Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Sviskepott skrev (1 minutt siden): Neida, men jeg er også "der du vet" og så er jeg andre steder og gjør mine greier hver dag, så jeg får liksom litt for lite tid med dere søtnosene. Stor nattaklem til dem som vil ha. Hun forsøkte, men fikk det ikke til. Prøver igjen om litt og skal stå opp seks. Natta min hyggelige venn. Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å få besøk av deg her, vår gode venn @Sviskepott♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Takker for det. Alltid hyggelig å treffe på kjentfolk uansett når jeg logger på. Greit at dere "jobber skift" her inne også. 🌹🌹 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Sviskepott skrev (2 minutter siden): Takker for det. Alltid hyggelig å treffe på kjentfolk uansett når jeg logger på. Greit at dere "jobber skift" her inne også. 🌹🌹 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene passer på begge forumene om natten vi.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Beste vaktene er dere to. Snilleste også...og søteste. ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Sviskepott skrev (4 minutter siden): Beste vaktene er dere to. Snilleste også...og søteste. ❤️❤️ Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene varme og glade i hjertene våre.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Det fortjener dere og jeg sier litt godnatt og forsøker å sove litt. Hold dere våkne. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Sviskepott skrev (Akkurat nå): Det fortjener dere og jeg sier litt godnatt og forsøker å sove litt. Hold dere våkne. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (50 minutter siden): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ Det er bra tenker på dere også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april Sviskepott skrev (24 minutter siden): Neida, men jeg er også "der du vet" og så er jeg andre steder og gjør mine greier hver dag, så jeg får liksom litt for lite tid med dere søtnosene. Stor nattaklem til dem som vil ha. Hun forsøkte, men fikk det ikke til. Prøver igjen om litt og skal stå opp seks. Natta min hyggelige venn. Ja du er nok det ja du får for lite tid med oss søtnosene alle vil ha Nattaklem av @Sviskepott🫂🤗🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (45 minutter siden): Tusen takk 💛💛 Bare koselig 💛💛 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja du er nok det ja du får for lite tid med oss søtnosene alle vil ha Nattaklem av @Sviskepott🫂🤗🥰 Nå sovner jeg snart og vil drømme om dere alle sammen i trådene her. Natta. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Sviskepott skrev (1 minutt siden): Nå sovner jeg snart og vil drømme om dere alle sammen i trådene her. Natta. Cassidy Tvillingene håper at du sover godt og at du drømmer søtt. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april Sviskepott skrev (2 minutter siden): Nå sovner jeg snart og vil drømme om dere alle sammen i trådene her. Natta. Så koselige vi vil drømme om deg også 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig at våre venner kommer på besøk her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig at våre venner kommer på besøk her.♥️♥️ Jeg vil stadig vekk komme på besøk her 💛💛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Drøm godt alle sammen ☁️☁️💛💛 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår venn @Oxalidaceaee😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Jeg vil stadig vekk komme på besøk her 💛💛 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, du er alltid velkommen her hos oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, du er alltid velkommen her hos oss.♥️♥️ Tusen hjertelig takk 💛💛❤️❤️💚💚 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå