Entern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker påsken, men vi er også glade for at det snart er hverdag igjen.😊😊 Det skjønner jeg 😊😊👍👍 Jeg har kost meg masse sammen med fattern, men blir hyggelig å hilse på kollegene mine igjen og 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Entern skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg 😊😊👍👍 Jeg har kost meg masse sammen med fattern, men blir hyggelig å hilse på kollegene mine igjen og 😊 Cassidy Tvillingene skal en tur på butikken i morgen, vi trenger å handle nå etter påske.😊😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene skal en tur på butikken i morgen, vi trenger å handle nå etter påske.😊😊 Da ønsker jeg dere en hyggelig butikktur 😊😊☺️☺️ Blir tidlig togtur på meg i morgen 🚆 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Entern skrev (Akkurat nå): Da ønsker jeg dere en hyggelig butikktur 😊😊☺️☺️ Blir tidlig togtur på meg i morgen 🚆 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin togtur til Oslo i morgen tidlig.😊😊🚂🚂 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (57 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin togtur til Oslo i morgen tidlig.😊😊🚂🚂 Slipper å gå til butikken 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april MR SPEED skrev (7 minutter siden): Slipper å gå til butikken Cassidy Tvillingene liker best å handle på fysiske matbutikker vi. 1 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (5 timer siden): Slipper å gå til butikken Ja det er viktig og handle inn 👌💛😀 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Entern skrev (8 timer siden): Det skjønner jeg 😊😊👍👍 Jeg har kost meg masse sammen med fattern, men blir hyggelig å hilse på kollegene mine igjen og 😊 Viktig og kose seg på jobb 😀👌 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Håper og tror at det blir en grei genser ut av dette her 😂😉 1 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april https://www.tek.no/test/i/rlEkMa/google-pixel-7 Google tlf har jeg og jeg er veldig fornøyd med den👌. Har prøvd andre merker tidligere som Samsung, Sony, Huawei, Nokia, Sony Ericsson o.l. Til nå har jeg vært mest fornøyd med Google sin👌. iPhoner liker jeg ikke jeg 👌. Synes kvalitetsmessig at de ikke samsvarer til prisen.... Gidder ikke å betale mer enn jeg må... Så sammenheng mellom kvalitet og pris er viktig for meg👌. Hvilken tlf liker dere her inne best? Hvilken er dere mest fornøyd med? Vil gjerne "høre" tilbakemeldinger. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (38 minutter siden): Eier du en sånn les da Nei jeg eier ikke en sånn. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Hva mobil jeg har hatt iOS 2 neste mobil blir brett bar android da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå