Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (3 minutter siden): GOOD natt alle her ❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Entern skrev (33 minutter siden): Så fine 🌸💚 Tusen takk 💛💚🌸💮🌷 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars God natt @MR SPEED💛💛 Drøm søtt 💛💛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): God natt @MR SPEED💛💛 Drøm søtt 💛💛 Cassidy Tvillingene synes at det er en nydelig sang.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (25 minutter siden): Se se ikke musikk nå PXL_20230215_174517903.TS.mp4 PXL_20230802_165124298.LS.mp4 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er en nydelig sang.♥️♥️ Tusen takk 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (29 minutter siden): GOOD natt alle her ❤️❤️❤️❤️ God natt @MR SPEED💛💛💛💛💛💛 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade i både katter og hunder.🥰🥰😻😻🐶🐶♥️♥️ ALLE dyr er vakre skapninger 💛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): PXL_20230215_174517903.TS.mp4 PXL_20230802_165124298.LS.mp4 Cassidy Tvillingene synes at det er en nydelig hund.🐶🐶♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Tusen takk 💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): ALLE dyr er vakre skapninger 💛 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er en nydelig hund.🐶🐶♥️♥️ ♥️♥️ Tusen takk 💛💛 Min fineste Leo 💛 En hund med et hjerte av gull 💛 Verdens fineste 💛 Ingen over og ingen ved siden av 💛💛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden): Tusen takk 💛💛 Min fineste Leo 💛 En hund med et hjerte av gull 💛 Verdens fineste 💛 Ingen over og ingen ved siden av 💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (41 minutter siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (31 minutter siden): 💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Skal selge Lego min høyst. Bydene over 35.000.kr kom med bud 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april MR SPEED skrev (32 minutter siden): Skal selge Lego min høyst. Bydene over 35.000.kr kom med bud Hvorfor skal du selge legoen? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Se så skjønn ho er da 💛💛 Skjønner ikke hvordan de klarer og lage sånne bilder 💛💛 Jeg blir helt fascinert 💛💛 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Fe_(eventyr) 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Grunnen til at jeg elsker denne historien her er siden verden er ikke svart/hvit, og jeg synes denne filmen illustrerer det veldig bra 💛💛. Maleficent har et hjerte av gull 💛💛 Hun bli utfordret 💛💛 Hun er ikke bare god eller ond 💛💛 Og hun går gjennom ild og vann for det hun tror på 💛💛 Så liker jeg at denne historien er annerledes enn originalen, der det er prinsen som redder Tornerose 💛💛 Egenkjærlighet er så viktig, og en "mors" kjærlighet slik Maleficent har for Tornerose er rørende 💛💛 Hun kaller jo Tornerose for "Beastie" 💛💛 Så er hun hennes egen heltinne 💛💛 Hun utvikler seg underveis 💛💛 Hun redder seg selv 💛💛 Vi er vår egens lykkes smed, og vi må kjempe med nebb og klør for det vi tror på 💛💛. Det gjør jeg 💛💛. Jeg tror på kjærligheten 💛💛. Jeg gjør alltid det 💛💛. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå