Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (8 minutter siden): Tør du høre mener se hvis du ikke liker sånt ja eller nei det Altså er det for skummelt så er det jo bare og se vekk.... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Altså er det for skummelt så er det jo bare og se vekk.... @Oxalidaceaee ok se her stemmer er som hører de inni hode hører navnet mitt da de snakker til hører dunke lyder å andre hørte unge skrik da var ubehagelig ER DU KLAR FOR NESTE 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Entern skrev (5 minutter siden): Alan Garner sine bøker handler om barn i vår verden som kommer i kontakt med gamle overnaturlige krefter basert på folketro 😊 og selvfølgelig blir veldig viktig for at det gode skal vinne 😊 To av bøkene handler om et tvillingpar som er på ferie hos slekt/venner på en gård i Nord-England og møter alver og dverger og trollmenn 😊😊 den tredje handler om en søskenflokk i Manchester som finner en port til en annen verden og magiske skatter som må beskyttes 😊 Oj det hørtes magisk ut 💛💛 Så spennende 💛💛 Elsker alver 💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): @Oxalidaceaee ok se her stemmer er som hører de inni hode hører navnet mitt da de snakker til hører dunke lyder å andre hørte unge skrik da var ubehagelig ER DU KLAR FOR NESTE JA! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): JA! Skal vi slutte ja eller nei du bestemmer 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Skal vi slutte ja eller nei du bestemmer NEI jeg vil ikke SLUTTE!!!! Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Skal vi slutte ja eller nei du bestemmer 💛💛💛💛💛💛 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden): NEI jeg vil ikke SLUTTE!!!! Det her er litt være Så hva da se spoiler Spoiler Så mormor etter hennes død det skremte meg det var første møte med overnaturlige da Skal vi forsette ja elller nei 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (9 minutter siden): Det her er litt være Så hva da se spoiler Skjul innhold Så mormor etter hennes død det skremte meg det var første møte med overnaturlige da Skal vi forsette ja elller nei JA!!!! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): JA!!!! Neste er se spoiere Spoiler Så faren min han var da som før han døde Spoiler Onkel av meg viste seg for meg h Spoiler Var en onkel annen en han sa skule besøke meg etter han døde hørte han blir nå 5 min trøtt sov litte i natt er ja eller nei forsette 😃 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Neste er se spoiere Skjul innhold Så faren min han var da som før han døde Skjul innhold Onkel av meg viste seg for meg h Skjul innhold Var en onkel annen en han sa skule besøke meg etter han døde hørte han blir nå 5 min trøtt sov litte i natt er ja eller nei forsette 😃 JA!!!! Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Litt av hvert-tema her i dag... 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Sviskepott skrev (2 minutter siden): Litt av hvert-tema her i dag... Ja det er viktig 💛💛 Lærer så mye jeg da 💛💛 Det er gøy 💛💛 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars God påskedag håper det blir en fin dag for alle 😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): God påskedag håper det blir en fin dag for alle 😊 I like måte 💛💛 Nydelig påskevær her idag 💛💛 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Sviskepott skrev (1 time siden): Litt av hvert-tema her i dag... Ja N-4K0 skrev (1 time siden): God påskedag håper det blir en fin dag for alle 😊 God påskedag og god søndag Oxalidaceaee skrev (1 time siden): I like måte 💛💛 Nydelig påskevær her idag 💛💛 Nydelig bilde 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Entern skrev (19 minutter siden): Ja God påskedag og god søndag Nydelig bilde Tusen hjertelig takk 💛💛 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (6 timer siden): Morn @Trippelure Åsen har du det da jeg har helt gikk ut av ps5 spillet ikke gjorde det samme i går topp nå hvis jeg har topp har du det samme da 🥰 Eg har det bra eg e fornøyd og gla'... Våkna nettopp, endte opp med å være våken hele natta 🤪 Det er topp å høre at du har det topp 😃👍 Håper dagen din går videre opp til neste topp 🍀☘️🤩🐶🥰 1 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Har vi husket å stille ALLE klokkene her i tråden da? Jeg har gjort en innsats hos meg og er ferdig for denne gangen. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Eg har det bra eg e fornøyd og gla'... Våkna nettopp, endte opp med å være våken hele natta 🤪 Det er topp å høre at du har det topp 😃👍 Håper dagen din går videre opp til neste topp 🍀☘️🤩🐶🥰 Hurra hurra så bra at du har det bra og er gla 😀😊🐶 Både du og valpen hadde det nok hyggelig og gøy i natt tenker jeg 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå