Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden):

https://www.nrk.no/ytring/jakten-pa-kjaerligheten-1.16801262

Ja det er ikke enkelt og finne kjærligheten så man må være kreativ 💛💛.

Er ikke enig i alt som står i denne artikkelen merker jeg....

Synes den var i overkant kynisk...

Men det er meg det da....

Lov å være uenig med meg 💛💛

Vil gjerne "høre" andres meninger.

Var en blanding av gode råd og flåsete tullball synes jeg, veldig preget av alle disse tullete teoriene om «markedsverdi» og alt det der. Ikke bare dumt likevel og et par gode råd var det jo der. Men ganske enig med deg tror jeg 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå):

Oi ja da har du mange 😂

Ja kjøpte dem i sånne hardback bøker med et par års serier i hver. De har en hel bokhylle for seg selv 😂😆

Knøttene (Peanuts) var veldig veldig bra på 60-tallet da 😀 tror favoritt perioden min er 1958-1968 ca. 🤓 men serien ble aldri dårlig vil jeg si selv om det var litt opp og ned 😅 den hadde forskjellig fokus i forskjellig periode. Og det er jo fint på en måte 😀

På femtitallet var serien ganske annerledes, frem til ca 1956 da den fant seg selv men da var den faktisk ganske mørk og trist en stund og inkluderte karakterer som senere forsvant litt ut, på 60-tallet ble serien seg selv skikkelig og 60-tallet er den klassiske perioden med de viktigste karakterene og forholdet mellom dem godt etablert, fortsatt mye trist så klart men ikke så mørk som 50-tallet 😊 utover 70-tallet ble det mer fokus på Snoopy og et par karakterer som dukket opp på slutten av 60-tallet og serien ble mye lysere og søtere 🥰 på 80-tallet var det mye rart med Snoopy husker jeg 😅 på 90-tallet leste jeg ikke nye serier i serien og så døde serieskaperen 😢😢😢😢 (han ble gammel da og lagde serien i omtrent 50 år😎)

Den nye(re) animasjonsfilmen som kom for ca 10 år siden var ganske tro mot 60-talls Knøttene 🥰 tilmed 50-talls karakterene var med 🥰 litt snillere slutt da, men det er greit 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (7 minutter siden):

Var en blanding av gode råd og flåsete tullball synes jeg, veldig preget av alle disse tullete teoriene om «markedsverdi» og alt det der. Ikke bare dumt likevel og et par gode råd var det jo der. Men ganske enig med deg tror jeg 😊

Det var veldig hyggelig skrevet...

Ja altså jeg synes det er viktig og reflektere og tenke....

Liker ikke at de bruker ordet MAKT i artikkelen, for det ser jeg på som veldig negativt....

Jeg er mer opptatt av balanse og likevekt 💛💛

Det er det som er viktig for meg 💛💛

Utfordre hverandre 💛💛

Inkludere hverandre 💛💛

Støtte hverandre 💛💛

Elske hverandre 💛💛

Være et medmenneske 💛💛

Vise empati 💛💛

Så fremelsker jeg det jeg vil ha og ignorerer det som ikke passer for meg 💛💛

Så bryr jeg meg alltid om hva den andre interesserer seg for, siden jeg er så nysgjerrig og jeg lærer masse.

Noen ganger kan jeg synes at poenget er ikke nødvendigvis å lære, men vise at man bryr seg om hverandre 💛💛

Det er det aller viktigste for meg 💛💛

Vise at SE jeg er her 💛💛

Og ja jeg deler mye raskt når jeg finner det jeg har lyst til å dele 💛💛

For da er lyset på 💛💛

😂😂😂😂😂😂

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden):

Det var veldig hyggelig skrevet...

Ja altså jeg synes det er viktig og reflektere og tenke....

Liker ikke at de bruker ordet MAKT i artikkelen, for det ser jeg på som veldig negativt....

Jeg er mer opptatt av balanse og likevekt 💛💛

Det er det som er viktig for meg 💛💛

Utfordre hverandre 💛💛

Inkludere hverandre 💛💛

Støtte hverandre 💛💛

Elske hverandre 💛💛

Være et medmenneske 💛💛

Vise empati 💛💛

Så fremelsker jeg det jeg vil ha og ignorerer det som ikke passer for meg 💛💛

Så bryr jeg meg alltid om hva den andre interesserer seg for, siden jeg er så nysgjerrig og jeg lærer masse.

Noen ganger kan jeg synes at poenget er ikke nødvendigvis å lære, men vise at man bryr seg om hverandre 💛💛

Det er det aller viktigste for meg 💛💛

Vise at SE jeg er her 💛💛

Og ja jeg deler mye raskt når jeg finner det jeg har lyst til å dele 💛💛

For da er lyset på 💛💛

😂😂😂😂😂😂

 

Enig 😊🤝👏🙌

Og ja det klippet der er klassisk 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (23 minutter siden):

Ja kjøpte dem i sånne hardback bøker med et par års serier i hver. De har en hel bokhylle for seg selv 😂😆

Knøttene (Peanuts) var veldig veldig bra på 60-tallet da 😀 tror favoritt perioden min er 1958-1968 ca. 🤓 men serien ble aldri dårlig vil jeg si selv om det var litt opp og ned 😅 den hadde forskjellig fokus i forskjellig periode. Og det er jo fint på en måte 😀

På femtitallet var serien ganske annerledes, frem til ca 1956 da den fant seg selv men da var den faktisk ganske mørk og trist en stund og inkluderte karakterer som senere forsvant litt ut, på 60-tallet ble serien seg selv skikkelig og 60-tallet er den klassiske perioden med de viktigste karakterene og forholdet mellom dem godt etablert, fortsatt mye trist så klart men ikke så mørk som 50-tallet 😊 utover 70-tallet ble det mer fokus på Snoopy og et par karakterer som dukket opp på slutten av 60-tallet og serien ble mye lysere og søtere 🥰 på 80-tallet var det mye rart med Snoopy husker jeg 😅 på 90-tallet leste jeg ikke nye serier i serien og så døde serieskaperen 😢😢😢😢 (han ble gammel da og lagde serien i omtrent 50 år😎)

Den nye(re) animasjonsfilmen som kom for ca 10 år siden var ganske tro mot 60-talls Knøttene 🥰 tilmed 50-talls karakterene var med 🥰 litt snillere slutt da, men det er greit 😊

Tusen takk for skildringen.

Den var interessant 👌.

Jeg kan ikke så mye historie om tegneserier selv om jeg leste endel av dem som barn.

Husker broren min hadde en hel Amerika kiste full av Donald Pockets så jeg lånte dem støtt og stadig 👌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for skildringen.

Den var interessant 👌.

Jeg kan ikke så mye historie om tegneserier selv om jeg leste endel av dem som barn.

Husker broren min hadde en hel Amerika kiste full av Donald Pockets så jeg lånte dem støtt og stadig 👌

Jeg leste masse Donald og Donald pocket som barn jeg også 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (22 minutter siden):

Enig 😊🤝👏🙌

Og ja det klippet der er klassisk 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jeg hadde faktisk ikke sett det før...

Var egentlig på jakt etter Petter Smart 😂🏆

Var liksom i tegneserie modus 😂

Så jeg lo godt 😂

Og hvordan er jeg når jeg ler? 

Helt grusomt å høre på egentlig...

Har fått høre at jeg har skikkelig hekselatter 😂

😂😂😂.

Uffa meg 🫣🫣🫣

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (19 minutter siden):

Jeg hadde faktisk ikke sett det før...

Var egentlig på jakt etter Petter Smart 😂🏆

Var liksom i tegneserie modus 😂

Så jeg lo godt 😂

Og hvordan er jeg når jeg ler? 

Helt grusomt å høre på egentlig...

Har fått høre at jeg har skikkelig hekselatter 😂

😂😂😂.

Uffa meg 🫣🫣🫣

 

Jeg har visst en veldig rar latter sjøl 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...