Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Sviskepott skrev (3 minutter siden): Har vi husket å stille ALLE klokkene her i tråden da? Jeg har gjort en innsats hos meg og er ferdig for denne gangen. Jeg har stilt klokka 😀 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Sviskepott skrev (Akkurat nå): Har vi husket å stille ALLE klokkene her i tråden da? Jeg har gjort en innsats hos meg og er ferdig for denne gangen. Har ingen klokker å stille 😅 Jeg sier som John Lennon: "Don't need å watch to waste your time..." 😎 2 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (6 minutter siden): Eg har det bra eg e fornøyd og gla'... Våkna nettopp, endte opp med å være våken hele natta 🤪 Det er topp å høre at du har det topp 😃👍 Håper dagen din går videre opp til neste topp 🍀☘️🤩🐶🥰 Oisann 🫣🫣🫣 Våken hele natta? Åffå Då Då? 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Entern skrev (1 minutt siden): Hurra hurra så bra at du har det bra og er gla 😀😊🐶 Både du og valpen hadde det nok hyggelig og gøy i natt tenker jeg 😊🐶 Ja vi endte opp ned å gå en lang tur i det mørke regnet, før vi la oss da det begynte å bli lyst 😁🐶🥰 Har du det bra? Er du fornøyd og glad? 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Oisann 🫣🫣🫣 Våken hele natta? Åffå Då Då? 😂😂😂 Fordi jeg hadde lyst... 🤪😎 1 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Har ingen klokker å stille 😅 Jeg sier som John Lennon: "Don't need å watch to waste your time..." 😎 Stille klokka? Hva er det for noe når det føles ut som at tiden står stille? 😂😂🫣 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Fordi jeg hadde lyst... 🤪😎 Tøysekoppen 😂😂😂💛💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Entern skrev (10 minutter siden): Jeg har stilt klokka 😀 Hipp Hurra 💛💛💛 💛💛💛💛💛💛 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hipp Hurra 💛💛💛 💛💛💛💛💛💛 Hurra hurra 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (9 minutter siden): Ja vi endte opp ned å gå en lang tur i det mørke regnet, før vi la oss da det begynte å bli lyst 😁🐶🥰 Har du det bra? Er du fornøyd og glad? Så koselig 🥰🐶 Ja ganske fornøyd og glad 😊👍 1 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Entern skrev (15 minutter siden): Hurra hurra så bra at du har det bra og er gla 😀😊🐶 Både du og valpen hadde det nok hyggelig og gøy i natt tenker jeg 😊🐶 Synes Border Collie valper er så skjønne 💛💛 Så har jeg hørt at de er så lett lærte og det er gøy 💛💛 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Entern skrev (2 minutter siden): Så koselig 🥰🐶 Ja ganske fornøyd og glad 😊👍 Det er godt å høre 😊🐶🥰 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Synes Border Collie valper er så skjønne 💛💛 Så har jeg hørt at de er så lett lærte og det er gøy 💛💛 Sååååå søøøøøt🐶🥰🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Det er godt å høre 😊🐶🥰 😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Entern skrev (6 minutter siden): Sååååå søøøøøt🐶🥰🥰🥰🥰🥰 Ja veldig nusselig 🥳🥳🥳 Får jo bare lyst til og knusekose 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Sviskepott skrev (34 minutter siden): Har vi husket å stille ALLE klokkene her i tråden da? Jeg har gjort en innsats hos meg og er ferdig for denne gangen. Trenger ikke det jeg mobilen min stiller seg selv Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars @Oxalidaceaee hvil du forsette 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Trenger ikke det jeg mobilen min stiller seg selv Heldig er du som ikke har mange andre å stille i ditt liv. Jeg har fem til. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Trenger ikke det jeg mobilen min stiller seg selv Min også 😉🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå