seg i forskjellige folks hoder og hender, litt nerd det da, men jeg syns det er veldig interessant å høre på 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, uten orginalen hadde det ikke blitt coverversjoner 😆 Jeg liker å lage spillelister med orginalen først, og så coverversjoner og remixer i kronologisk rekkefølge. Og så høre hvordan låta har utviklet seg i forskjellige folks hoder og hender, litt nerd det da, men jeg syns det er veldig interessant å høre på 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene er faktisk helt enige med deg der.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er faktisk helt enige med deg der.♥️♥️ WooHooWooHooHoooooooo 🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (3 minutter siden): WooHooWooHooHoooooooo 🥳 Cassidy Tvillingene sier: Lenge Leve Enighetsgjengen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier: Lenge Leve Enighetsgjengen.♥️♥️ Okei da så skal jeg poste en låt for det også 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Okei da så skal jeg poste en låt for det også 😁 Cassidy Tvillingene Digger den låten der.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Digger den låten der.🥰🥰😍😍🤩🤩 Helt enig 🥳 Og så syns jeg de korer så bra på denne live-versjonen 🤩 Jeg liker kor 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (12 minutter siden): Helt enig 🥳 Og så syns jeg de korer så bra på denne live-versjonen 🤩 Jeg liker kor 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at kor er helt ok.😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Min favoritt cover er Judas Priest sin cover på «Diamonds and Rust» av Joan Baez. ❤️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Den videoen synes jeg er aller beste av DEE SNIDER da WE’RE NOT GONNA TAkE IT 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (22 minutter siden): Okei da så skal jeg poste en låt for det også 😁 Woo hoo hoo Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Den videoen synes jeg er aller beste av DEE SNIDER da WE’RE NOT GONNA TAkE IT ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Entern skrev (3 minutter siden): Min favoritt cover er Judas Priest sin cover på «Diamonds and Rust» av Joan Baez. ❤️ Cassidy Tvillingene Digger både Joan Baez, Bob Dylan og Donovan.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger både Joan Baez, Bob Dylan og Donovan.♥️♥️ Ja de lagde mye fint ❤️ jeg liker særlig Joan Baez ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Entern skrev (3 minutter siden): Ja de lagde mye fint ❤️ jeg liker særlig Joan Baez ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker også Leonard Cohen og Nick Drake.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): @Trippelure ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (57 minutter siden): Han drømmer nå og koser seg sikkert der 😁🐶🥰 Ja han gjør nok det 🥰🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå