Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (17 minutter siden): Dere liker jo det så kjør på! 🤣👍 Jeg lurer på om jeg skal ha torsk, og gjøre det veldig enkelt. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres lurt ut, torsk er veldig godt.🐟🐟😋😋 Enig 😊👍 Her blir det kalkun nyttårsaften for det vil fattern prøve 😅 Men det blir rakfisk i morgen 😋😋😋😋😋😋😋 1 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (44 minutter siden): Det støttes av Cassidy Tvillingene.👨🦰👩🦰👍👍 HYJS hysj se gmailennsendt et bilde da 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): HYJS hysj se gmailennsendt et bilde da Liker du Robert Normann @MR SPEED? 1 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): HYJS hysj se gmailennsendt et bilde da Cassidy Tvillingene greide dessverre å slette den posten ved et uhell, siden Gmailen vår hang seg opp. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Enig 😊👍 Her blir det kalkun nyttårsaften for det vil fattern prøve 😅 Men det blir rakfisk i morgen 😋😋😋😋😋😋😋 Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut vi.🐟🐟😋😋 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Liker du Robert Normann @MR SPEED? Vet ikke må først høre på han kota er brukt opp for i dag eplepsien min sier stopp 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Liker du Robert Normann @MR SPEED? Cassidy Tvillingene Digger Robert Normann.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Vet ikke må først høre på han kota er brukt opp for i dag eplepsien min sier stopp Skjønner det! Han er en av de første (om ikke den første) virkelig gode gitaristene vi har i Norge. Linken jeg sendte er medley av div julemelodier, men han har mye annet kult også 🤩 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut vi.🐟🐟😋😋 Det synes jeg og 🐟🐟😊😊 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene greide dessverre å slette den posten ved et uhell, siden Gmailen vår hang seg opp. Da sender jeg grise bilde her nøff nøff da blir hele sylsmitten kasta ut fra tråden Spoiler Du dere vi måtte trykke da er var bare det bilde her ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det synes jeg og 🐟🐟😊😊 Cassidy Tvillingene må ha en rakfiskmiddag på nyåret vi.🐟🐟😋😋 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (5 minutter siden): Liker du Robert Normann @MR SPEED? Robert Normann var stor, han var vel Norges første store jazzmusiker? Nilsen hyller ham i «Tanta til Beate» i tekstlinjen Og Robert Normann visste hvordan Django spelte 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene må ha en rakfiskmiddag på nyåret vi.🐟🐟😋😋 Fytti katta 😵💫 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Cassidy Tvillingene går ofte 5på på lureriet ditt vet du @MR SPEED🤣🤣🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene må ha en rakfiskmiddag på nyåret vi.🐟🐟😋😋 Rakfisk er alltid godt 🐟🐟😊😊 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Robert Normann.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Så kult, det gjør jeg også 🥰 Han var østfolding da og alt er jo så ille bra nedi der 😁 Jeg blir ganske energisk og glad av å høre på gitarspillingen hans 😃 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Fytti katta 😵💫 Cassidy Tvillingene elsker Rakfisk det er godt, bare spør @Entern🐟🐟😋😋 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene elsker Rakfisk det er godt, bare spør @Entern🐟🐟😋😋 Ja det stemmer, rakfisk er kjempegodt, det må du prøve @MR SPEED🐟👍 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene går ofte 5på på lureriet ditt vet du @MR SPEED🤣🤣🥰🥰 Nå var ikke lureri jeg er for trøtt nå til å lure dere 2 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Fytti katta 😵💫 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå