Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april N-4K0 skrev (26 minutter siden): Han er skikkelig Lego-fan, mye mer enn jeg selv er, derfor jeg tviler, spesielt pga. 1. april. Man må virkelig lære seg til å stole på seg selv 💛 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april N-4K0 skrev (1 time siden): 1. april i dag, så selv om det godt kan være sant, er jeg litt skeptisk til at Speed skal selge all Legoen sin Sorry hvis jeg ødelegger spøken din @MR SPEED Oxalidaceaee skrev (53 minutter siden): Hvorfor det? N-4K0 skrev (46 minutter siden): Han er skikkelig Lego-fan, mye mer enn jeg selv er, derfor jeg tviler, spesielt pga. 1. april. Ja det hørtes veldig rart ut 🤔 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Entern skrev (5 minutter siden): Ja det hørtes veldig rart ut 🤔 Enig. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (7 timer siden): Grunnen til at jeg elsker denne historien her er siden verden er ikke svart/hvit, og jeg synes denne filmen illustrerer det veldig bra 💛💛. Maleficent har et hjerte av gull 💛💛 Hun bli utfordret 💛💛 Hun er ikke bare god eller ond 💛💛 Og hun går gjennom ild og vann for det hun tror på 💛💛 Så liker jeg at denne historien er annerledes enn originalen, der det er prinsen som redder Tornerose 💛💛 Egenkjærlighet er så viktig, og en "mors" kjærlighet slik Maleficent har for Tornerose er rørende 💛💛 Hun kaller jo Tornerose for "Beastie" 💛💛 Så er hun hennes egen heltinne 💛💛 Hun utvikler seg underveis 💛💛 Hun redder seg selv 💛💛 Vi er vår egens lykkes smed, og vi må kjempe med nebb og klør for det vi tror på 💛💛. Det gjør jeg 💛💛. Jeg tror på kjærligheten 💛💛. Jeg gjør alltid det 💛💛. Oxalidaceaee skrev (7 timer siden): Se så skjønn ho er da 💛💛 Skjønner ikke hvordan de klarer og lage sånne bilder 💛💛 Jeg blir helt fascinert 💛💛 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Fe_(eventyr) Oxalidaceaee skrev (8 timer siden): 💛💛 Oxalidaceaee skrev (8 timer siden): 💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (2 timer siden): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april Sånn da var det nye støtdempere bak og bilen er riktig skodd god vår folkens 😊 1 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Sånn da var det nye støtdempere bak og bilen er riktig skodd god vår folkens 😊 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): 💛💛 Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): 💛💛 Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): 💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Maskinfører skrev (6 minutter siden): Sånn da var det nye støtdempere bak og bilen er riktig skodd god vår folkens 😊 Godt å høre 💛💛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (29 minutter siden): Godt å høre 💛💛 Ja 💛💛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april N-4K0 skrev (4 minutter siden): Godt jobbet @Maskinfører Tusen takk 😊 @N-4K0 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april God mandag, 2 påskedag alle sammen! Håper alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Maskinfører skrev (3 timer siden): Sånn da var det nye støtdempere bak og bilen er riktig skodd god vår folkens 😊 Du er dyktig 😎😀👍 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå