Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (8 minutter siden): Ja jeg dyrker mine egne poteter så det vet jeg veldig godt 😁😋 Cassidy Tvillingene dyrker både poteter og gulrøtter vi.🥔🥔🥕🥕😋😋 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene dyrker både poteter og gulrøtter vi.🥔🥔🥕🥕😋😋 Yeah 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Yeah Ja Cassidy Tvillingene er Potet/Gulrotgutten og Potet/Gulrotjenten.🥔🥔🥕🥕👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene dyrker både poteter og gulrøtter hjemme i hagen vår.🥔🥔🥕🥕😋😋 Så flinke dere er da 😉❤️. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Digga TIKKA MASALA FRA 2012 til 2024 er 13 år med tikka masala digger den ennå namn tikka fra saritas namn ❤️❤️❤️❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene dyrker både poteter og gulrøtter vi.🥔🥔🥕🥕😋😋 Jeg dyrker også gulrøtter, og sukkererter, spinat, salat, reddiker, urter, jordskokker, rødbeter, paprika, chili og tomat. Og alt mulig jeg gidder og har plass til 😃 Har litt liten plass da, men det fungerer 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Så flinke dere er da 😉❤️. Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Jeg dyrker også gulrøtter, og sukkererter, spinat, salat, reddiker, urter, jordskokker, rødbeter, paprika, chili og tomat. Og alt mulig jeg gidder og har plass til 😃 Har litt liten plass da, men det fungerer Oisann det var mange ulike grønnsaker 👌. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (9 minutter siden): Jeg dyrker også gulrøtter, og sukkererter, spinat, salat, reddiker, urter, jordskokker, rødbeter, paprika, chili og tomat. Og alt mulig jeg gidder og har plass til 😃 Har litt liten plass da, men det fungerer Cassidy Tvillingene elsker å dyrke grønnsaker.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars MR SPEED skrev (10 minutter siden): Digga TIKKA MASALA FRA 2012 til 2024 er 13 år med tikka masala digger den ennå namn tikka fra saritas namn ❤️❤️❤️❤️ 😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars MR SPEED skrev (10 minutter siden): Digga TIKKA MASALA FRA 2012 til 2024 er 13 år med tikka masala digger den ennå namn tikka fra saritas namn ❤️❤️❤️❤️ Tikka masala er godt vettu 👌. Jeg har en god oppskrift på det fra Trines matblogg 👌. Den er kjempegod og veldig digg med cashewnøtter til 👌. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Oisann det var mange ulike grønnsaker 👌. 😎 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene elsker å dyrke grønnsaker.♥️♥️ Helt enig, jeg også 😁💚💚🐶🥰😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): 😎 Helt enig, jeg også 😁💚💚🐶🥰😋 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Dere må gjerne sjekke ut den nye tråden vår som heter Cassidy Tvillingene sin Potetgulltråd som vi har opprettet på Lekeplassen nå i sted.🟡🟡😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): 💛💛💛💛💛💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 💛💛 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (34 minutter siden): Jeg dyrker også gulrøtter, og sukkererter, spinat, salat, reddiker, urter, jordskokker, rødbeter, paprika, chili og tomat. Og alt mulig jeg gidder og har plass til 😃 Har litt liten plass da, men det fungerer Mais kolber da å banan plante appelsin tre da har hatt banna plante her oxo appelsin tre her å måte kaste de bonsai tre å 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Mais kolber da å banan plante appelsin tre da har hatt banna plante her oxo appelsin tre her å måte kaste de bonsai tre å Jeg har faktisk sådd noen appelsinfrø som har spirt 😅 Men har ikke hatt banantre før. Så kult at du har hatt alt det 🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg har faktisk sådd noen appelsinfrø som har spirt 😅 Men har ikke hatt banantre før. Så kult at du har hatt alt det 🤩🐶🥰 Du må ha en varme om spesiel om potta m å stå ca 3 uker til 2 måndter usikker du 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå