Maskinfører Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (3 timer siden): D er D D er 😂😂😂👏👏👏 Ja er det 👏👏👏 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres så godt ut med fiskegrateng poteter gulerøtter og kirsebærsaft vi @Trippelure😋😋🥰🥰 Ja, jeg elsker hjemmelaget fiskegrateng og torsk 😋🥰 Og jeg elsker poteter, gulerøtter og kirsebær. Jeg er veldig glad i mat 🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars MR SPEED skrev (4 minutter siden): Skikkelig trommis 👌. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (4 timer siden): Ok. Har du mye du skal gjøre? Nei var bare en coil som hadde løsnes 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg elsker hjemmelaget fiskegrateng og torsk 😋🥰 Og jeg elsker poteter, gulerøtter og kirsebær. Jeg er veldig glad i mat 🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene er også veldig glade i mat, og vi bruker også alltid torsk når vi lager fiskegrateng.🐟🐟😋😋 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): 💛💛💛💛💛💛 ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er også veldig glade i mat, og vi bruker også alltid torsk når vi lager fiskegrateng.🐟🐟😋😋 😁💚💚🐶🥰 Jeg elsker virkelig poteter og jeg har digget denne potetsangen siden jeg var liten og så den på barneTV. Den er skikkelig kul 😎 Ta en potet potet potet 😆 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): 😁💚💚🐶🥰 Jeg elsker virkelig poteter og jeg har digget denne potetsangen siden jeg var liten og så den på barneTV. Den er skikkelig kul 😎 Ta en potet potet potet 😆 Ja Cassidy Tvillingene digger den sangen: Og med den kan vi alle vise fingeren til lavkarbohysteriet.🤣🤣🥰🥰👍👍 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene digger den sangen: Og med den kan vi alle vise fingeren til lavkarbohysteriet.🤣🤣🥰🥰👍👍 Jeg liker å spise naturlig mat og tror poteter er veldig sunt. Magen min blir alltid skikkelig gla' og bra når jeg spiser poteter 😋😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg liker å spise naturlig mat og tror poteter er veldig sunt. Magen min blir alltid skikkelig gla' og bra når jeg spiser poteter 😋😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene er enige, vi er irer så poteten har en viktig rolle i matkulturen vår.🥔🥔🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): 😂😂😂😂😂 Herlig galskap sier Cassidy Tvillingene.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (11 minutter siden): 😁💚💚🐶🥰 Jeg elsker virkelig poteter og jeg har digget denne potetsangen siden jeg var liten og så den på barneTV. Den er skikkelig kul 😎 Ta en potet potet potet 😆 Poteter er bra mat vettu 😉. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Poteter er bra mat vettu 😉. Ja jeg dyrker mine egne poteter så det vet jeg veldig godt 😁😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): ❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Poteter er bra mat vettu 😉. Cassidy Tvillingene dyrker både poteter og gulrøtter hjemme i hagen vår.🥔🥔🥕🥕😋😋 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå