Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.🥰🥰♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april Nostalgi!! ❤️ elsket den filmen som barn og som voksen gi meg alle de deilige penger dette er ett bankran gikk jeg rundt og sa som liten gutt sa pappa senest i fjol reven ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april Sender i retur🥰 🥰❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Sender i retur🥰 🥰❤️❤️ Maskinfører skrev (8 minutter siden): Nostalgi!! ❤️ elsket den filmen som barn og som voksen gi meg alle de deilige penger dette er ett bankran gikk jeg rundt og sa som liten gutt sa pappa senest i fjol reven ❤️ Cassidy Tvillingene digget den tegnefilmen da vi var barn.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (55 minutter siden): Gutta fra Byggebolig.no sa jeg bare kunne skaffe meg Tippunion og noen små deler til så kan jeg strekke flexslanger fra røropplegget og opp til blandefeste på bereder Da slipper pappa og rotere i grava siden jeg ikke ødelegger de originale rørene fra 1978 Åsen tømte du vann tanken 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): 🥰♥️♥️ Mikkel Rev Satt og skrev På ei lita tavle Tavla sprakk Mikkel skvatt Oppi pappas flosshatt Mikkel Rev Skrev et brev Sendte det til månen Månen sa "Hipp hurra" Sendte det til Afrika Afrika Afrika Ville ikke ha det Afrika Afrika Sendte det tilbake Med en pepperkake Håper den vil ha 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): Åsen tømte du vann tanken Har ikke tømt a ennå må lage til noen koblinger til ventilen og slange opp i vasken 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Cassidy Tvillingene ser at det ikke bare er vi som er våkne her inne i natt.😉😉🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Mikkel Rev Satt og skrev På ei lita tavle Tavla sprakk Mikkel skvatt Oppi pappas flosshatt Mikkel Rev Skrev et brev Sendte det til månen Månen sa "Hipp hurra" Sendte det til Afrika Afrika Afrika Ville ikke ha det Afrika Afrika Sendte det tilbake Med en pepperkake Håper den vil ha 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene digget den tegnefilmen da vi var barn.♥️♥️ Ja den er fin får tårer i øyekroken av den 😳❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja den er fin får tårer i øyekroken av den 😳❤️❤️ Cassidy Tvillingene tror at vi må se den igjen en gang.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april Kom igjen Passepartout vi må pakke en liten koffert 😳❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tror at vi må se den igjen en gang.♥️♥️ Ja har den på VHS ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Kom igjen Passepartout vi må pakke en liten koffert 😳❤️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja har den på VHS ❤️❤️ OK, Cassidy Tvillingene regner med at du skal se den snart.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (6 minutter siden): Har ikke tømt a ennå må lage til noen koblinger til ventilen og slange opp i vasken Men da kommer det konene vann ut da brenner tar jeg feil 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Men da kommer det konene vann ut da brenner tar jeg feil Virker ikke den berederen bryteren er satt til 0 nå venter bare på ny 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå