Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja hun må jo ha vært det ble operert i 2007 for underlivskreft så ja det er lov 💛 lytte til kroppen er meget viktig yepp alt sitter i hodet reflekterer hele tiden og er herre over egen kropp 💛 Reflektere er gull altså💛 Kan man reflektere så kan man det meste💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja hun må jo ha vært det ble operert i 2007 for underlivskreft så ja det er lov 💛 lytte til kroppen er meget viktig yepp alt sitter i hodet reflekterer hele tiden og er herre over egen kropp 💛 Underlivskreft høres ikke bra ut💛 Kreft er en skummel sykdom💛 Heldigvis går det an å bli frisk av den💛 Viktig å håpe alt man kan💛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Høres veldig veldig godt ut 💛 Dette her tror jeg du kan godt💛 Det virker sånn💛 Hvis ikke så er ikke det så nøye, bare du ikke får det i øyet eller sengetøyet 💛 Ja det er godt også ja pappa skrøt av maten min ja det gjør det hehe nei får det ikke på sengetøyet 💛💛💛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Underlivskreft høres ikke bra ut💛 Kreft er en skummel sykdom💛 Heldigvis går det an å bli frisk av den💛 Viktig å håpe alt man kan💛 Nei det var ikke bra den er veldig skummel ja mye mulig det om man får rett behandling og oppfølging i ettertid ja det er viktig med håpet 💛💛💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Se der ja... Han skriker litt han der ja👌 Det er viktig å få ut følelsene sine👌 Skrik i skogen💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nei det var ikke bra den er veldig skummel ja mye mulig det om man får rett behandling og oppfølging i ettertid ja det er viktig med håpet 💛💛💛💛 Håpet lenge leve💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er godt også ja pappa skrøt av maten min ja det gjør det hehe nei får det ikke på sengetøyet 💛💛💛 Å hvis man får det på sengetøyet så bare vasker man det 💛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Reflektere er gull altså💛 Kan man reflektere så kan man det meste💛 Å reflektere er viktig 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er godt også ja pappa skrøt av maten min ja det gjør det hehe nei får det ikke på sengetøyet 💛💛💛 Så hyggelig at han skrøt av deg💛 Det er koselig 💛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): Det kan være utfordrende å styre pengebruken💛. Det går an å lære og øve på det💛 Jeg prøver å være sparsom💛 Tja hos noen er det nok det men ja sånt kan øver ja viktig å være sparsom 💛💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): Det kan være utfordrende å styre pengebruken💛. Det går an å lære og øve på det💛 Jeg prøver å være sparsom💛 Jeg har øvd og øvd og øvd💛 Learning by doing💛 Det er veldig viktig 💛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Viktigste er å gjøre så godt man kan💛 Tiltredes 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tja hos noen er det nok det men ja sånt kan øver ja viktig å være sparsom 💛💛💛 Ja man kan jo bare prøve og gjøre sitt beste mener jeg 💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tiltredes 💛💛 Tusen hjertelig takk 💛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (19 minutter siden): Astma og kols er vondt vil jeg tro 💛 Har heldigvis ikke opplevd det selv💛 Virker ikke greit for de som sliter med det💛 Ja han sleit fælt på slutta nest siste dagen så fløy brøstkassa opp og ned nei det er en sygdom man må unngå nei det er ingen grei sygdom 💛💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): 💛💛💛💛💛💛 Håper du ser at jeg virkelig gjør så godt jeg kan💛 Ser at du også gjør det 💛 Du er fantastisk gullet💛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (24 minutter siden): Godt å høre 💛 💛💛💛💛💛💛 💛💛💛💛 Ja det er det fin sang 💛💛💛💛💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja han sleit fælt på slutta nest siste dagen så fløy brøstkassa opp og ned nei det er en sygdom man må unngå nei det er ingen grei sygdom 💛💛💛 Nei absolutt ikke💛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå