Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres så godt ut med fiskegrateng poteter gulerøtter og kirsebærsaft vi @Trippelure😋😋🥰🥰

Ja, jeg elsker hjemmelaget fiskegrateng og torsk 😋🥰 Og jeg elsker poteter, gulerøtter og kirsebær. Jeg er veldig glad i mat 🤣🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er også veldig glade i mat, og vi bruker også alltid torsk når vi lager fiskegrateng.🐟🐟😋😋

😁💚💚🐶🥰 Jeg elsker virkelig poteter og jeg har digget denne potetsangen siden jeg var liten og så den på barneTV. Den er skikkelig kul 😎 Ta en potet potet potet 😆

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

😁💚💚🐶🥰 Jeg elsker virkelig poteter og jeg har digget denne potetsangen siden jeg var liten og så den på barneTV. Den er skikkelig kul 😎 Ta en potet potet potet 😆

Ja Cassidy Tvillingene digger den sangen: Og med den kan vi alle vise fingeren til lavkarbohysteriet.🤣🤣🥰🥰👍👍

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Ja Cassidy Tvillingene digger den sangen: Og med den kan vi alle vise fingeren til lavkarbohysteriet.🤣🤣🥰🥰👍👍

Jeg liker å spise naturlig mat og tror poteter er veldig sunt. Magen min blir alltid skikkelig gla' og bra når jeg spiser poteter 😋😊🐶🥰 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (11 minutter siden):

Poteter er bra mat vettu 😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...