Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (30 minutter siden): Ja det er lurt 👌 Ja da kan jeg hente ut bilde herfra og skrive den ut fra printeren 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april Rør dim varmtvann 15mm Rør dim Kaldtvann 19mm 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker bare SK Brann og Liverpool FC når det kommer til fotball vi.⚽⚽ Yes, jeg liker Liverpool 😃 You'll never walk alone 😁🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har noe å gjøre på vi @Maskinfører🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Yes, jeg liker Liverpool 😃 You'll never walk alone 😁🐶🥰 Siden Cassidy Tvillingene er The Beatles-fans, så ble det naturlig for oss å ha Liverpool FC som vårt favorittfotballag også.♥️♥️♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (34 minutter siden): Oisann ser da ja 🫣 Ja Kutter av det korteste røret og setter på en vinkelkobling deretter kapper jeg ett nytt rør fra vinkelen og inn til varmtvannsberederen og strammer til Løsner røret fra stoppekrana og kapper bort røret som går ned til ventilen på berederen deretter lager jeg til ett nytt og sette på ett T-Stykke og deretter strammer mutterne så får jeg ett rør fra kaldvannet og til berederen 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja Kutter av det korteste røret og setter på en vinkelkobling deretter kapper jeg ett nytt rør fra vinkelen og inn til varmtvannsberederen og strammer til Løsner røret fra stoppekrana og kapper bort røret som går ned til ventilen på berederen deretter lager jeg til ett nytt og sette på ett T-Stykke og deretter strammer mutterne så får jeg ett rør fra kaldvannet og til berederen 👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Siden Cassidy Tvillingene er The Beatles-fans, så ble det naturlig for oss å ha Liverpool FC som vårt favorittfotballag også.♥️♥️♥️♥️ Enig 🤩🤩🤩🤩🥳 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har noe å gjøre på vi @Maskinfører🥰🥰 Ja det er det 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja da kan jeg hente ut bilde herfra og skrive den ut fra printeren Det er bra vettu 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det 🥰🥰 Hva er du utdannet som @Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det 🥰🥰 Ja det er viktig 😀👌 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja Kutter av det korteste røret og setter på en vinkelkobling deretter kapper jeg ett nytt rør fra vinkelen og inn til varmtvannsberederen og strammer til Løsner røret fra stoppekrana og kapper bort røret som går ned til ventilen på berederen deretter lager jeg til ett nytt og sette på ett T-Stykke og deretter strammer mutterne så får jeg ett rør fra kaldvannet og til berederen Ja, det høres veldig bra ut, du er dyktig som får det gjort Håper du og pusekattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at det er mange brikker i det puslespillet der vi.😉😉 Ja en det 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Yes, jeg liker Liverpool 😃 You'll never walk alone 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (41 minutter siden): Cassidy Tvillingene er født i Tara i Irland, og vi flyttet til Norge i 2006 da vi var 2-3 år. Vi bodde i Oslo fra 2006-2016. Vi flyttet til Bergen i juni 2016 og her har vi bodd siden.👨🦰👩🦰😊😊 Bergen er en fin by 💛 Der bor niesa mi 💛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Ja det er viktig 😀👌 Tiltredes 😀👌 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Hva er du utdannet som @Maskinfører Ja det lurer jeg også på 💛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Bergen er en fin by 💛 Der bor niesa mi 💛 Da har kanskje Cassidy Tvillingene sett henne på butikken, hvem vet.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå