Entern Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Quakecry skrev (3 minutter siden): Skal være med familie og spise og slappe av! Blir vel fint : D Høres hyggelig ut 😊👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Høres hyggelig ut 😊👍 Det synes Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 Quakecry skrev (5 minutter siden): Skal være med familie og spise og slappe av! Blir vel fint : D Høres koselig ut håper du får en fin julefeiring 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Denne tråden er kjempekoselig ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Denne tråden er kjempekoselig ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige, vi synes at Diskusjon.no trenger sånne tråder som dette her.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi synes at Diskusjon.no trenger sånne tråder som dette her.🥰🥰 Det er jeg helt enig i!😊😊☺️☺️👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det er jeg helt enig i!😊😊☺️☺️👍👍 Cassidy Tvillingene mener at det trengs sånne tråder her vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2023 Jaja 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2023 Entern skrev (2 timer siden): Denne tråden er kjempekoselig ❤️ Ja den er det ❤️ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Cassidy Tvillingene ser at det bare et to dager igjen til julaften, vi synes at det har gått veldig fort. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at det bare et to dager igjen til julaften, vi synes at det har gått veldig fort. Ja det har det 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Ønsker deg god natt, Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 (endret) Da var vi endelig kommet frem til parkeringa og er snart på vei til Gardermoen 😄 Var mildt sagt vanskelige kjøreforhold og jeg klarte selfølgelig å kjøre feil så tok oss litt extra tid. I tillegg kjørte jeg ikke min egen bil, men min mors Auris med giring og hele pakka. Fjernlyset på den var mildt sagt elendig ift på min. Sånn går det når man er vandt til led-bar vettu @Maskinfører 😂Heldigvis er det fortsatt lenge til flyet går så vi har fortsatt god tid Endret 22. desember 2023 av Iterion 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Maskinfører skrev (15 minutter siden): Ja det har det 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at desember har rast av gårde vi. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Iterion skrev (14 minutter siden): Da var vi endelig kommet frem til parkeringa og er snart på vei til Gardermoen 😄 Var mildt sagt vanskelige kjøreforhold og jeg klarte selfølgelig å kjøre feil så tok oss litt extra tid. I tillegg kjørte jeg ikke min egen bil, men min mors Auris med giring og hele pakka. Fjernlyset på den var mildt sagt elendig ift på min. Sånn går det når man er vandt til led-bar vettu @Maskinfører 😂Heldigvis er det fortsatt lenge til flyet går så vi har fortsatt god tid Ja hvordan går det der borte ?Hører det er kaos på flyplassen 😬 2 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 (endret) leticia skrev (8 minutter siden): Ja hvordan går det der borte ?Hører det er kaos på flyplassen 😬 Skal ta bussen bort dit om litt, er spent på hvordan ståa er der selv 😅 Men håper og tror den verste kaosen har gitt seg og at det ikke blir noen forsinkelser.. Endret 22. desember 2023 av Iterion 1 1 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Er faktisk ikke så ille på flyplassen @leticia! Bra med folk men heldigvis ikke noe kaos. Mange fly som har blitt forsinka da, inkludert vårt med én time. De brøyter for harde livet ute nå ser jeg 😅 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Godt å høre at det ikke er altfor ille på flyplassen @Iterion! 😀👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at desember har rast av gårde vi. Ja den har det 😀😀 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at desember har rast av gårde vi. Maskinfører skrev (48 minutter siden): Ja den har det 😀😀 Ja det synes jeg og 😀😀😀 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå