Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (15 minutter siden): Skål! Tusen❤️takk, vi har det bra og ønsker deg en fortsatt god påske 🍀☘️🐶🥰 Skål 💛💛 Har dessverre ingenting å skåle med 💛💛😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Så godt å høre 💛💛 Jeg elsker rødløk, løk, hvitløk og vårløk 💛💛 Vårløk er favoritten 💛💛 Cassidy Tvillingene liker også alle de løkene pluss Charlottløk, Sølvløk og Purreløk.😋😋 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker også alle de løkene pluss Charlottløk, Sølvløk og Purreløk.😋😋 Ja Charlottløk liker jeg og 💛💛 Og Purreløk er godt 💛💛 Jeg glemte de to 💛💛 Takk for at dere minte meg på det 💛💛 Sølvløk er jeg ikke så begeistra for kjenner jeg 💛💛 Tror det er noe med smaken, eller at det ligger i en lake tror jeg 💛💛 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Foretrekker rå løk fremfor stekt løk. 🤫 Alle løktyper, men mindre glad i hvitløk. 🙃 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Duriello skrev (Akkurat nå): Foretrekker rå løk fremfor stekt løk. 🤫 Alle løktyper, men mindre glad i hvitløk. 🙃 Rå løk kan være godt det 💛💛 Hva er grunnen til at du ikke er så glad i hvitløk? 💛💛 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Rå løk kan være godt det 💛💛 Hva er grunnen til at du ikke er så glad i hvitløk? 💛💛 Lukten, som er litt ironiskt da jeg digger rå løk. 🥳 Men som smakstillsetning/krydder er den radig. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Ja Charlottløk liker jeg og 💛💛 Og Purreløk er godt 💛💛 Jeg glemte de to 💛💛 Takk for at dere minte meg på det 💛💛 Sølvløk er jeg ikke så begeistra for kjenner jeg 💛💛 Tror det er noe med smaken, eller at det ligger i en lake tror jeg 💛💛 Duriello skrev (2 minutter siden): Foretrekker rå løk fremfor stekt løk. 🤫 Alle løktyper, men mindre glad i hvitløk. 🙃 Cassidy Tvillingene elsker hvitløk.🧄🧄😋😋 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Jeg gjør så godt jeg kan 💛 Og jeg mener det 💛 Dere er virkelig snille med hverandre 💛 Og det er så viktig 💛 Kan ikke få sagt det nok ganger egentlig 💛 For det er virkelig ingen selvfølge 💛 Ingenting er en selvfølge 💛 Så er det selvfølgelig lov og håpe 💛😂😂😂 Og det er så utrolig viktig å være håpefull og ALDRI miste håpet, troa på seg selv eller andre 💛 At man kan klare og tro at det finnes gode mennesker ute i verden 💛 For tro det kan flytte fjell 💛 Det har jeg sett i praksis 💛 Så ALT er mulig, men det må jobbes for 💛 For da er det ekte 💛 Ja, det er sant det. Prøver bare å være meg selv og gjør så godt jeg kan på å være mot andre som jeg vil at andre skal være mot meg. Det er liker ikke å håpe så altfor mye, for det kan lett bli mange skuffelser. Men det hjelper å ikke tenke for mye hele tiden, leve mest mulig her og nå, slappe av, glede seg over det en kan og ha det bra. Og om alle tar ansvar for å ha det bra selv oppi hele livet og alt som skjer, samt å la andre være, så tror jeg det ordner seg med det meste på sikt 😁🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Vet jeg sa at dere har et hjerte av gull 💛 Sølvhjerter er også fine 💛 Vil gjerne gi dere et hjerte smykke alle sammen 💛💛🤍🤍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ramsløk og løkurt som man plukker selv 😋🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, det er sant det. Prøver bare å være meg selv og gjør så godt jeg kan på å være mot andre som jeg vil at andre skal være mot meg. Det er liker ikke å håpe så altfor mye, for det kan lett bli mange skuffelser. Men det hjelper å ikke tenke for mye hele tiden, leve mest mulig her og nå, slappe av, glede seg over det en kan og ha det bra. Og om alle tar ansvar for å ha det bra selv oppi hele livet og alt som skjer, samt å la andre være, så tror jeg det ordner seg med det meste på sikt 😁🐶🥰 Så vannvittig god innstilling du har 💛💛 Veldig reflektert du 💛💛 Det synes jeg er gøy å se 💛💛 Det varmer hjertet mitt 💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ramsløk og løkurt som man plukker selv 😋🐶🥰 Nam nam 💛💛 Ramsløkpesto er veldig godt synes jeg 💛💛 Det har jeg lagd noen ganger til pasta 💛💛 Jeg er veldig gla i pasta så jeg har pastamaskin 💛💛 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Så vannvittig god innstilling du har 💛💛 Veldig reflektert du 💛💛 Det synes jeg er gøy å se 💛💛 Det varmer hjertet mitt 💛💛 Jeg har bare tenkt altfor mye psykt i altfor mange år, tilslutt fant jeg ut at det er best å stoppe med det 🤪🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Nei nå merker jeg at jeg begynner og bli trøtt altså 💛💛 Denne natta sangen synes jeg er nydelig 💛💛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Nam nam 💛💛 Ramsløkpesto er veldig godt synes jeg 💛💛 Det har jeg lagd noen ganger til pasta 💛💛 Jeg er veldig gla i pasta så jeg har pastamaskin 💛💛 Trippelure skrev (3 minutter siden): Ramsløk og løkurt som man plukker selv 😋🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at ramsløk er oppskrytt, den når ikke hvitløk opp til knærne en gang.😊😊 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg har bare tenkt altfor mye psykt i altfor mange år, tilslutt fant jeg ut at det er best å stoppe med det 🤪🤣🤣🤣 Kan man be om eksempler eller blir det litt frempå? 😄 (Hilsen en som tenker en del psykt enda) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Nei nå merker jeg at jeg begynner og bli trøtt altså 💛💛 Denne natta sangen synes jeg er nydelig 💛💛 ♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Vet jeg sa at dere har et hjerte av gull 💛 Sølvhjerter er også fine 💛 Vil gjerne gi dere et hjerte smykke alle sammen 💛💛🤍🤍 ♥️♥️ Trippelure skrev (7 minutter siden): Ja, det er sant det. Prøver bare å være meg selv og gjør så godt jeg kan på å være mot andre som jeg vil at andre skal være mot meg. Det er liker ikke å håpe så altfor mye, for det kan lett bli mange skuffelser. Men det hjelper å ikke tenke for mye hele tiden, leve mest mulig her og nå, slappe av, glede seg over det en kan og ha det bra. Og om alle tar ansvar for å ha det bra selv oppi hele livet og alt som skjer, samt å la andre være, så tror jeg det ordner seg med det meste på sikt 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er kloke ord.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg har bare tenkt altfor mye psykt i altfor mange år, tilslutt fant jeg ut at det er best å stoppe med det 🤪🤣🤣🤣 Ja det MÅ du virkelig STOPPE med !!!! Det er ikke bra hvis man tenker så mye at man ikke sover om natta 💛💛 Da driver man seg jo selv til vannvidd da 💛💛 Det er virkelig ikke bra 💛💛 Man må være veldig SNILL med seg SELV 💛💛 VÆRE ENS egen BESTE VENN 💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at ramsløk er oppskrytt, den når ikke hvitløk opp til knærne en gang.😊😊 💛💛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå