Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Liker du og prate med andre mennesker? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Handler dere på oda @Oxalidaceaee @Maskinfører https://www.vg.no/nyheter/i/Lly94p/funn-av-listeria-i-lakseprodukter 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Handler dere på oda @Oxalidaceaee @Maskinfører https://www.vg.no/nyheter/i/Lly94p/funn-av-listeria-i-lakseprodukter Det vakke bra ☹️ spiser bare fersk laks 😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Handler dere på oda @Oxalidaceaee @Maskinfører https://www.vg.no/nyheter/i/Lly94p/funn-av-listeria-i-lakseprodukter Ja her var det mye interessant informasjon 💛 Listeria er ikke til å spøke med nei 💛 https://www.mattilsynet.no/mat-og-drikke/smitte-fra-mat-og-drikke/listeria 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det vakke bra ☹️ spiser bare fersk laks 😊 Det er lurt det 👌 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (6 timer siden): Kos dere med pizza 💛💛 MR SPEED skrev (6 timer siden): Hjemme laget eller kjøpe pizza i butikk frossen da Trippelure skrev (6 timer siden): Hjemmelaget, fordi selvgjort er velgjort 😎 Cassidy Tvillingene liker alltid best hjemmelaget pizza.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Nå blir Cassidy Tvillingene Pizzasultne her.🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Nå blir Cassidy Tvillingene Pizzasultne her.🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕😋😋 Høgg inn cc Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (6 minutter siden): Høgg inn cc Cassidy Tvillingene høgger innpå, hvis du lager pizza til oss.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april I dag kjøpte jeg noe på Spar som het Taco bolla. Har ikke sett det før men de fristet hehe, lurer på om de skal varmes 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Delvis skrev (5 minutter siden): I dag kjøpte jeg noe på Spar som het Taco bolla. Har ikke sett det før men de fristet hehe, lurer på om de skal varmes 🙂 Cassidy Tvillingene kan fortelle at Tacobolle er skikkelig godt, den kan spises både varm og kald. Men vi anbefaler deg og varme den i komfyren, for da er den best.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene høgger innpå, hvis du lager pizza til oss.🤣🤣👍👍 Ok vent se spoiler Spoiler 125.kr først 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at Tacobolle er skikkelig godt, den kan spises både varm og kald. Men vi anbefaler deg og varme den i komfyren, for da er den best.😊😊 Da skal de i komfyren med en gang 👍🙂 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Delvis skrev (9 minutter siden): I dag kjøpte jeg noe på Spar som het Taco bolla. Har ikke sett det før men de fristet hehe, lurer på om de skal varmes 🙂 Har ikke spist det før, men det smaker sikkert bedre om du varmer de på 100-150° i stekeovnen i 3-5min 😊🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ok vent se spoiler Skjul innhold 125.kr først Det burde Cassidy Tvillingene skjønt, for vi vet jo at du er en beinhard businessmann.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Delvis skrev (1 minutt siden): Da skal de i komfyren med en gang 👍🙂 Cassidy Tvillingene tenker at siden den ikke er frossen, da trenger den ikke så lang tid i stekeovnen.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Har ikke spist det før, men det smaker sikkert bedre om du varmer de på 100-150° i stekeovnen i 3-5min 😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg angående steketiden/varmetiden.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det burde Cassidy Tvillingene skjønt, for vi vet jo at du er en beinhard businessmann.🤣🤣👍👍 Jeg er billig da se Peppes pizza de er dyrere en meg 198.kr 188.kr 186.kr 202.kr 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Jeg er billig da se Peppes pizza de er dyrere en meg 198.kr 188.kr 186.kr 202.kr Cassidy Tvillingene vet, Peppes er svindyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå