Entern Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april (endret) Trippelure skrev (12 minutter siden): Skjønner... Men tenk om det kom møkk ut av den også? Man får være glad man har en rompe til møkka og alt annet til alt annet 😁🤣🤪 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke møkk fetisj (koprofili), det skjer ikke. 🤢🥴🥴 Så skal jeg, eller skal jeg ikke fortelle om den gangen jeg hadde en veldig rar reaksjon på en medisin?🤔😵💩💩 Endret 4. april av Entern Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke møkk fetisj (koprofili), det skjer ikke. 🤢🥴🥴 Derfor er det vel bra at du har en rompe til møkk og annet til alt annet 🤣🤣🤣😜 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Entern skrev (1 minutt siden): Så skal jeg, eller skal jeg ikke fortelle om den gangen jeg hadde en veldig rar reaksjon på en medisin?🤔😵💩💩 Så skal du vel det da 😁🤪 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Så skal du vel det da 😁🤪 Nei, det var for ekkelt 🤢😵💫😵 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Hei @Trippelure, regner med at valpen har hatt en fin dag 🌨️🌨️🌨️🐶🥰😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Entern skrev (Akkurat nå): Nei, det var for ekkelt 🤢😵💫😵 Vi har nok alle våre erfaringer på det området 😆 Entern skrev (Akkurat nå): Hei @Trippelure, regner med at valpen har hatt en fin dag 🌨️🌨️🌨️🐶🥰😁 Hei @Entern Ja, vi har kost oss, valpen liker snø og nå kan han gjøre fra seg overalt, hehe. Tenkte å stikke ut en tur til nå snart mens det enda er lyst, men venter på at han skal våkne. Håper du også har hatt en fin dag og slapp unna snøkaos 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Vi har nok alle våre erfaringer på det området 😆 Hei @Entern Ja, vi har kost oss, valpen liker snø og nå kan han gjøre fra seg overalt, hehe. Tenkte å stikke ut en tur til nå snart mens det enda er lyst, men venter på at han skal våkne. Håper du også har hatt en fin dag og slapp unna snøkaos 🍀☘️🐶🥰 Hei 😊 Ja da får han det nok fint 🐶🥰 (håper han vender seg til å gjøre fra seg der det ikke er snø også etterhvert da🐶😅) Ja ble heldigvis ikke direkte kaos men kom en del snø og blåste surt 🥶 håper snøen smelter fort 😅 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Entern skrev (6 minutter siden): Hei 😊 Ja da får han det nok fint 🐶🥰 (håper han vender seg til å gjøre fra seg der det ikke er snø også etterhvert da🐶😅) Ja ble heldigvis ikke direkte kaos men kom en del snø og blåste surt 🥶 håper snøen smelter fort 😅 Jada, han har allerede akseptert det, men det var litt stress de første dagene 😅 Det blåser surt her også og så skal det snø til i morgen tidlig. Men i morgen blir det sol 🌞 Tenker at det meste regner vekk på søndag 😁👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (13 minutter siden): Jada, han har allerede akseptert det, men det var litt stress de første dagene 😅 Det blåser surt her også og så skal det snø til i morgen tidlig. Men i morgen blir det sol 🌞 Tenker at det meste regner vekk på søndag 😁👍 Så bra 🐶🥰 Får håpe det fort blir finere vær 😊👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Entern skrev (44 minutter siden): Så skal jeg, eller skal jeg ikke fortelle om den gangen jeg hadde en veldig rar reaksjon på en medisin?🤔😵💩💩 Var det den her testa den nei ble litt over kåt 🤪 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Del Skrevet 4. april Fant en ny måte å gjøre det på kutter det lengste røret og skjøter inn ett nytt ett med 2 stk skjøteunioner deretter kapper jeg røret igjen og setter på en Kompresjonsvinkel 18x18x15 med 15mm rør ut til bereder 😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Del Skrevet 4. april Æsj faen det snør ☹️☹️☹️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (9 minutter siden): Æsj faen det snør ☹️☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (6 minutter siden): Ja bor du der du ? 😀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja bor du der du ? 😀 Ja planke byen er oxo gamle byen i nerheten Fredrikstad da……. Du da hvor bor du da 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ja planke byen er oxo gamle byen i nerheten Fredrikstad da……. Du da hvor bor du da Ja der har jeg mata mye svaner/Ender (Vokste opp i Sarpsborg) er født og bor nå i Tønsberg 😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Eg har det bra eg e fornøyd og gla' 😃🐶🥰 Har dere det bra? Er dere fornøyd og gla'? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april @Maskinfører er født i Sarpsborg da 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Ja planke byen er oxo gamle byen i nerheten Fredrikstad da……. Du da hvor bor du da Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja der har jeg mata mye svaner/Ender (Vokste opp i Sarpsborg) er født og bor nå i Tønsberg 😀 Jeg liker både Fredrikstad og Tønsberg, Sarpsborg og Sandefjord liker jeg ikke like godt 😁🤪 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): @Maskinfører er født i Sarpsborg da Det er søsteren min også 😆 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå