Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oxalidaceaee skrev (34 minutter siden):

Oisann ser da ja 🫣

Ja :D Kutter av det korteste røret og setter på en vinkelkobling deretter kapper jeg ett nytt rør fra vinkelen og inn til varmtvannsberederen og strammer til Løsner røret fra stoppekrana og kapper bort røret som går ned til ventilen på berederen deretter lager jeg til ett nytt og sette på ett T-Stykke og deretter strammer mutterne så får jeg ett rør fra kaldvannet og til berederen :D 

 

5705154184259_1.png?ref=3F5D1C8CAE&w=700&scale=both&mode=pad&h=700&format=jpg

 

 

 

5705154184136_1.png?ref=9ACAAE28AF&w=700&scale=both&mode=pad&h=700&format=jpg

 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja :D Kutter av det korteste røret og setter på en vinkelkobling deretter kapper jeg ett nytt rør fra vinkelen og inn til varmtvannsberederen og strammer til Løsner røret fra stoppekrana og kapper bort røret som går ned til ventilen på berederen deretter lager jeg til ett nytt og sette på ett T-Stykke og deretter strammer mutterne så får jeg ett rør fra kaldvannet og til berederen :D 

 

5705154184259_1.png?ref=3F5D1C8CAE&w=700&scale=both&mode=pad&h=700&format=jpg

 

 

 

5705154184136_1.png?ref=9ACAAE28AF&w=700&scale=both&mode=pad&h=700&format=jpg

 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Siden Cassidy Tvillingene er The Beatles-fans, så ble det naturlig for oss å ha Liverpool FC som vårt favorittfotballag også.♥️♥️♥️♥️

Enig 🤩🤩🤩🤩🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja :D Kutter av det korteste røret og setter på en vinkelkobling deretter kapper jeg ett nytt rør fra vinkelen og inn til varmtvannsberederen og strammer til Løsner røret fra stoppekrana og kapper bort røret som går ned til ventilen på berederen deretter lager jeg til ett nytt og sette på ett T-Stykke og deretter strammer mutterne så får jeg ett rør fra kaldvannet og til berederen :D 

 

5705154184259_1.png?ref=3F5D1C8CAE&w=700&scale=both&mode=pad&h=700&format=jpg

 

 

 

5705154184136_1.png?ref=9ACAAE28AF&w=700&scale=both&mode=pad&h=700&format=jpg

 

Ja, det høres veldig bra ut, du er dyktig som får det gjort :dremel: Håper du og pusekattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (41 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er født i Tara i Irland, og vi flyttet til Norge i 2006 da vi var 2-3 år. Vi bodde i Oslo fra 2006-2016. Vi flyttet til Bergen i juni 2016 og her har vi bodd siden.👨‍🦰👩‍🦰😊😊

Bergen er en fin by 💛

Der bor niesa mi 💛

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...