Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (3 minutter siden): GOOD natt alle her ❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Entern skrev (33 minutter siden): Så fine 🌸💚 Tusen takk 💛💚🌸💮🌷 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars God natt @MR SPEED💛💛 Drøm søtt 💛💛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): God natt @MR SPEED💛💛 Drøm søtt 💛💛 Cassidy Tvillingene synes at det er en nydelig sang.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (25 minutter siden): Se se ikke musikk nå PXL_20230215_174517903.TS.mp4 PXL_20230802_165124298.LS.mp4 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er en nydelig sang.♥️♥️ Tusen takk 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (29 minutter siden): GOOD natt alle her ❤️❤️❤️❤️ God natt @MR SPEED💛💛💛💛💛💛 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade i både katter og hunder.🥰🥰😻😻🐶🐶♥️♥️ ALLE dyr er vakre skapninger 💛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): PXL_20230215_174517903.TS.mp4 PXL_20230802_165124298.LS.mp4 Cassidy Tvillingene synes at det er en nydelig hund.🐶🐶♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Tusen takk 💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): ALLE dyr er vakre skapninger 💛 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er en nydelig hund.🐶🐶♥️♥️ ♥️♥️ Tusen takk 💛💛 Min fineste Leo 💛 En hund med et hjerte av gull 💛 Verdens fineste 💛 Ingen over og ingen ved siden av 💛💛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden): Tusen takk 💛💛 Min fineste Leo 💛 En hund med et hjerte av gull 💛 Verdens fineste 💛 Ingen over og ingen ved siden av 💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (41 minutter siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Oxalidaceaee skrev (31 minutter siden): 💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Skal selge Lego min høyst. Bydene over 35.000.kr kom med bud 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april MR SPEED skrev (32 minutter siden): Skal selge Lego min høyst. Bydene over 35.000.kr kom med bud Hvorfor skal du selge legoen? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Se så skjønn ho er da 💛💛 Skjønner ikke hvordan de klarer og lage sånne bilder 💛💛 Jeg blir helt fascinert 💛💛 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Fe_(eventyr) 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Grunnen til at jeg elsker denne historien her er siden verden er ikke svart/hvit, og jeg synes denne filmen illustrerer det veldig bra 💛💛. Maleficent har et hjerte av gull 💛💛 Hun bli utfordret 💛💛 Hun er ikke bare god eller ond 💛💛 Og hun går gjennom ild og vann for det hun tror på 💛💛 Så liker jeg at denne historien er annerledes enn originalen, der det er prinsen som redder Tornerose 💛💛 Egenkjærlighet er så viktig, og en "mors" kjærlighet slik Maleficent har for Tornerose er rørende 💛💛 Hun kaller jo Tornerose for "Beastie" 💛💛 Så er hun hennes egen heltinne 💛💛 Hun utvikler seg underveis 💛💛 Hun redder seg selv 💛💛 Vi er vår egens lykkes smed, og vi må kjempe med nebb og klør for det vi tror på 💛💛. Det gjør jeg 💛💛. Jeg tror på kjærligheten 💛💛. Jeg gjør alltid det 💛💛. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå