Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Tusen hjertelig takk 💛💛❤️❤️💚💚 Cassidy Tvillingene synes at du er veldig snill og grei, og så har du så bra musikksmak.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at du er veldig snill og grei, og så har du så bra musikksmak.♥️♥️ Så skjønne dere med meg rakkarungene 💛💛 Håper vi møtes en gang💛💛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Så skjønne dere med meg rakkarungene 💛💛 Håper vi møtes en gang💛💛 Cassidy Tvillingene tenker at en gang i fremtiden så møtes vi kanskje, man vet aldri med skjebnen.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker at en gang i fremtiden så møtes vi kanskje, man vet aldri med skjebnen.😉😉🥰🥰 Jeg håper det 💛 Det hadde vært veldig hyggelig og koselig 💛 Håper ALDRI dere blir borte fra meg ihverfall 💛 Da hadde jeg blitt utrøstelig 💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Jeg håper det 💛 Det hadde vært veldig hyggelig og koselig 💛 Håper ALDRI dere blir borte fra meg ihverfall 💛 Da hadde jeg blitt utrøstelig 💛 For jeg trenger dere ALLE ihopa 💛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Jeg håper det 💛 Det hadde vært veldig hyggelig og koselig 💛 Håper ALDRI dere blir borte fra meg ihverfall 💛 Da hadde jeg blitt utrøstelig 💛 Cassidy Tvillingene kommer aldri til å forsvinne fra Diskusjon.no. Vi henger fast på forumet og på våre forumvenner som to klegger.😉😉♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Glemt og svare på den 😳❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (14 minutter siden): Takk takk men får ikke sove Prøv dette @MR SPEED💛💛🤍🤍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer aldri til å forsvinne fra Diskusjon.no. Vi henger fast på forumet og på våre forumvenner som to klegger.😉😉♥️♥️ Det er bra, for da blir jeg glad 💛💛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april (endret) Gutta fra Byggebolig.no sa jeg bare kunne skaffe meg Tippunion og noen små deler til så kan jeg strekke flexslanger fra røropplegget og opp til blandefeste på bereder Da slipper pappa og rotere i grava siden jeg ikke ødelegger de originale rørene fra 1978 Endret 3. april av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (19 minutter siden): Prøv dette @MR SPEED💛💛🤍🤍 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (18 minutter siden): Det er bra, for da blir jeg glad 💛💛 Og Cassidy Tvillingene blir glade når våre venner er glade.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (32 minutter siden): Glemt og svare på den 😳❤️❤️ Det går bra, Cassidy Tvillingene tenker på deg vi.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (36 minutter siden): Takk takk men får ikke sove Cassidy Tvillingene vet godt hvordan det er. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april @Trippelure var i kjelleren i går og tittet litt på røropplegget til Varmtvannsberederen var en helt annen atmosfære der nå enn når Pappa levde de har nok vært litt over alt tror jeg 🥰😳 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det går bra, Cassidy Tvillingene tenker på deg vi.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja samme her ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå