Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Trippelure skrev (16 minutter siden): God mandag, 2 påskedag alle sammen! Håper alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️🐶🥰 God 2. påskedag 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Entern skrev (3 minutter siden): God 2. påskedag 😊🐶 Tusen❤️takk 😃🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😃🐶🥰 Håper du og valpen har en finfin dag 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Trippelure skrev (27 minutter siden): God mandag, 2 påskedag alle sammen! Håper alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️🐶🥰 God 2.påskedag 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Entern skrev (14 minutter siden): God 2. påskedag 😊🐶 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Åååååå så søt 🐰🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Entern skrev (Akkurat nå): Åååååå så søt 🐰🥰🥰🥰🥰 Ja den er nusselig ❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): God 2.påskedag 🍀☘️🐶🥰 Tusen❤️takk 🐶🥰 Entern skrev (10 minutter siden): Håper du og valpen har en finfin dag 😊🐶🥰 Vi har en strålende fin dag, har vært lenge på tur ute og skal snart enda en tur ut 🤩 Håper du har en fin dag og får en fin reise hjem 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Så søte 😊 fin markering av siste dagen i påsken 😀👍 Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja den er nusselig ❤️ Ja 🧡 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 🐶🥰 Vi har en strålende fin dag, har vært lenge på tur ute og skal snart enda en tur ut 🤩 Håper du har en fin dag og får en fin reise hjem 🍀☘️🐶🥰 Godt å høre 😊🐶👍 tusen takk 😊👍 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Entern skrev (16 minutter siden): Du er dyktig 😎😀👍 Bra jobba 👏🏻👏🏻👏🏻 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Entern skrev (1 minutt siden): Godt å høre 😊🐶👍 tusen takk 😊👍 Bare hyggelig 😊🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 Vi har en strålende fin dag, har vært lenge på tur ute og skal snart enda en tur ut 🤩 Håper du har en fin dag og får en fin reise hjem 🍀☘️🐶🥰 Kjør forsiktig 💛 Det er viktig 💛 Ellers blir det ikke riktig 💛 For da er man ikke forsiktig 💛 Kjøre ut av banen er ikke bra 💛 Så kan man ta seg en liten trall, for å slappe av 💛. 💛💛💛💛💛💛 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Entern skrev (10 minutter siden): Så søte 😊 fin markering av siste dagen i påsken 😀👍 Ja 🧡 Ja sånne egg er fine synes jeg 👌 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ja sånne egg er fine synes jeg 👌 Enig 😊👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Jeg er en optimist 💛💛❤️❤️💚💚 Og jeg er håpefull 💛💛🤍🤍 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Maskinfører skrev (3 timer siden): Sånn da var det nye støtdempere bak og bilen er riktig skodd god vår folkens 😊 Dette her må vel bli bra vel 💛💛👏🏻👏🏻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Maskinfører skrev (3 timer siden): 👍👍 Oxalidaceaee skrev (4 timer siden): 💛💛 ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (31 minutter siden): Jeg er en optimist 💛💛❤️❤️💚💚 Og jeg er håpefull 💛💛🤍🤍 Oxalidaceaee skrev (35 minutter siden): Kjør forsiktig 💛 Det er viktig 💛 Ellers blir det ikke riktig 💛 For da er man ikke forsiktig 💛 Kjøre ut av banen er ikke bra 💛 Så kan man ta seg en liten trall, for å slappe av 💛. 💛💛💛💛💛💛 Oxalidaceaee skrev (46 minutter siden): Oxalidaceaee skrev (47 minutter siden): Oxalidaceaee skrev (32 minutter siden): Jeg er en optimist 💛💛❤️❤️💚💚 Og jeg er håpefull 💛💛🤍🤍 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå