Delvis Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Elske seg selv? Litt enig med SPEED. Vanskelig å si Hadde perioder med en slags selvdigging i yngre alder, men tror det ble for teit og forsvant med tiden hehe. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Delvis skrev (4 minutter siden): Elske seg selv? Litt enig med SPEED. Vanskelig å si Hadde perioder med en slags selvdigging i yngre alder, men tror det ble for teit og forsvant med tiden hehe. Dette var trist å lese.... Men jeg forstår det... Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Tusen takk 💛💛 Takk for at du er den du er 💛 Takk for at du har passet på meg💛 Takk for reisen 💛 Jeg takker når jeg er takknemlig for det synes jeg er viktig. Tusen hjertelig takk for ALT jeg har fått til nå💛 Jeg setter så umåtelig stor pris på det 💛 Hver eneste dag føler jeg at jeg har vist at jeg gjør det 💛 Ønsker alle det BESTE 💛🏆 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Digger det her digger jeg musikk KISS psvr 2 spill der vet ikke jo noen spill Resident evil 7 vr film star WARS jenter JKP JORDAN KATIE PRICE LEGO SOVE Å VÆRE VÅKEN DIGGE MEG SELV HM NEI ER FOR MYE PROBLEMER IKKE SPØR EN TING ANGST ER DA DEN ER I 3 til 4 dager sorry der 😀 cola mat snop nøtter vann 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Cassidy Tvillingene kommer nesten ikke inn på denne tråden her, det postes så mange YouTube videoer at tråden nesten ikke laster opp.😉😉 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer nesten ikke inn på denne tråden her, det postes så mange YouTube videoer at tråden nesten ikke laster opp.😉😉 Huff da 😞 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april @Oxalidaceaee plz ta det litt rolig med YouTube videoen dine Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer nesten ikke inn på denne tråden her, det postes så mange YouTube videoer at tråden nesten ikke laster opp.😉😉 @Oxalidaceaee ikke vont ment du ❤️ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Entern skrev (2 minutter siden): Huff da 😞 Cassidy Tvillingene synes at det må være lov å poste YouTube videoer her inne, men ikke så mange etter hverandre. For da henger tråden seg opp.😊😊 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): @Oxalidaceaee plz ta det litt rolig med YouTube videoen dine @Oxalidaceaee ikke vont ment du ❤️ Cassidy Tvillingene er ikke sure eller sinte, vi mener bare at vi må ta det litt kuli med YouTube videopostingen her inne, sånn at denne flotte tråden her ikke henger seg opp.😊😊 1 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): @Oxalidaceaee plz ta det litt rolig med YouTube videoen dine @Oxalidaceaee ikke vont ment du ❤️ Jeg vet det 💛 Jeg tror jeg har skjønt det💛 Tusen hjertelig takk 💛 Takk for at du er du 💛 Verdens snilleste er du 💛 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (18 minutter siden): Digger det her digger jeg musikk KISS psvr 2 spill der vet ikke jo noen spill Resident evil 7 vr film star WARS jenter JKP JORDAN KATIE PRICE LEGO SOVE Å VÆRE VÅKEN DIGGE MEG SELV HM NEI ER FOR MYE PROBLEMER IKKE SPØR EN TING ANGST ER DA DEN ER I 3 til 4 dager sorry der 😀 cola mat snop nøtter vann Jeg måtte spørre for jeg ville vite... Det skjønner du vel 💛 For jeg har skjønt det jeg har skjønt og det er fordømt... Forever in my dreams you will be ☁️☁️☁️ Always ☁️☁️☁️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Jeg vet det 💛 Jeg tror jeg har skjønt det💛 Tusen hjertelig takk 💛 Takk for at du er du 💛 Verdens snilleste er du 💛 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Jeg måtte spørre for jeg ville vite... Det skjønner du vel 💛 For jeg har skjønt det jeg har skjønt og det er fordømt... Forever in my dreams you will be ☁️☁️☁️ Always ☁️☁️☁️ ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): Jeg vet det 💛 Jeg tror jeg har skjønt det💛 Tusen hjertelig takk 💛 Takk for at du er du 💛 Verdens snilleste er du 💛 https://www.dagens.no/viralt/du-er-genial-hvis-du-kan-finne-tomaten-blant-jordbaerene-paa-bare-5-sekunder 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå