Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det fin sang 💛💛💛💛💛💛 Nydelig sang💛💛💛💛💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja han sleit fælt på slutta nest siste dagen så fløy brøstkassa opp og ned nei det er en sygdom man må unngå nei det er ingen grei sygdom 💛💛💛 Det høres vondt ut det der med brystkassa 💛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Nydelig sang💛💛💛💛💛💛 Ja 💛💛💛💛💛💛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Det høres vondt ut det der med brystkassa 💛 Ja han lå jo på morfin så 💛💛💛💛💛💛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Nei absolutt ikke💛 Nei 💛💛💛💛💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja han lå jo på morfin så 💛💛💛💛💛💛 Godt å høre at han fikk smertelindring 💛 Det er så viktig 💛 Ingen fortjener å ha det vondt💛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Nydelig sang💛💛💛💛💛💛 Ja var det 💛💛💛💛💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nei 💛💛💛💛💛💛 Hvordan går det nå da? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Godt å høre at han fikk smertelindring 💛 Det er så viktig 💛 Ingen fortjener å ha det vondt💛 Ja han fikk smertelindring nei ingen fortjener smerte 💛💛💛💛💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja var det 💛💛💛💛💛💛 Tusen hjertelig takk 💛 Det setter jeg veldig stor pris på at du skriver 💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Hva skjer? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hvordan går det nå da? Nei jeg savner han jo hele tiden så 💛💛💛💛💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nei jeg savner han jo hele tiden så 💛💛💛💛💛💛 Ja det forstår jeg 💛 Det er veldig vondt å savne noen 💛 Selvfølgelig er det det 💛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden): Håpet lenge leve💛 Ja det gjør det 💛💛💛💛💛💛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden): Å hvis man får det på sengetøyet så bare vasker man det 💛 Ja en gjør det 💛💛💛💛💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør det 💛💛💛💛💛💛 Så lenge det er liv er det håp💛 Jeg lever i håpet jeg 💛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): Ja man kan jo bare prøve og gjøre sitt beste mener jeg 💛 Ja man kan det 💛💛💛💛💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (13 minutter siden): Å reflektere er viktig 💛💛 Hva reflekterer du mest over da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå