Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene har bare vært i kirken en gang i livet vårt, det var da vi ble døpte i den katolske kirken i Tara i Irland.😊😊 Jeg har vært i kirken mange ganger, jeg liker kirker. Men syns ofte at gudstjeneste er litt kjedelig. Jeg elsker orgelmusikk, at mange mennesker synger, og at det ofte er god akustikk og klang i kirker, mye fin arkitektur og kunst, masse historie 🤩 Det hender jeg går på gratis orgelkonsert i Sagene kirke i Oslo, det er veldig fint å bare sitte der og høre på orgelmusikk i en times tid 😃🐶🥰 Edit: https://www.kirken.no/nb-NO/fellesrad/kirkeneioslo/menigheter/sageneogiladalen/aktiviteter/kirkemusikk/orgelkonsert/ Hvis noen andre kunne tenke seg å høre orgelkonsert i Sagene Kirke 😁 Endret 31. mars av Trippelure 1 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir glade når våre venner er glade.♥️♥️ Helt enig 🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars (endret) Er musikk nerd 110%, fikk høre det fra itavisa gjengen jeg var det, jeg hører på Blues.. Rhythm and blues.. Rockabilly Boogie woogie Rock and roll 1960.Hard rock Glam rock....kiss Heavy metal Dead metal Thrash metal Folk metal punk ... hva jeg liker er ...TCB hillbilly cat Elvis Aaron presley the king of rock roll, chuck berry, ....the killer Jerry le lewis, Fats Domino, Eddie Cochrans, Bill haley, Cliff Richard, The beatles, ABBA, The Beach boys, Everly Brothers, Little Richard, jive bunny and the mastermixers, buddy holly Rolling Stone DDE, Ragga rockers, Jokke valentinerne, Dum Dum boys, CC Cowboys, TNT, Vazelina bilopphøggers, Ole IVARS, new jordal swingers, FRONT 242, dowster å vagabond, THE WHO KISS Acdc twister sister, møtely crue, Metallica, judas priest, iron maiden, sepultura, status quo, Led Zepplin, Black Sabbath, Guns n' Roses, Poison, Sixs pistols, Leo Moracchioli Motörhead, Pantera, Black ingvars, tindrum, children of bodom, DEAD, w.a.s.p, Alice Copper, 2CELLOS, OZZY OSBOURNE Emil & Dariel, hevy på cello samme som 2CELLOS, Kiss er stor fan av kiss alive Kiss army Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman.... Ace Frehley Space-Ace Endret 31. mars av MR SPEED 3 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (1 time siden): Helt enig 😊 Et av mine mottoer er å ha hjertet varmt og hodet kaldt 😁🐶🥰 Ja det er virkelig helt nødvendig i disse tider 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (27 minutter siden): Er musikk nerd 110%, fikk høre det fra itavisa gjengen jeg var det, jeg hører på Blues.. Rhythm and blues.. Rockabilly Boogie woogie Rock and roll 1960.Hard rock Glam rock....kiss Heavy metal Dead metal Thrash metal Folk metal punk ... hva jeg liker er ...TCB hillbilly cat Elvis Aaron presley the king of rock roll, chuck berry, ....the killer Jerry le lewis, Fats Domino, Eddie Cochrans, Bill haley, Cliff Richard, The beatles, ABBA, The Beach boys, Everly Brothers, Little Richard, jive bunny and the mastermixers, buddy holly Rolling Stone DDE, Ragga rockers, Jokke valentinerne, Dum Dum boys, CC Cowboys, TNT, Vazelina bilopphøggers, Ole IVARS, new jordal swingers, FRONT 242, dowster å vagabond, THE WHO KISS Acdc twister sister, møtely crue, Metallica, judas priest, iron maiden, sepultura, status quo, Led Zepplin, Black Sabbath, Guns n' Roses, Poison, Sixs pistols, Leo Moracchioli Motörhead, Pantera, Black ingvars, tindrum, children of bodom, DEAD, w.a.s.p, Alice Copper, 2CELLOS, OZZY OSBOURNE Emil & Dariel, hevy på cello samme som 2CELLOS, Kiss er stor fan av kiss alive Kiss army Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman.... Ace Frehley Space-Ace Denne er kul synes jeg 👌🏆 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (1 time siden): Helt enig 🐶🥰🥳 Ja det er veldig viktig og være glad og i lystig humør 😂👌🏆 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Her får du klemmer fra Cassidy Tvillingene.🥰🥰♥️♥️ Og klemmer er så deilig og få 💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😃 Dere får to store gode bamseklemmer tilbake 💚💚🐶🥰 Store bamseklemmer er de aller aller beste 💛💛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (43 minutter siden): Og klemmer er så deilig og få 💛💛 ♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (45 minutter siden): Denne er kul synes jeg 👌🏆 ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (39 minutter siden): Denne er kul synes jeg 👌🏆 Kjøpt nå måtte ha bestyrelse til psvr2 vr briller se link 1 der er det Beskyttelsesveske for Playstation 5 VR2 Ser du dyrt psvr2 er 7390.kr er ny pris jeg betalte mere da det kom ut PlayStation VR2 headset Horizon Call of the Mountain pakke - PSVR2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (1 time siden): Er musikk nerd 110%, fikk høre det fra itavisa gjengen jeg var det, jeg hører på Blues.. Rhythm and blues.. Rockabilly Boogie woogie Rock and roll 1960.Hard rock Glam rock....kiss Heavy metal Dead metal Thrash metal Folk metal punk ... hva jeg liker er ...TCB hillbilly cat Elvis Aaron presley the king of rock roll, chuck berry, ....the killer Jerry le lewis, Fats Domino, Eddie Cochrans, Bill haley, Cliff Richard, The beatles, ABBA, The Beach boys, Everly Brothers, Little Richard, jive bunny and the mastermixers, buddy holly Rolling Stone DDE, Ragga rockers, Jokke valentinerne, Dum Dum boys, CC Cowboys, TNT, Vazelina bilopphøggers, Ole IVARS, new jordal swingers, FRONT 242, dowster å vagabond, THE WHO KISS Acdc twister sister, møtely crue, Metallica, judas priest, iron maiden, sepultura, status quo, Led Zepplin, Black Sabbath, Guns n' Roses, Poison, Sixs pistols, Leo Moracchioli Motörhead, Pantera, Black ingvars, tindrum, children of bodom, DEAD, w.a.s.p, Alice Copper, 2CELLOS, OZZY OSBOURNE Emil & Dariel, hevy på cello samme som 2CELLOS, Kiss er stor fan av kiss alive Kiss army Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman.... Ace Frehley Space-Ace ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (1 time siden): Helt enig 🐶🥰🥳 ♥️♥️ Trippelure skrev (1 time siden): Jeg har vært i kirken mange ganger, jeg liker kirker. Men syns ofte at gudstjeneste er litt kjedelig. Jeg elsker orgelmusikk, at mange mennesker synger, og at det ofte er god akustikk og klang i kirker, mye fin arkitektur og kunst, masse historie 🤩 Det hender jeg går på gratis orgelkonsert i Sagene kirke i Oslo, det er veldig fint å bare sitte der og høre på orgelmusikk i en times tid 😃🐶🥰 Edit: https://www.kirken.no/nb-NO/fellesrad/kirkeneioslo/menigheter/sageneogiladalen/aktiviteter/kirkemusikk/orgelkonsert/ Hvis noen andre kunne tenke seg å høre orgelkonsert i Sagene Kirke 😁 Cassidy Tvillingene har egentlig aldri likt kirker, vi synes at de er ganske spooky faktisk.😉😉 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene har egentlig aldri likt kirker, vi synes at de er ganske spooky faktisk.😉😉 Jamen er ikke det litt spennende også da? 😜😁 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jamen er ikke det litt spennende også da? 😜😁 Du kan ha rett der, men Cassidy Tvillingene er jo ateister så vi har brutt med kirken.😉😉😊😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars God morgen alle sammen 🌞 Ønsker alle en fin dag og god påske 🍀☘️🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Morn @Trippelure Åsen har du det da jeg har helt gikk ut av ps5 spillet ikke gjorde det samme i går topp nå hvis jeg har topp har du det samme da 🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (2 timer siden): Kjøpt nå måtte ha bestyrelse til psvr2 vr briller se link 1 der er det Beskyttelsesveske for Playstation 5 VR2 Ser du dyrt psvr2 er 7390.kr er ny pris jeg betalte mere da det kom ut PlayStation VR2 headset Horizon Call of the Mountain pakke - PSVR2 Ja det er viktig med beskyttelse 👌. Spiller du så mye du da.... Er det gøy og spille synes du? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Du kan ha rett der, men Cassidy Tvillingene er jo ateister så vi har brutt med kirken.😉😉😊😊 Bare dere ikke bryter med alt så 😂 Lurt og bryte mønster av og til 👌 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene har egentlig aldri likt kirker, vi synes at de er ganske spooky faktisk.😉😉 Elsker regler og tøys og tull jeg da... Om alle gode ting er tre? Det håper jeg virkelig.... Tro, håp og kjærlighet 💛💛💛 Størst av alt er kjærligheten 👌. Kjærlighet tåler alt, overvinner alt og beseirer alt 💛💛💛. Jeg går gjennom ild og vann for gi kjærlighet til han jeg elsker.... For jeg synes kjærlighet er den beste medisinen mot absolutt alt. Kjærlighet kan gjøre blind så man må være forsiktig....Ta et skritt tilbake og se seg rundt...Øve seg på og få et klart blikk, og kjenne etter hva man egentlig vil... Ingenting er en selvfølge... Så fort man har lært seg det så er det vanskelig og bli skuffet 👌. Så hater jeg og skuffe andre så jeg er veldig forsiktig med hva jeg lover... Har jeg først gitt noen et løfte så holder jeg det 👌. Da er jeg nesten umulig og rikke... Så det er litt skummelt også... Redd det er jeg ikke så lenge jeg vet at jeg blir tatt imot med åpne armer og det må jeg vite. Så kan jeg se det i øynene... Øynene er sjelens speil 👁️👁️👁️👁️ Og sjelen er det vakreste som fins 👌. 💛💛💛💛💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå