Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): ♥️♥️ 💛💛🏆🏆 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. mars Forfatter Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja her også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja her også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): 😂😂😂 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): 💛💛🏆🏆 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Se så skjønne 💛💛 Elsker dyr vettu 💛💛 Var inne hos hestene idag og snakka litt med dem 💛💛. Det er koselig 💛💛 Snakker med alle dyr jeg 💛💛 Så kan de ikke si meg imot 😂😂😂 Elsker og bli utfordra da 😉 Sier ikke nei takk til en challenge 😂😂😂 Kommer litt an på hva det er og humøret 😂😂😂 Jeg liker jo ikke å gi meg akkurat 💛💛 Ikke hvis jeg ikke må 💛💛 Så jeg gir meg ikke på harde møkka jeg 😂😂😂 Skyr ingen midler for å oppnå det jeg vil 💛💛 Jeg vil det jeg vil 💛💛 Så hvis noen lurer på det så må de ha vett til å spørre 💛💛 Det er VIKTIG 💛💛 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja her også ❤️❤️ 💛💛 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Drepe demoner ja 😂😂😂 Jeg likte Tekken 😂😂😂 Vi var en hel gjeng unger hos en gutt i nabolaget....Hadde battles og sånn... Det var gøy 😂 Tekken har jeg ikke spilt men har spilt en del lignende spill 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Jeg er ikke normal og jeg er stolt av det 💛💛 Hvem kan bestemme hva som er normalt liksom? 💛💛 Det uperfekte er det perfekte 💛💛 I mine øyne er det det 💛💛 Bare man gjør så godt man kan så får det være bra nok. Man kan ikke please alle 💛💛 Det går ikke 💛💛 Det er lov å være egoistisk for egen lykke 💛💛 Har man det ikke bra der man er så må man komme seg vekk derfra 💛💛 "Liker du ikke maten så forlat restauranten". Ikke bli bare for å være hyggelig 💛💛 Det blir for dumt synes jeg da 💛💛 Jeg kan lage bedre mat hjemme heller jeg da 💛💛 Billigere er det og 💛💛 For å lage mat det kan jeg 👌 Det er jeg god på synes jeg 💛💛 For det synes jeg er gøy 💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Entern skrev (2 minutter siden): Tekken har jeg ikke spilt men har spilt en del lignende spill Hvilket spill da? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Maskinfører skrev (31 minutter siden): Ja her også ❤️❤️ 💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Maskinfører skrev (32 minutter siden): Ja her også ❤️❤️ 💛💛 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (31 minutter siden): Hvilket spill da? Hmmmm…husker ikke helt, bortsett fra de gamle da (Street fighter og sånn) var det et spill der jeg alltid spilte en britisk dame med pisksverd 🤤 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Entern skrev (3 minutter siden): Hmmmm…husker ikke helt, bortsett fra de gamle da (Street fighter og sånn) var det et spill der jeg alltid spilte en britisk dame med pisksverd 🤤 Haha dame med pisksverd ja... Skjønner at du sigler da 😂😂😂 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Haha dame med pisksverd ja... Skjønner at du sigler da 😂😂😂 Hun var ganske hot 😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (46 minutter siden): Jeg er ikke normal og jeg er stolt av det 💛💛 Hvem kan bestemme hva som er normalt liksom? 💛💛 Det uperfekte er det perfekte 💛💛 I mine øyne er det det 💛💛 Bare man gjør så godt man kan så får det være bra nok. Man kan ikke please alle 💛💛 Det går ikke 💛💛 Det er lov å være egoistisk for egen lykke 💛💛 Har man det ikke bra der man er så må man komme seg vekk derfra 💛💛 "Liker du ikke maten så forlat restauranten". Ikke bli bare for å være hyggelig 💛💛 Det blir for dumt synes jeg da 💛💛 Jeg kan lage bedre mat hjemme heller jeg da 💛💛 Billigere er det og 💛💛 For å lage mat det kan jeg 👌 Det er jeg god på synes jeg 💛💛 For det synes jeg er gøy 💛💛 Oxalidaceaee skrev (59 minutter siden): Se så skjønne 💛💛 Elsker dyr vettu 💛💛 Var inne hos hestene idag og snakka litt med dem 💛💛. Det er koselig 💛💛 Snakker med alle dyr jeg 💛💛 Så kan de ikke si meg imot 😂😂😂 Elsker og bli utfordra da 😉 Sier ikke nei takk til en challenge 😂😂😂 Kommer litt an på hva det er og humøret 😂😂😂 Jeg liker jo ikke å gi meg akkurat 💛💛 Ikke hvis jeg ikke må 💛💛 Så jeg gir meg ikke på harde møkka jeg 😂😂😂 Skyr ingen midler for å oppnå det jeg vil 💛💛 Jeg vil det jeg vil 💛💛 Så hvis noen lurer på det så må de ha vett til å spørre 💛💛 Det er VIKTIG 💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Entern skrev (7 minutter siden): Hun var ganske hot 😅 😝😝😝 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Entern skrev (9 minutter siden): Hun var ganske hot 😅 Cassidy Tvillingene er enige begge to.😉😉 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): 💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå