Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Duriello skrev (Akkurat nå): Ble noen runder amerikaner 🙂 Var det gøy? 💛 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Duriello skrev (33 minutter siden): Skål! Ble en liten tynn en til kortspilling i godt lag. 😀 Håper alle har det någenlunde godt. 🙂 Skål! Tusen❤️takk, vi har det bra og ønsker deg en fortsatt god påske 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Var det gøy? 💛 Joda, men sklei litt ut mot slutten, så det ble plutselig om å gjøre å sabotere for hverandre ved å by for mye på troll for å dra ned andre spillere. Nå sitter vi i sofa og sipper til drinker og god musikk og prat. 🙂 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Jeg synes alle her inne har et hjerte av gull 💛. Dere er utrolig snille med hverandre 💛 Litt rampete innimellom og det er viktig 💛 Rause med hverandre er dere 💛 Så denne sangen vil jeg gjerne dedikere til alle sammen. Takk for at dere fins 💛 Digger dere alle sammen 💛 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Hva er dette? Det er en vegg av sånne her smileys Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en God 1. Påskedag.👨🦰👩🦰 Tusen❤️takk 😃 Og god 1.påskedag til dere også 🍀☘️💚💚🐶🥰 Duriello skrev (3 minutter siden): Ble noen runder amerikaner 🙂 Det er kult, spesiellt om man er i godt lag 😊 Lenge siden jeg har spilt det. 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Duriello skrev (1 minutt siden): Joda, men sklei litt ut mot slutten, så det ble plutselig om å gjøre å sabotere for hverandre ved å by for mye på troll for å dra ned andre spillere. Nå sitter vi i sofa og sipper til drinker og god musikk og prat. 🙂 Hehe såpass ja.... Ja det er det best og ta seg en pause vettu 💛 Koselig og sitte sammen i sofaen da 💛 Håper dere koser dere 💛 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Jeg synes alle her inne har et hjerte av gull 💛. Dere er utrolig snille med hverandre 💛 Litt rampete innimellom og det er viktig 💛 Rause med hverandre er dere 💛 Så denne sangen vil jeg gjerne dedikere til alle sammen. Takk for at dere fins 💛 Digger dere alle sammen 💛 Tusen❤️takk, du er også snill 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk, du er også snill 😃🐶🥰 Jeg gjør så godt jeg kan 💛 Og jeg mener det 💛 Dere er virkelig snille med hverandre 💛 Og det er så viktig 💛 Kan ikke få sagt det nok ganger egentlig 💛 For det er virkelig ingen selvfølge 💛 Ingenting er en selvfølge 💛 Så er det selvfølgelig lov og håpe 💛😂😂😂 Og det er så utrolig viktig å være håpefull og ALDRI miste håpet, troa på seg selv eller andre 💛 At man kan klare og tro at det finnes gode mennesker ute i verden 💛 For tro det kan flytte fjell 💛 Det har jeg sett i praksis 💛 Så ALT er mulig, men det må jobbes for 💛 For da er det ekte 💛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): Jeg simpelthen elsker løk jeg 💛 Den setter så mye smak i maten synes jeg 💛 Må ikke ha løk i hele tiden da 💛 Respekterer at ikke alle elsker det samme som meg 💛 Cassidy Tvillingene liker rødløk bedre enn vanligløk, for vi synes at rødløken er mildere på smak.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): Jeg synes alle her inne har et hjerte av gull 💛. Dere er utrolig snille med hverandre 💛 Litt rampete innimellom og det er viktig 💛 Rause med hverandre er dere 💛 Så denne sangen vil jeg gjerne dedikere til alle sammen. Takk for at dere fins 💛 Digger dere alle sammen 💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker rødløk bedre enn vanligløk, for vi synes at rødløken er mildere på smak.🥰🥰 Sånn løk? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Det er en vegg av sånne her smileys Tusen❤️takk 😃 Og god 1.påskedag til dere også 🍀☘️💚💚🐶🥰 Det er kult, spesiellt om man er i godt lag 😊 Lenge siden jeg har spilt det. Cassidy Tvillingene håper at dere får en fin 1.påskedag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at dere får en fin 1.påskedag.♥️♥️ Det håper jeg og alle får 💛💛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Sånn løk? Jepp, det er favorittløken til Cassidy Tvillingene. Det er løken for oss.😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Det håper jeg og alle får 💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars @Trippelure takk for at du svarte 💛💛 Jeg er så dum at jeg så det bare ikke 💛💛 Takk for at du hjalp meg 💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ 💛💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Jepp, det er favorittløken til Cassidy Tvillingene. Det er løken for oss.😋😋 Så godt å høre 💛💛 Jeg elsker rødløk, løk, hvitløk og vårløk 💛💛 Vårløk er favoritten 💛💛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): @Trippelure takk for at du svarte 💛💛 Jeg er så dum at jeg så det bare ikke 💛💛 Takk for at du hjalp meg 💛💛 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): 💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå