Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Så lenge det er liv er det håp💛 Jeg lever i håpet jeg 💛 Ja det er det 💛💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Så lenge det er liv er det håp💛 Jeg lever i håpet jeg 💛 Hva er håp for deg? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Ja det forstår jeg 💛 Det er veldig vondt å savne noen 💛 Selvfølgelig er det det 💛 Ja det er jævla vondt ☹️☹️☹️☹️💛💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det 💛💛💛 Ja for hvis man ikke har håp så har man ingenting i min bok💛 Er jo en grunn for at jeg skriver her inne 💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er jævla vondt ☹️☹️☹️☹️💛💛💛 Hvor vondt er det da synes du? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Tusen hjertelig takk 💛 Det setter jeg veldig stor pris på at du skriver 💛 Bare koselig 💛💛💛💛ja må jo være koselig 💛💛💛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hvor vondt er det da synes du? Det er jo ikke noe særlig å ha mistet begge foreldrene i den alderen mann er i ☹️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Bare koselig 💛💛💛💛ja må jo være koselig 💛💛💛 Ja det er så viktig og være hyggelig mot alle 💛 Til og med de som ikke er snille💛 Er du snill tenker du? Hvordan er du snill? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke noe særlig å ha mistet begge foreldrene i den alderen mann er i ☹️ Absolutt ikke. Enig i det 💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Hvilke verdier setter du mest pris på? 💛 Hva er viktig for deg? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Hva skjer? Spiller Arizona sunshine 2 et vr spill skrekk skytte spill slutta kom utt i spillet en dør ble låst der fikk ikke laget hånd granater for sprenge zombiene da Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (5 minutter siden): Bare koselig 💛💛💛💛ja må jo være koselig 💛💛💛 Hva er koselig for deg da? Hva liker du? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Spiller Arizona sunshine 2 et vr spill skrekk skytte spill slutta kom utt i spillet en dør ble låst der fikk ikke laget hånd granater for sprenge zombiene da Her var det mye forskjellig 😂 Liker du variasjon du? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Spiller Arizona sunshine 2 et vr spill skrekk skytte spill slutta kom utt i spillet en dør ble låst der fikk ikke laget hånd granater for sprenge zombiene da Fin hund 💛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): Hva er koselig for deg da? Hva liker du? Liker å snakke med koselige mennesker 😊 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Liker å snakke med koselige mennesker 😊 Hvordan er mennesker koselige synes du da? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden): Absolutt ikke. Enig i det 💛 Nei ikke jeg heller 💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Alle valper er like skjønne synes jeg da💛 Skulle jeg valgt en selv så tror jeg at jeg hadde valgt en Border Collie💛 Spesielt hvis jeg hadde hatt mulighet for at den kunne ha løpt løs, fordi det tror jeg er det beste for den rasen der💛 Er jo viktig at dyra har det så bra som de kan ha det💛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå